seba1-2 Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 jeśli chodzi ci o położenie pedału sprzęgła to jest sterowany hydraulicznie i tu nic nie zmienisz a jeśli chcesz aby sprzęgło ci szybciej "łapało" trzeba wzmocnić docisk i dać mocniejsze sprężyny do tarczy sprzęgła
skalarx Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 jeśli chodzi ci o położenie pedału sprzęgła to jest sterowany hydraulicznie i tu nic nie zmienisz a jeśli chcesz aby sprzęgło ci szybciej "łapało" trzeba wzmocnić docisk i dać mocniejsze sprężyny do tarczy sprzęgła toż to robota dla Radzikowskiego a nie na warsztat w piwnicy . Zastanawiałem się czy nie kupić u niego docisku i tarczy do 1Z i zamontować do mojego koła
seba1-2 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 dokładnie tylko dla niego :gwizdanie: sam bym się skusił na wzmocnienie sprzęgła u radzia jakbym nie było spłukany
grzes1150 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Panowie a jak wygląda sprawa wytrzymałosci nowego org dwumasa, mam program napisany na 160km&340nm noi niebawem oddam pompe na regeneracje, a aktualnie kączy sie juz sprzegło łapie dosć wysoko noi szarpie troche. Jeśli chodzi o mody nie zamierzam juz zwiększać mocy :gwizdanie: Gdzieś wyczytałem że nowy dwumas zwytrzyma nawet 400nm ale pozostaje jeszcze pytanie jak długo? :gwizdanie: Skalarx i jak zadowolony z usług Piotrusia z Łąki ????
skalarx Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 Panowie a jak wygląda sprawa wytrzymałosci nowego org dwumasa, mam program napisany na 160km&340nm noi niebawem oddam pompe na regeneracje, a aktualnie kączy sie juz sprzegło łapie dosć wysoko noi szarpie troche. Jeśli chodzi o mody nie zamierzam juz zwiększać mocy :gwizdanie: Gdzieś wyczytałem że nowy dwumas zwytrzyma nawet 400nm ale pozostaje jeszcze pytanie jak długo? :gwizdanie: Skalarx i jak zadowolony z usług Piotrusia z Łąki ???? wszystko wygląda ok, więc nie mam powodów do niezadowolenia
mekto Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Ja na swoim jednomasie zrobiłem już ok 10.000 km i jestem zadowolony. Na początku dziwne uczucie ale to wynikało z przyzwyczajenia. Zabieg polecam - momentu mam 350Nm i dwumas dostawał już drgań.
skalarx Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Opublikowano 24 Maja 2009 Ja na swoim jednomasie zrobiłem już ok 10.000 km i jestem zadowolony. Na początku dziwne uczucie ale to wynikało z przyzwyczajenia. Zabieg polecam - momentu mam 350Nm i dwumas dostawał już drgań. Mi sie troche srednio podoba ale moze sie przyzwyczaje Tego dwumasa miales nowego jak drgan dostawal? bo moze nowy by dawal rade. Ciekawy jestem ile zniesie nowiutki seryjny komplet mocy momentu i jak dlugo
seba1-2 Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 widzisz jaro4444 na nowych dwumasach w a4 b5 brata i swojej b7 ma po 200ps i ponad 400Nm o ile dobrze pamiętam trzeba by było jego zapytać jak to śmiga w b5
mekto Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Panowie rozmawiałem z Radzikowskim swojego czasu i On też potwierdził, że dwumas wytrzyma nawet 400Nm ale nie przez 200 tys. km tylko przez 40 tys. więc tutaj nie chodzi o to ile momentu przeniesie w danej chwili tylko o to ile da radę wytrzymać i jak długo będzie pracował bezawaryjnie. Jak mam wydać 2 tys. i sprzęgło wymieniać po 40 tys. a zacznie kuleć po 20 to wolę jednomasa, który wytrzyma 100 tys.
marewel Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Przy pedale w B5 jest pewne cieglo z regulacja można je skrócić i sprzęgło będzie brało niżej.
