Koalakm Opublikowano 26 Czerwca 2023 Opublikowano 26 Czerwca 2023 4 minuty temu, Muskel1 napisał(a): W jakim aucie? A4 B9 avant
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2023 (edytowane) Kolory powinny być zawsze takie same. Jest tylko jeden schemat i tam wszystkie kolory są takie same. Zarygluj auto na 15 min. I dopiero sprawdź czy działa. Edytowane 26 Czerwca 2023 przez Muskel1
Koalakm Opublikowano 26 Czerwca 2023 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Dzieki. Stal cala noc, wiec raczej rozbiore jeszcze raz, porobie tez zdjecia co gdzie jest dla weryfikacji, choc miernikiem nawet sprawdzalem, no ale zobaczymy. Pytalem bo ten "Bogdan" pisal ze on zamiast 5 musial wziac 7 pin...
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2023 Nie znam nikogo, kto musiałby podpiąć się do 7. Sprawdź jeszcze raz dokładnie połączenia i ich poprawność.
Koalakm Opublikowano 26 Czerwca 2023 Opublikowano 26 Czerwca 2023 (edytowane) Posprawdzalem wszystko z miernikiem nawet, czy przejscia pomiedzy jednym koncem kazdego a drugim sa ok. Posprawdzalem takze czy czasem miedzy kablami nie ma przebicia. Edytowane 26 Sierpnia przez Koalakm
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2023 (edytowane) Coś namieszałeś w tej czarnej kostce. Dlaczego wszystkie 3 piny są zajęte? Bypass robi się z dwóch przewodów a Ty tam 3 piny we wtyczce osadziłeś. Edytowane 26 Czerwca 2023 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2023 Tu masz opisane jak zrobić bypass. https://a4-klub.pl/topic/479560-doposażenie-a4-b9-w-auto-hold/?do=findComment&comment=5673436
Koalakm Opublikowano 26 Czerwca 2023 Opublikowano 26 Czerwca 2023 38 minut temu, Muskel1 napisał(a): Coś namieszałeś w tej czarnej kostce. Dlaczego wszystkie 3 piny są zajęte? Bypass robi się z dwóch przewodów a Ty tam 3 piny we wtyczce osadziłeś. Muskel tak jak opisałem na zdjęciu jest to kostka AutoHold i są w niej zmostkwane 2x brąz w Pin2 oraz 2xszaro-niebieski w pin 4. Do tej kostki jest obudowa i po wsunięciu jest to kostka AH. Tam wszędzie właśnie dzięki temu jest masa w kostkach i plus. Tak wygląda ta kostka w obudowie.
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2023 Czarów nie ma, musiałeś coś namieszać bo przed dołożeniem wszystko działało.
wuPiotrek Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 (edytowane) Przywróć do do fabryki i zmontuj od nowa. Błąd się sam znajdzie. Po tych zdjęciach i Twoim opisie nic się nie da pomóc. W zasadzie montaż ah jest tak prosty, że tam naprawdę nie jest łatwo coś zrobić źle. za podświetlenie na czerwono przycisku ręcznego odpowiadają przewody z pin 7-8 (czerwono biały, zielono fioletowy). niby masz podłączone je dobrze, ale może wypięły się z bcm albo jakiś kabel przeciąłeś. to nie są te same zasilania co do podświetlenia autohold, widać na schemacie że czerwony wskaźnik ręcznego K213 ma oddzielny obwód, tylko białe podświetlenie ma ten sam w obydwu przyciskach. Edytowane 27 Czerwca 2023 przez wuPiotrek
Koalakm Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 (edytowane) 13 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Czarów nie ma, musiałeś coś namieszać bo przed dołożeniem wszystko działało. no tez jestem tego zdania, dlatego dalem zdjecia z opisem szczegolowym bo na moje wszystko zrobilem poprawnie. 48 minut temu, wuPiotrek napisał(a): Przywróć do do fabryki i zmontuj od nowa. Błąd się sam znajdzie. Po tych zdjęciach i Twoim opisie nic się nie da pomóc. W zasadzie montaż ah jest tak prosty, że tam naprawdę nie jest łatwo coś zrobić źle. za podświetlenie na czerwono przycisku ręcznego odpowiadają przewody z pin 7-8 (czerwono biały, zielono fioletowy). niby masz podłączone je dobrze, ale może wypięły się z bcm albo jakiś kabel przeciąłeś. to nie są te same zasilania co do podświetlenia autohold, widać na schemacie że czerwony wskaźnik ręcznego K213 ma oddzielny obwód, tylko białe podświetlenie