Tobi_one Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam zakładam temat bo może sie przydać komuś... powiedzcie mi ile można wyciągnac samym programem z B8 2.0 TDI 143 KM tak optymalnie, a ile tak bardziej hardcorowo? mierze w 200 KM mniej badz wiecej
kuredu Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 pisałem w poprzenim wątku o B8 o programch abt, do diesli także, ale napisze jeszcze raz: http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/Audi-A4-8K-Motortechnik_358_357_3/ masz tam co robią samym programem do Twojego silnika. Program dostępny w Audi w Auto Premium w Poznaniu. Robiąc u nich nie tracisz gwarancji.
Tobi_one Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 hmm... 170 PS 370 Nm za ponad 6 tys. drogo troche
Patrykbor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 A zapytaj naszego tunera rogala
Tobi_one Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 juz rozmawialem z Nim i jest lepsza opcja;] ale nie zaszkodzi rozeznac sie bardziej w temacie, poza tym moze sie przydac potomnym
Patrykbor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witek pewny i tylko on reza :gwizdanie:
variocustoms Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ja też stawiam na Witka, ja jestem bardzo zadowolony z optymalizacji pomimo braku CR
jaro4444 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Z tego co wiem Rogal ma praktycznie nową turbinę z silnika CAHA (170 KM). Pasuje do Ciebie P&P. Stosując tą turbinę i moda zamkniesz zapewne 200 KM i to bez problemów z DPF.
andrzej1r Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 W lipcu robiłem program w Dynosofcie hamownia w Tychach przed było 152,8 i 344,9 po 181 i 387,7 tyle wyszło Grzybkowi z samego programu silnik143CR w A4B8 przy przebiegu 2,5tys km jak by chcieć więcej to trzeba by wymienić tyrbinę z modelu 170 km. Zastanawiam się czy warto i czy tylko turbina wystarczy?
variocustoms Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 2gi intercooler trzeba rezać ew. FMICa
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 wiekszosc tunerow w Polsce robi juz edc17 ...
turdzi Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 2gi intercooler trzeba rezać ew. FMICa ale B8 ma juz w standarczie FMIC juz rozmawialem z Nim i jest lepsza opcja;] ale nie zaszkodzi rozeznac sie bardziej w temacie, poza tym moze sie przydac potomnym to podziel sie z nami , tez sie chetnie dowiem jakie sa opcje dla tego TDI 143 KM
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 to podziel sie z nami , tez sie chetnie dowiem jakie sa opcje dla tego TDI 143 KM podobno jezdzi jakis testowy CR w budzie VW dlubniety na jakies ~ 190 Ps-ów ...
Rogalotti Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam zakładam temat bo może sie przydać komuś... powiedzcie mi ile można wyciągnac samym programem z B8 2.0 TDI 143 KM tak optymalnie, a ile tak bardziej hardcorowo? mierze w 200 KM mniej badz wiecej ok 190PS ale jak sie turbo urwie to nie bedzie płaczu ? Optymalnie miedzy 176-181PS. Pozdrawiam.
Tobi_one Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 ja sie pisze na ten zabieg nawet z turbina jesli spalanie nie wzrośnie zbytnio... ale to po gwarancji bo aż tak nie będe ryzykował także za jakis czas zajrze do Ciebie Rogalotti a dużo juz zrobiliście tych silników 143 PS 350 Nm? tak z ciekawości pytam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się