Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Spada ciśnienie doładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, podlaczylem sobie wczoraj manometr sprawdzic jak dmucha turbo, zaczyna dmuchac tak od okolo 2tys przy 3tys jest praktycznie max czyli okolo 0,5-0,6 manometr nie byl zbyt dokladny, i po przekroczeniu 3tys spada praktycznie do zera, czy tak powinno byc? czy powinno jeszcze cos dmuchac? gdzie szukac ewentualnej przyczyny? ;(

Opublikowano

Zawsze trochę spadnie ciśnienie ale nie aż tak bardzo, powinno dmuchać do końca obrotów,u mnie np max 1,0 bara spada do 0,6 bara , może coś z przepływomierzem ?

Opublikowano

Moze nieszczelnosc przy wasegate?

Opublikowano

watpie,zeby to byla wina gruszki-wtedy nie trzymalby cisnienia przy max doladowaniu,a tutaj spada szybko,

do autora-zobacz,czy jak masz max doladowanie,przy okolo 3 tys i probuj tak jechac chwile i zobaczysz,czy przy max doladowaniu bedzie tracic,czy sie trzymac tego powiedzmy 0,5-0,6 bara,jesli bedzie trzymac max,tzn gruszka robi swoje,a problemu szukalbym gdzie indziej[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 11:28_________________________________________________a roznice zauwazyles tylko na manometrze,czy silnik tez traci moc?

Opublikowano

watpie,zeby to byla wina gruszki-wtedy nie trzymalby cisnienia przy max doladowaniu,a tutaj spada szybko,

do autora-zobacz,czy jak masz max doladowanie,przy okolo 3 tys i probuj tak jechac chwile i zobaczysz,czy przy max doladowaniu bedzie tracic,czy sie trzymac tego powiedzmy 0,5-0,6 bara,jesli bedzie trzymac max,tzn gruszka robi swoje,a problemu szukalbym gdzie indziej[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 11:28_________________________________________________a roznice zauwazyles tylko na manometrze,czy silnik tez traci moc?

czuc roznice, po przekroczeniu 3tys nie przyspiesza tak jak np od 2tys do 3tys jak wcisne gaz w podloge, po prostu rozpedza sie ale nie az tak dynamicznie

przeplywomierz mam sprawny przy 6tys mam okolo 115-120 mg

sprawdze dzisiaj 3tys obrotow i czy bedzie utrzymywac sie cisnienie, czy tez spadnie

Opublikowano

A układ szczelny ? :decayed:

Opublikowano

A moze dv-ka puszcza? skoro dmucha mu ok. 0,6 bara to układ raczej szczelny ma.

najgorsze jest to ze bez wyjecia turbiny raczej sie nie obejdzie, ustawienie sztangi i sprawdzenie dv bo pewnie tu jest przyczyna

Opublikowano

DV sie nie ustawia i zeby to wymienic,nie musisz wyjmowac turbiny-podmien DV od kogos,i bedziesz wiedziec co i jak,turbo jeszcze zdazysz wykrecic :wink4:

podmienilbym na probe N75

Opublikowano

N75 nie trzeba podmieniac wystarczy Vag-iem zrobic test, jak cyka to sprawny

podmień DV, to dziadostwo często pada :confused4:

ja kilka dni temu kupiłem DV Forge, bo w tym roku zdechł mi juz drugi oryginalny DV :shocked:

Opublikowano

N75 nie trzeba podmieniac wystarczy Vag-iem zrobic test, jak cyka to sprawny

podmień DV, to dziadostwo często pada :confused4:

ja kilka dni temu kupiłem DV Forge, bo w tym roku zdechł mi juz drugi oryginalny DV :shocked:

n75 cyka, dzisiaj moze zajme sie tym grzybem (dv) dzieki za wskazowki. wyczytalem na forum passata taka rzecz:

i mamy 0:1...

prosty test DV:

Zobacz czy tłoczek da się wcisnąć palcem. Powinien dać się w miarę łatwo wcisnąć bez użycia jakiejś większej siły... Wciśnij tłoczek zaworu palcem i przy wciśniętym tłoczku zatkaj kruciec podciśnienia. Puść tłoczek (trzymając cały czas zatkany kurciec podciśnienia) - jeśli tłoczek wróci na swoje miejsce, to znaczy że możesz już kupować nowy bo podciśnienie nie jest w stanie odessać tłoczka...

jest to miarodajny test? czy jest inna mozliwosc sprawdzenia DV ?

Opublikowano

jest to miarodajny test? czy jest inna mozliwosc sprawdzenia DV

ja sprawdzalem tak wyjalem DV calkowicie,masz dwa duze wyloty i jeden maly na gorze DV,tam podpialem rurke i zassalem na opor,tak,jak to ma miejsce w silniku,jesli tloczek opadnie,lub slyszyszysz jakies syczenie-wiadomo,ze trzeba wymienic DV :wink4:
Opublikowano

Sorki za powtorke z rozrywki, ale szukalem i za chiny nie moge znalesc, a wiem ze gdzies tu widzialem...

Chodzi o to, czy moge do swojego 1.8T 150km (w przyszlosci lekkie modyfikacje) zalozyc DV od TT225? I czy bedzie to plug&play? I jaki jest nr seryjny takiego DV?

Opublikowano

smialo zakladaj,ja tez mam taki DV z TTetki 225,P&P nr 06A 145 710 N

Opublikowano

smialo zakladaj,ja tez mam taki DV z TTetki 225,P&P nr 06A 145 710 N

A tak przy okazji, po za tym ze jest trwalszy to zastosowanie jego ma jakis wymierny wynik? Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji.

Opublikowano

Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji.

nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T

tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut

Opublikowano

Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji.

nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut

A ten Forge tez bedzie plug&play? I gdzie go w PL mozna kupic?

Opublikowano

Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji.

nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut

A ten Forge tez bedzie plug&play?

tak :decayed:

Opublikowano

Bo kupowanie Forge lub cos w tym stytu uwazam za wyzucanie pieniedzy w bloto, w mojej sytuacji.

nic bardziej mylnego...forge 007 przeżyje 5 twoich silników 1.8T tych seryjnych zaworów padnie ci kupę i ciut ciut

A ten Forge tez bedzie plug&play?

tak :decayed:

Tylko ciekawe jak z cena i gdzie go mozna dostac w PL...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...