Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T quattro - wyje pompa paliwa po wielu wymianach


ama11deus

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczęło się tak: po zakupie auta wymieniłem wsyzstkie filtry, m.in. Filtr paliwa na filtr Mann. Zaraz po tym oryginalna pompa paliwa zaczeła tak głośno szumieć przy przekręconej stacyjce. Po około roku w końcu padła. Następnie pompa paliwa skv i filtr paliwa knecht. Teraz zaczęła wyć a nie tylko szumieć. Po miesiącu padła i zamieniłem na kolejnego skv, który znowu po miesiącu padł. Ostatecznie kupiłem oryginalny filtr od ASO po VINie 8E0 201 511 J. I używaną pompe paliwa (całą zabudowę). Dalej wyło przy przekręceniu na zapłon, a ponadto przy odpalonym z filtra słychać jakby taki szum jakby paliwo płynęło? Wymieniłem u sprzedającego pompę paliwa, bo miał drugą i dalej to samo tylko mam wrażenie, że cichszy jest ten szum z filtra. Sprzedający mnie zapewniał, że w poprzednim aucie pompa nie wyła, a jest świeżo wyjęta. Sprawdziłem odpowietrzanie baku(do filtra węglowego) tzn. odpiąłem przed nim wąż i odkręciłem korek od baku i nic się nie zmieniło. Czy może to być wina napięcia na pompie? Sprzwdziłem przekaźnik 167, wygląda bardzo dobrze, bezpiecznik od pompy paliwa tak samo. Teraz tak: wypiąłem bezpiecznik i wpiąłem się miernikiem i pokazuje napięcie 1.8V zarówno bez zapłonu jak i na zapłonie.

Czy to napięcie prawidłowe? Czy ktoś z 1.8T quattro bez wyjącej pompy mógłby sprawdzić u siebie napięcia i ew. numer filtra paliwa. Gdzie jeszcze mogę sprawdzić napięcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szum paliwa będzie słychac. Co do wycia, buczenia i wszelkich innych odglosow po zapłonie i przy odpalaniu to winny jest filtr i nie ma tu znaczenia zamiennik czy oryginał, bo jakość ich zeszła na psy. Trzeba mieć farta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Spróbuję go odesłać na reklamację i zobaczymy czy na innym będzie chodzić cicho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zamienniki pomp paliwa to w zestawach z pompami są Oringi które są za cienkie i Pompa nie siedzi w koszu tak sztywno jak na ori grubych oringach i przez to też może wyć. Ja przy zmianie pompy na skv zostawiłem stare Oringi  i nic nie wyje od kilku miesięcy. Z tymi filtrami to jest dramat jeden halasuje w drugim nie działa regulator ciśnienia, trzeba mieć szczęście żeby dobrze trafić 

Edytowane przez Patrykbfb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ama11deus napisał:

U mnie nie ma żadnych oringów. Tak jest chyba tylko w ośce

Fakt nie zauważyłem że Q 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, zionx napisał:

Jaki miałeś nr ori pompy? Albo zdjęcie daj

Numer mojej ori pompy to 8E0 905 087 N (taką też kupiłem). Zdjęcię mogę wrzucić wieczorem, jak jeszcze będzie potrzebne. 

Sprawdziłem dzisiaj napięcie na pompie i jest powyżej 13V więc to chyba musi być wina filtra. Znalazłem też coś takiego u sprzedwców ASO na allegro. Co o tym myślicie? W tej aukcji z której ja kupiłem filtr tego nie było.

image.png

image.png

Edytowane przez ama11deus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł kolejny filtr z ASO, zamontowałem i dalej tak samo wyje, więc jedyne co zostaje to wymienić pompę paliwa albo w ogóle oddać do ASO, jeżeli dają jakąś gwarancję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilka filtrów paliwa, przy filtrach z ASO, Mann i Knecht pompa paliwa wydawała różne dźwięki, dwa razy montowałem Bosha i za każdym razem była cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...