dskorakd Opublikowano 20 Lipca 2021 Opublikowano 20 Lipca 2021 Cześć. Wiem że takich tematów było już co najmniej kilkanaście, ale pomyślałem że założę nowy, żeby było mi łatwiej szukać odpowiedzi na moje pytanie. Jakiś czas temu skrzynia Multitronic w moim Audi A4 B6 weszła w tryb awaryjny. Migające podświetlenie wszystkich biegów i chwilowy spadek obrotów przy wrzucaniu wstecznego były tego jedynymi objawami. Pojeździłem z tym trochę z myślą że skoro objawy się pojawiają wtedy, kiedy na podwórku są upały, a kiedy jest chłodniej to nic jej nie dolega, to poczekam trochę i zrobię jak to nie ustąpi. Ale ostatnio pojawił się problem tego typu że auto odpala, skrzynia jest w trybie awaryjnym, obroty wchodzą, ale samochód po wrzuceniu R i po wrzuceniu D nie rusza z miejsca, a przy zegarach świeci kontrolka ESP. VCDS pokazał mi takie błędy: 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17090 - Czujnik trybu pracy (P/N/D itd..) skrzyni biegów (F125) P0706 - 35-10 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny 17087 - Przełącznik świateł hamowania (F) P0703 - 35-10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny I tu mam kilka pytań. Po przeczytaniu kilku tematów na forum, wiem że chyba padł sterownik Sterownik lepiej zregenerować czy kupić nowy? Kogo możecie polecić do ewentualnej naprawy sterownika skrzyni? (Najlepiej w okolicy Białegostoku) A może wystarczy kupić nowy pozycjoner automatycznej skrzyni? Tu znalazłem takie coś <allegro>
Banan Opublikowano 20 Lipca 2021 Opublikowano 20 Lipca 2021 Pozycjoner jest do skrzyni zf 5hp19 czyli tiptronica , w multitronicu jest zintegrowany w sterowniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się