Mefiiuu Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Witam wszystkich mam pytanko jak zrobić regulator paliwa na listwie paliwowej? Bo z tego co kojarzę to jest w filtrze paliwa a chciał bym zrobic na listwie paliwowej bo auto po modywikacjach ze 150km na 230km kod silnika AVJ. Dziekuje za pomoc
zionx Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 A co zmieniłby regulator na listwie? Filtr jest na 4 bary, jakie byś chciał z seryjnej pompy wyciągnąć ciśnienie? Jakie masz wgl wtryskiwacze i czasy otwarcia tych wtrysków że chcesz ingerować w ciśnienie?
morelo Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Do około 370Km nie ma potrzeby przerabiać tak układu paliwowego.
Mefiiuu Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Wtryski mam od audi TT BAM i mocniejsza pompę paliwa TC Intank Kraftstoff Pumpe für 1.8T & 2.0TFSI - Frontkratzer 2WD - V2 WWW.TURBO-CONCEPTS.DE ACHTUNG : Neue Version 2 ! - 330l/h satt 265l/h ! Allgemeines: Viel Hobby- Schrauber wissen nicht, dass die Kraftstoffpumpe... myślałem ze mam problem na listwie ale okazało się ze ciśnienie jest 4 bary. Bo myślałem ze przez legislator w filtrze paliwa na ciepłym ciężko czasami pali wymieniłem czujnik temp cieczy chłodzącej i wlaka i dalej jest problem. Co bym mógł jeszcze sprawdzić ?
zionx Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Pojeździj na odpiętej wtyczce evap'a i sprawdź czy się poprawi Jak nie będzie poprawy, na ciepłym silniku (wtedy jak będziesz wiedział że ma ciężko odpalić) podczas odpalania, obserwuj w vcds'ie jakie są obroty silnika (podczas kręcenia rozrusznikiem)
Mefiiuu Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2021 18 godzin temu, zionx napisał: Pojeździj na odpiętej wtyczce evap'a i sprawdź czy się poprawi Jak nie będzie poprawy, na ciepłym silniku (wtedy jak będziesz wiedział że ma ciężko odpalić) podczas odpalania, obserwuj w vcds'ie jakie są obroty silnika (podczas kręcenia rozrusznikiem) A możesz powiedzieć gdzie jest ta wtyczka ?
Mefiiuu Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2021 19 godzin temu, zionx napisał: Pojeździj na odpiętej wtyczce evap'a i sprawdź czy się poprawi Jak nie będzie poprawy, na ciepłym silniku (wtedy jak będziesz wiedział że ma ciężko odpalić) podczas odpalania, obserwuj w vcds'ie jakie są obroty silnika (podczas kręcenia rozrusznikiem) I jaka grupa na vcdsie mam być jak będę sprawdzał ?
zionx Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Evap pod maską, nad filtrem powietrza Obroty silnika w różnych są grupach, chyba w 1gr są
Mefiiuu Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Godzinę temu, zionx napisał: Evap pod maską, nad filtrem powietrza Obroty silnika w różnych są grupach, chyba w 1gr są Oki. Dam znać co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się