ma ten sam w obydwu przyciskach. bardzo dziekuje za ten komentarz. No ja wlasnie tez uwazam ze to proste jak drut.. tym bardziej z takim poradnikiem. Sprawdzalem 5x naprawde polaczenia, czy dobre piny do dobryuch pinow, miernikiem przewodnosc takze naprawde sie napracowalem z testowaniem. Natomiast -pozostaje mi wszystko od nowa rozkrecic (juz mam niezla wprawe ) i wypiac z BCM A i BCM B. Fajnie ze napisales ze to inne przewody za to podswietlenie odpowiadaja - a bylem pewien ze te same czyli brazowy i szaro-niebieski - dlatego tym bardziej bylem zdziwiony. Czy można sprawdzić gdzie idą te przewody z pin 7 i 8? No nic przy czasie rozbieram, cofam zmiany i zobaczymy czy sie zapali Bede informowal. Edytowane 27 Czerwca 2023 przez Koalakm
wuPiotrek Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 zanim rozbierzesz, sprawdź bezpiecznik ... tylko nie wiem który jak dojdę to dopiszę
Koalakm Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 (edytowane) 15 godzin temu, Muskel1 napisał(a): 38 minut temu, wuPiotrek napisał(a): Bardzo bardzo dziękuję. Sprawdzę go w pierwszej kolejności.idget blockquoidget blockquoteWidget blockquote Edytowane 27 Czerwca 2023 przez Koalakm
wuPiotrek Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Jak przepatrzyłem te Twoje zdjęcia to wydaje się wszystko dobrze podłączone, będzie to pewnie ten bezpiecznik albo druga strona (fioletowo-zielony przewód). Jak bezpiecznik będzie ok to daj znać popatrzę gdzie ten drugi kabel idzie 1
Koalakm Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 6 godzin temu, wuPiotrek napisał(a): Jak przepatrzyłem te Twoje zdjęcia to wydaje się wszystko dobrze podłączone, będzie to pewnie ten bezpiecznik albo druga strona (fioletowo-zielony przewód). Jak bezpiecznik będzie ok to daj znać popatrzę gdzie ten drugi kabel idzie Hej. Bardzo dziękuję ze poświęciłeś czas na analizę zdjęć. Bezpiecznik wymieniony i kontrolka działa!!! Bardzo dziękuję za wskazówkę. Zobaczę jutro co się będzie działo, odpukac czy nie będzie się przepalał (oby nie). Co wazne to od początku całość połączeń zrobiłem dobrze, być może przypadkiem gdzieś na chwilę zwara była i bezpiecznik padł, no zobaczymy. Pozdrowienia i jeszcze raz dzieki
Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2023 Musisz obserwować. Jakiś powód spalenia bezpiecznika był.
wuPiotrek Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 ten plus pojawia się pewnie wtedy gdy wzbudzone zostają sterowniki (to widać kiedy się podświetla przycisk parking i ten od ręcznego, i że gaśnie jakiś czas po zamknięciu auta, kontrolka sterowana jest pewnie masą. jak dłubałeś było napięcie, przez przypadek zwarłeś i tyle. sam nie pomyślał bym że od czerwonej lampki na przycisku ręcznego jak oddzielny bezpiecznik. cieszę się że mogłem pomóc
Koalakm Opublikowano 28 Czerwca 2023 Opublikowano 28 Czerwca 2023 8 godzin temu, wuPiotrek napisał(a): ten plus pojawia się pewnie wtedy gdy wzbudzone zostają sterowniki (to widać kiedy się podświetla przycisk parking i ten od ręcznego, i że gaśnie jakiś czas po zamknięciu auta, kontrolka sterowana jest pewnie masą. jak dłubałeś było napięcie, przez przypadek zwarłeś i tyle. sam nie pomyślał bym że od czerwonej lampki na przycisku ręcznego jak oddzielny bezpiecznik. Ja tez bym na to nie wpadl, bylem przekonany ze ten sam plus i masa beda do konttroli dla recznego i autohold... Mysle ze wlasnie tak bylo ze przypadkiem wtedy zrobilem zware. Dzis juz do pracy jechalem, ah uzywalem i wszystko oki, kontrolka na recznym dziala 8 godzin temu, wuPiotrek napisał(a): cieszę się że mogłem pomóc oj nawet nie wiesz ile mi zaoszczedziles pracy, bo pewnie bym to rozbieral jeszcze 3 razy calosc, odlaczal od BCM itd... a problem caly czas by byl. Przy okazji gdzie mozna sprawdzac instalacje? Wlasnie skad dokad kabelek biegnie, jaki bezpiecznik za co odpowiada?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się