Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Doposażenie Audi A4 B9 w Auto Hold


Muskel1

Rekomendowane odpowiedzi

Kolory powinny być zawsze takie same. Jest tylko jeden schemat i tam wszystkie kolory są takie same. 

Zarygluj auto na 15 min. I dopiero sprawdź czy działa. 

 

20230626_102907.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. 

Stal cala noc, wiec raczej rozbiore jeszcze raz, porobie tez zdjecia co gdzie jest dla weryfikacji, choc miernikiem nawet sprawdzalem, no ale zobaczymy.

Pytalem bo ten "Bogdan" pisal ze on zamiast 5 musial wziac 7 pin...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam nikogo, kto musiałby podpiąć się do 7. 

Sprawdź jeszcze raz dokładnie połączenia i ich poprawność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzalem wszystko z miernikiem nawet, czy przejscia pomiedzy jednym koncem kazdego a drugim sa ok.

Posprawdzalem takze czy czasem miedzy kablami nie ma przebicia.

 

 

Edytowane przez Koalakm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś namieszałeś w tej czarnej kostce. Dlaczego wszystkie 3 piny są zajęte? Bypass robi się z dwóch przewodów a Ty tam 3 piny we wtyczce osadziłeś.

 

20230626_221103.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Coś namieszałeś w tej czarnej kostce. Dlaczego wszystkie 3 piny są zajęte? Bypass robi się z dwóch przewodów a Ty tam 3 piny we wtyczce osadziłeś.

Muskel tak jak opisałem na zdjęciu jest to kostka AutoHold i są w niej zmostkwane 2x brąz w Pin2 oraz 2xszaro-niebieski w pin 4. Do tej kostki jest obudowa i po wsunięciu jest to kostka AH. Tam wszędzie właśnie dzięki temu jest masa w kostkach i plus. Tak wygląda ta kostka w obudowie. PXL_20230625_175946796_MP.thumb.jpg.ff5f4bea2b22b4a5fc142a648e91f1eb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywróć do do fabryki i zmontuj od nowa. Błąd się sam znajdzie. Po tych zdjęciach i Twoim opisie nic się nie da pomóc. 

 

W zasadzie montaż ah jest tak prosty, że tam naprawdę nie jest łatwo coś zrobić źle.

 

za podświetlenie na czerwono przycisku ręcznego odpowiadają przewody z pin 7-8 (czerwono biały, zielono fioletowy). niby masz podłączone je dobrze, ale może wypięły się z bcm albo jakiś kabel przeciąłeś. to nie są te same zasilania co do podświetlenia autohold, widać na schemacie że czerwony wskaźnik ręcznego K213 ma oddzielny obwód, tylko białe podświetlenie ma ten sam w obydwu przyciskach.

Edytowane przez wuPiotrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Czarów nie ma, musiałeś coś namieszać bo przed dołożeniem wszystko działało.

no tez jestem tego zdania, dlatego dalem zdjecia z opisem szczegolowym bo na moje wszystko zrobilem poprawnie.

48 minut temu, wuPiotrek napisał(a):

Przywróć do do fabryki i zmontuj od nowa. Błąd się sam znajdzie. Po tych zdjęciach i Twoim opisie nic się nie da pomóc. 

 

W zasadzie montaż ah jest tak prosty, że tam naprawdę nie jest łatwo coś zrobić źle.

 

za podświetlenie na czerwono przycisku ręcznego odpowiadają przewody z pin 7-8 (czerwono biały, zielono fioletowy). niby masz podłączone je dobrze, ale może wypięły się z bcm albo jakiś kabel przeciąłeś. to nie są te same zasilania co do podświetlenia autohold, widać na schemacie że czerwony wskaźnik ręcznego K213 ma oddzielny obwód, tylko białe podświetlenie ma ten sam w obydwu przyciskach.

bardzo dziekuje za ten komentarz. No ja wlasnie tez uwazam ze to proste jak drut.. tym bardziej z takim poradnikiem. Sprawdzalem 5x naprawde polaczenia, czy dobre piny do dobryuch pinow, miernikiem przewodnosc takze naprawde sie napracowalem z testowaniem. Natomiast -pozostaje mi wszystko od nowa rozkrecic (juz mam niezla wprawe ;) ) i wypiac z BCM A i BCM B. Fajnie ze napisales ze to inne przewody za to podswietlenie odpowiadaja - a bylem pewien ze te same czyli brazowy i szaro-niebieski - dlatego tym bardziej bylem zdziwiony.

