Szymoonk Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia w moim 1Z, wykręciłem stary i pojechałem na miasto w poszukiwaniu nowego. Problem pojawił się gdyż w pięciu sklepach nie mieli regulatora z dodatkowym miejscem na wtyczkę, wszystkie dostępne były bez. Wiec do czego owa wtyczka jest? Dodam że nie mam dodatkowych zegarów w liczniku.
czarnyGT Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ja wymieniłem u siebie alternator i mam ten wtyk ,natomiast nie mam żadnej wtyczki do podłączenia...
Lishoo Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam, a co było powodem wymiany regulatora? i do czego ów regulator służy?
Szymoonk Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Światełka mi przygasały gdy obroty spadały oraz z alternatora wydobywały się dziwne dźwięki takie "rzężenie" W regulatorze napięcia znajdują sie również szczotki które z biegiem czasu zużywają się.
Daimos Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Wygląda to jak podłączenie kabelka do lampki sygnalizującej ładowanie
Szymoonk Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 znaczy się do kontrolki w zegarach ? a może jest to kabelek do dodatkowego wskaźnika ładowania w liczniku?
ALBINEK Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 A może to jest wtyk do obrotomierza?
Gość BIKER Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam, a co było powodem wymiany regulatora? i do czego ów regulator służy? Najczęstszym powodem wymiany regulatora jest koniec szczotek. A regulator napięcia służy do utrzymywania na stałym poziomie napięcia wytwarzanego przez prądnicę lub alternator pomimo zmian obrotów silnika.
.:campino:. Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 no właśnie, ja mam taki wtyk w regulatorze napięcia mam też kabelek do niego tylko że wtyk się ułamał i wisi luźno nie podłączony i też jestem ciekaw od czego on jest bo powiem szczerze że nie zauważyłem żeby coś mi w samochodzie nie działało. Od obrotomierza on nie jest bo obrotek mi śmiga, dodatkowego wskaźnika ładowania w zegarach nie mam więc tego nie jestem w stanie sprawdzić, kontrolka ładowanie zaraz po odpaleniu gaśnie poza tym sprawdzałem ładowanie miernikiem i pięknie ładuje - więc ta opcja tez odpada . Więc w końcu za co to odpowiada ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się