rafalpe Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 Opiszę tu moje odczucia po montażu słynnego Pro-Kit od Eibacha. W moim B8 zaraz po zakupie założyłem takowe sprężyny i co? I wielka kicha, przód usiadł jeszcze jako tako ale tył to jakaś kpina. Sterczał w górze, prześwit był taki, że łeb można wsadzić, po prostu masakra. Następnie założyłem sportline + niższe amory i bajka, wszystko równiutko, złego słowa nie powiem. Obecnie stałem się posiadaczem A6 C7 i pierwsza rzecz po zakupie to obniżenie jako, że do C7 nie ma sprężyn sportline, dałem szansę pro-kit. I co? Ten sam shit, jaki był w A4. Przód jakoś usiadł, tył sterczy, nie wiem czy w ogóle coś usiadło. Prześwit ogromny. Oczywiście w obu samochodach sprężyny dobrane konkretnie pod dany model, łącznie z weryfikacją sił nacisku. Nie wiem o co kaman z tym pro-kitem ale serio to jest jeden wielki KIT. Za to jak się założy droższy sportline to magicznie wszystko siada idealnie. NIE POLECAM pro-kita, szkoda kasy. Jedynie teraz mam zagwozdkę z C7 bo już nie wiem co włożyć żeby było zbliżone do sportline i siadło równo.
dazwid Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 Nie pierwszy raz słyszę opinię, że na pro-kit tył siedzi wyżej niż przód. A jak z komfortem jazdy między sport-line, a pro-kit? Słyszałem, że komfort na tych pierwszych jest dużo gorszy? Nie wiem dokładnie jaki masz silnik w tej A6 i czy to jest limuzyna, czy Avant? Wydaje mi się, że H&R ma sprężyny -35mm do C7.
R4xx Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 Montowałem wczoraj taki zawias i siedzi ok.
R4xx Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 Jutro będę nim pierwszy raz jechał, akurat wpadnie 30km. Zaraz po tej trasie wrzucę fotkę.
dazwid Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 @rafalpe Ile km przejechałeś po założeniu pro-kit do C7? Generalnie powinno się dać troche czasu sprężynom i zawieszeniu na ułożenie.
dazwid Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 No tak, bardziej od tego to się już raczej nie ułoży. Wygląda to słabo, poszukaj sprężyn H&R -35mm.
marky2552 Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 (edytowane) jak bym na takich balonach jeżdził to też c**jnia by była koła wywal i wsadź coś męskiego pro kit obniża o 3 cm tył to fajerwerek nie ma się co spodziewać sportline obniża o dużo więcej a jak miałeś zawieszenie be/bv to róznicy mogłeś wcale nie zobaczyć Edytowane 30 Września 2021 przez marky2552
dekiel 13 Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 Ja mam gwint Eibach pro street S i nie narzekam
dekiel 13 Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 (edytowane) Godzinę temu, rafalpe napisał: Chłopie a co mnie gwint obchodzi? Gwint to wiadomo że siada tak jak go ustawisz. Tu jest mowa o samych sprężynach Zapodaj gwint to nie bedziesz miał żadnych problemów z wyglądem i ustawisz na taką wysokość jaka Ci odpowiada. Edytowane 30 Września 2021 przez dekiel 13 1
dekiel 13 Opublikowano 1 Października 2021 Opublikowano 1 Października 2021 Przydałoby się niżej 30 mm i większe heble bo giną w tych 19kach.
R4xx Opublikowano 1 Października 2021 Opublikowano 1 Października 2021 16 minut temu, dekiel 13 napisał: Przydałoby się niżej 30 mm i większe heble bo giną w tych 19kach. Jak na babskie 1.8TFSI spokojnie wystarczy to, co jest ale siedzi równo przód z tyłem nie wiem czemu @rafalpe ma taki problem. Mnie przy zakupie pytali o naciski na osie i sami dobrali zestaw.
Wandej Opublikowano 1 Października 2021 Opublikowano 1 Października 2021 Dziwna sprawa. Sprzedałem Pro-kit`ów diesiątki i nikt nie narzekał Może jednak źle masz dobrane te kategorie wagowe?
R4xx Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 3 godziny temu, rafalpe napisał: Dobrze mam dobrane. Przy wyborze podaje się tylko nacisk osi przedniej oraz sedan/avant. poza tym zagłębiłem trochę temat i okazuje się ze takich przypadków jest więcej i jest to dość częste zjawisko z pro kitem. Finalnie moje sprężyny idą na reklamacje a w ich miejsce wejdą h&r. Z nimi podobno takich problemów nie ma. takie mam E10-15-018-09-22 czyli nacisk przód do 1160kg, tył do 1375. Poza tym nacisk tyłu jest taki sam w obu wersjach sprężyn więc nie ma mowy o pomyłce. Ja w czarnym (tym wyżej) 1.8TFSI montowałem E10-15-011-01-22
R4xx Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 21 minut temu, rafalpe napisał: Ja mówię o C7. Wersja sprawdzona na stronie Eibach oraz potwierdzona ze sprzedawcą. Tak jak pisałem nie ma mowy o błędzie. Siadło z d*py i taka prawda. Mam nadzieję, że na H&R nie będzie czegoś takiego. Umknęło mi. Będą jakoś dociekać co jest nie tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się