Czy można sprawdzić gdzie idą te przewody z pin 7 i 8?

No nic przy czasie rozbieram, cofam zmiany i zobaczymy czy sie zapali ;) Bede informowal.

Edytowane przez Koalakm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

 

 

 

38 minut temu, wuPiotrek napisał(a):

image.png.13ee07f22ee60650b94e18cabcd31020.png

 

image.png.7cf91ec915a602478fbe45e3e18fe91c.png

 

 

 

Bardzo bardzo dziękuję. Sprawdzę go w pierwszej kolejności.idget blockquoidget blockquoteWidget blockquote

Edytowane przez Koalakm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przepatrzyłem te Twoje zdjęcia to wydaje się wszystko dobrze podłączone, będzie to pewnie ten bezpiecznik albo druga strona (fioletowo-zielony przewód). Jak bezpiecznik będzie ok to daj znać popatrzę gdzie ten drugi kabel idzie

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wuPiotrek napisał(a):

Jak przepatrzyłem te Twoje zdjęcia to wydaje się wszystko dobrze podłączone, będzie to pewnie ten bezpiecznik albo druga strona (fioletowo-zielony przewód). Jak bezpiecznik będzie ok to daj znać popatrzę gdzie ten drugi kabel idzie

Hej.

Bardzo dziękuję ze poświęciłeś czas na analizę zdjęć.

Bezpiecznik wymieniony i kontrolka działa!!! 

Bardzo dziękuję za wskazówkę. 

Zobaczę jutro co się będzie działo, odpukac czy nie będzie się przepalał (oby nie). Co wazne to od początku całość połączeń zrobiłem dobrze, być może przypadkiem gdzieś na chwilę zwara była i bezpiecznik padł, no zobaczymy. Pozdrowienia i jeszcze raz dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten plus pojawia się pewnie wtedy gdy wzbudzone zostają sterowniki (to widać kiedy się podświetla przycisk parking i ten od ręcznego, i że gaśnie jakiś czas po zamknięciu auta, kontrolka sterowana jest pewnie masą. jak dłubałeś było napięcie, przez przypadek zwarłeś i tyle. sam nie pomyślał bym że od czerwonej lampki na przycisku ręcznego jak oddzielny bezpiecznik. cieszę się że mogłem pomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wuPiotrek napisał(a):

ten plus pojawia się pewnie wtedy gdy wzbudzone zostają sterowniki (to widać kiedy się podświetla przycisk parking i ten od ręcznego, i że gaśnie jakiś czas po zamknięciu auta, kontrolka sterowana jest pewnie masą. jak dłubałeś było napięcie, przez przypadek zwarłeś i tyle. sam nie pomyślał bym że od czerwonej lampki na przycisku ręcznego jak oddzielny bezpiecznik.

 

Ja tez bym na to nie wpadl, bylem przekonany ze ten sam plus i masa beda do konttroli dla recznego i autohold...

Mysle ze wlasnie tak bylo ze przypadkiem wtedy zrobilem zware. Dzis juz do pracy jechalem, ah uzywalem i wszystko oki, kontrolka na recznym dziala :)

8 godzin temu, wuPiotrek napisał(a):

cieszę się że mogłem pomóc

oj nawet nie wiesz ile mi zaoszczedziles pracy, bo pewnie bym to rozbieral jeszcze 3 razy calosc, odlaczal od BCM itd... a problem caly czas by byl.

Przy okazji gdzie mozna sprawdzac instalacje? Wlasnie skad dokad kabelek biegnie, jaki bezpiecznik za co odpowiada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...