fend18 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Witam, podlaczylem sobie wczoraj manometr sprawdzic jak dmucha turbo, zaczyna dmuchac tak od okolo 2tys przy 3tys jest praktycznie max czyli okolo 0,5-0,6 manometr nie byl zbyt dokladny, i po przekroczeniu 3tys spada praktycznie do zera, czy tak powinno byc? czy powinno jeszcze cos dmuchac? gdzie szukac ewentualnej przyczyny? ;(
MoSSS Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zawsze trochę spadnie ciśnienie ale nie aż tak bardzo, powinno dmuchać do końca obrotów,u mnie np max 1,0 bara spada do 0,6 bara , może coś z przepływomierzem ?
domjenick Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 watpie,zeby to byla wina gruszki-wtedy nie trzymalby cisnienia przy max doladowaniu,a tutaj spada szybko, do autora-zobacz,czy jak masz max doladowanie,przy okolo 3 tys i probuj tak jechac chwile i zobaczysz,czy przy max doladowaniu bedzie tracic,czy sie trzymac tego powiedzmy 0,5-0,6 bara,jesli bedzie trzymac max,tzn gruszka robi swoje,a problemu szukalbym gdzie indziej[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 11:28_________________________________________________a roznice zauwazyles tylko na manometrze,czy silnik tez traci moc?
fend18 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 watpie,zeby to byla wina gruszki-wtedy nie trzymalby cisnienia przy max doladowaniu,a tutaj spada szybko, do autora-zobacz,czy jak masz max doladowanie,przy okolo 3 tys i probuj tak jechac chwile i zobaczysz,czy przy max doladowaniu bedzie tracic,czy sie trzymac tego powiedzmy 0,5-0,6 bara,jesli bedzie trzymac max,tzn gruszka robi swoje,a problemu szukalbym gdzie indziej[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 11:28_________________________________________________a roznice zauwazyles tylko na manometrze,czy silnik tez traci moc? czuc roznice, po przekroczeniu 3tys nie przyspiesza tak jak np od 2tys do 3tys jak wcisne gaz w podloge, po prostu rozpedza sie ale nie az tak dynamicznie przeplywomierz mam sprawny przy 6tys mam okolo 115-120 mg sprawdze dzisiaj 3tys obrotow i czy bedzie utrzymywac sie cisnienie, czy tez spadnie
arek87 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 A moze dv-ka puszcza? skoro dmucha mu ok. 0,6 bara to układ raczej szczelny ma.
fend18 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 A moze dv-ka puszcza? skoro dmucha mu ok. 0,6 bara to układ raczej szczelny ma. najgorsze jest to ze bez wyjecia turbiny raczej sie nie obejdzie, ustawienie sztangi i sprawdzenie dv bo pewnie tu jest przyczyna
domjenick Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 DV sie nie ustawia i zeby to wymienic,nie musisz wyjmowac turbiny-podmien DV od kogos,i bedziesz wiedziec co i jak,turbo jeszcze zdazysz wykrecic podmienilbym na probe N75
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 N75 nie trzeba podmieniac wystarczy Vag-iem zrobic test, jak cyka to sprawny podmień DV, to dziadostwo często pada ja kilka dni temu kupiłem DV Forge, bo w tym roku zdechł mi juz drugi oryginalny DV
fend18 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 N75 nie trzeba podmieniac wystarczy Vag-iem zrobic test, jak cyka to sprawny podmień DV, to dziadostwo często pada ja kilka dni temu kupiłem DV Forge, bo w tym roku zdechł mi juz drugi oryginalny DV n75 cyka, dzisiaj moze zajme sie tym grzybem (dv) dzieki za wskazowki. wyczytalem na forum passata taka rzecz: i mamy 0:1...prosty test DV: Zobacz czy tłoczek da się wcisnąć palcem. Powinien dać się w miarę łatwo wcisnąć bez użycia jakiejś większej siły... Wciśnij tłoczek zaworu palcem i przy wciśniętym tłoczku zatkaj kruciec podciśnienia. Puść tłoczek (trzymając cały czas zatkany kurciec podciśnienia) - jeśli tłoczek wróci na swoje miejsce, to znaczy że możesz już kupować nowy bo podciśnienie nie jest w stanie odessać tłoczka... jest to miarodajny test? czy jest inna mozliwosc sprawdzenia DV ?
domjenick Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jest to miarodajny test? czy jest inna mozliwosc sprawdzenia DV ja sprawdzalem tak wyjalem DV calkowicie,masz dwa duze wyloty i jeden maly na gorze DV,tam podpialem rurke i zassalem na opor,tak,jak to ma miejsce w silniku,jesli tloczek opadnie,lub slyszyszysz jakies syczenie-wiadomo,ze trzeba wymienic DV
djsuchy Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Sorki za powtorke z rozrywki, ale szukalem i za chiny nie moge znalesc, a wiem ze gdzies tu widzialem... Chodzi o to, czy moge do swojego 1.8T 150km (w przyszlosci lekkie modyfikacje) zalozyc DV od TT225? I czy bedzie to plug&play? I jaki jest nr seryjny takiego DV?
domjenick Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 smialo zakladaj,ja tez mam taki DV z TTetki 225,P&P nr 06A 145 710 N
djsuchy Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 smialo zakladaj,ja tez mam taki DV z TTetki 225,P&P nr 06A 145 710 N A tak przy okazji, po za tym ze jest trwalszy to zastosowanie jego ma jakis wymierny wynik? Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji.
poziek Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji. nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut
djsuchy Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji. nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut A ten Forge tez bedzie plug&play? I gdzie go w PL mozna kupic?
poziek Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji. nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut A ten Forge tez bedzie plug&play? tak
djsuchy Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji. nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut A ten Forge tez bedzie plug&play? tak Tylko ciekawe jak z cena i gdzie go mozna dostac w PL...
domjenick Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 tu masz ebay.uk- forge kliknij i Allegro.pl - forge kliknij
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się