bartek1 Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Fajnie tu piszecie o jednomasach do 1.9 TDI. Czy orientuje sie ktos o takim czyms do benzyny? Znalazlem ostatnio na allegro caly zestaw i sprzedajacy podawal ze jednomas podejdzie do 1.9 TDI i 1.8T. Czy wiecie gdzie dokladnie sprawdzic od czego dopasuje jednomasa. Zalezy mi na uzywanym kole. Z gory dziekuje.
skalarx Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 Fajnie tu piszecie o jednomasach do 1.9 TDI. Czy orientuje sie ktos o takim czyms do benzyny? Znalazlem ostatnio na allegro caly zestaw i sprzedajacy podawal ze jednomas podejdzie do 1.9 TDI i 1.8T. Czy wiecie gdzie dokladnie sprawdzic od czego dopasuje jednomasa. Zalezy mi na uzywanym kole. Z gory dziekuje. Z tego co ja wiem, to mój jednomas na przykład jest od 1,8 benzyna (A80 B4)
sokolnh Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 tez załozyłem niedawno komplet jednomasa i sprzegła Valeo na początku jest dziwnie przy ruszaniu, takie drgania delikatne, w 1z tak miałem, no ale sie odzwyczaiłem i teraz znowu sie trzeba przyzwyczaić w każdym razie sprzegło fajnie bierze i tak przyjemnie "chodzi" pedał polecam
seba1-2 Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 mówisz komplet valeo 1z, też mam taki pomimo tego że wielu mi go odradzało, drgania są takie delikatne jak mówisz ale tylko na początku potem to już rakieta
skalarx Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 mówisz komplet valeo 1z, też mam taki pomimo tego że wielu mi go odradzało, drgania są takie delikatne jak mówisz ale tylko na początku potem to już rakieta A ty zrobiłeś swap silnika czy co? w b5 nie było AVF
seba1-2 Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 niektóre mają http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_swap_silnika_19tdi_90ps_ahu_na_19tdi_130ps_avf_oraz_skrzyni_6_biegow-t75462.0.html
skalarx Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 niektóre mają http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_swap_silnika_19tdi_90ps_ahu_na_19tdi_130ps_avf_oraz_skrzyni_6_biegow-t75462.0.html Tak przypuszczałem. Gratuluje Piękno B5-tki i silnik z potencjałem
Kowi87 Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Panowie co bardziej sie opłaca kupić? Zastanawiam sie nad jednomasem http://www.allegro.pl/item672935390_kolo_dwumasowe_sprzeglo_passat_audi_a4_a6_tdi.html lub od kolegi Rtocki Czy moze nowy kompletny dwumas założyć . Program mam zrobiony na 160km i 340Nm i przebieg ok 300tys wiec sprzęgło juz nie domaga. jak bym założył ori dwumasa to pożyło by to dłuzej niz 2lata I jeszcze pytanko ile moze kosztować dwumas kompletny
skalarx Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Opublikowano 3 Lipca 2009 Panowie co bardziej sie opłaca kupić? Zastanawiam sie nad jednomasem http://www.allegro.pl/item672935390_kolo_dwumasowe_sprzeglo_passat_audi_a4_a6_tdi.html lub od kolegi Rtocki Czy moze nowy kompletny dwumas założyć . Program mam zrobiony na 160km i 340Nm i przebieg ok 300tys wiec sprzęgło juz nie domaga. jak bym założył ori dwumasa to pożyło by to dłuzej niz 2lata I jeszcze pytanko ile moze kosztować dwumas kompletny Kompletne nówka sprzęło SACHSA do AVG czyli tarcza, docisk, łożysko, dwumas, na allegro kosztuje 1700 PLN. Sprzęgło do 1Z czyli tarcza, docisk łożysko - 700-750 PLN + używany jednomas od 70 - 150 PLN (zależy jak trafisz). Różnica w cenie jest zasadnicza że się tak wyrażę :>. Ja jednak wybrałem droższy zestaw ori :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się