Jump to content

Słabo zbiera się powyżej 150 km/h


adrianekxxxx
 Share

Recommended Posts

Witam ostatnio robiłem trasę 350 km swoją a4 b6 1.9 awx 130km i zauważyłem jeden problem to znaczy tak od 1 do 3 ładnie się zbiera czuć ze auto ma ochotę zapier ale juz 4 i 5 nie samochód przyspiesza ale tak jakby z niechcenia powyżej 150 to samochód nie ma ochoty przekroczyć 180 na odcinku 10 km. Posiadam felgi 18 225x40 wiec logiczne ze samochód nie będzie taki zrywny ale po założeniu 15 195x65 ta sama sytuacja. dodam ze było w nim robione turbo kupione używane w dobrym stanie (gruszka sztanga dobre i zawór n75 równie) pompo wtryski po regeneracji przepływa nowa jaki i map sensor dolot szczelny juz nie wiem gdzie mam szukać 

Link to comment
Share on other sites

Zrób komplet logów dynamicznych to wtedy będzie można coś wypowiedzieć się.

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, indyczes napisał:

Zrób komplet logów dynamicznych to wtedy będzie można coś wypowiedzieć się.

Które kanały 

 

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, adrianekxxxx napisał:

Które kanały 

 

Ooo widzę że lenistwo wychodzi, proszę temat

 

Link to comment
Share on other sites

Wrzuć ten log 003+008+011 na vaglogi.pl

Link to comment
Share on other sites

W dniu 2.11.2021 o 09:03, kamil-vag napisał:

Wrzuć ten log 003+008+011 na vaglogi.pl

nie mogę wyskakuje ze nic tu nie ma

 

Link to comment
Share on other sites

Group A: '003      
  Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 820-900 230-420 230-420 10-95%
STAMP /min mg/str mg/str %
0.01 1554 850.0 534.1 4.8
1.20 1743 850.0 774.2 4.8
2.40 2079 850.0 1043.7 4.8
3.61 2478 850.0 970.2 4.8
4.82 2856 850.0 906.5 4.8
6.04 3234 850.0 857.5 4.8
7.24 3528 850.0 837.9 4.8
8.44 3801 850.0 837.9 4.8
9.65 4074 850.0 788.9 4.8
10.86 4326 850.0 744.8 4.8
12.08 2898 850.0 700.7 4.8
13.29 3003 850.0 842.8 4.8
14.50 3150 850.0 828.1 4.8
15.70 3255 850.0 867.3 4.8
16.90 3360 850.0 837.9 4.8
18.12 3423 850.0 842.8 4.8
19.32 3528 850.0 852.6 4.8
20.54 3612 850.0 823.2 4.8
21.74 3696 850.0 823.2 4.8
22.94 3780 850.0 798.7 4.8
24.16 3864 850.0 798.7 4.8
25.36 3927 850.0 784.0 4.8
26.57 3990 850.0 784.0 4.8
27.78 4032 850.0 779.1 4.8
28.98 4095 850.0 764.4 4.8
30.20 4158 850.0 764.4 4.8
       

 

Link to comment
Share on other sites

         
Group B: '008      
  Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF
TIME 2850-3150 50-55 44-47 47-52
STAMP /min mg/str mg/str mg/str
0.40 1596 62.9 48.9 30.7
1.60 1848 67.8 51.3 49.1
2.80 2205 68.6 51.9 55.5
4.01 2583 69.5 51.6 50.5
5.22 2982 67.8 50.8 47.5
6.44 3318 66.7 49.7 46.4
7.64 3612 65.6 48.3 45.3
8.85 3906 64.5 47.2 43.6
10.05 4158 63.7 45.3 41.5
11.26 4242 0.0 44.2 39.5
12.48 2919 68.1 51.1 50.8
13.68 3066 67.5 50.8 46.7
14.90 3171 67.3 50.2 45.8
16.10 3276 66.7 49.7 46.1
17.32 3381 66.4 49.4 45.3
18.52 3465 66.2 49.1 45.0
19.73 3549 65.9 48.6 44.5
20.94 3633 65.6 48.3 44.2
22.14 3717 65.3 48.0 43.4
23.34 3801 65.1 47.8 43.4
24.56 3885 64.8 47.5 42.3
25.76 3948 64.5 47.2 42.3
26.98 4011 64.2 46.9 41.7
28.18 4074 64.0 46.4 41.7
29.38 4116 63.7 45.6 41.2
30.60 4158 63.4 45.0 40.6
         
       

 

 

 

Edited by adrianekxxxx
Link to comment
Share on other sites

         
         
Group C: '011      
  Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP
TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95%
STAMP /min mbar   %
0.80 1680 2101.2 1509.3 22.7
2.00 1974 2254.2 2234.7 53.8
3.21 2331 2325.6 2445.3 64.9
4.42 2730 2346.0 2316.6 65.3
5.62 3108 2346.0 2258.1 64.9
6.84 3423 2346.0 2258.1 59.8
8.04 3717 2346.0 2386.8 63.0
9.25 3990 2315.4 2351.7 67.7
10.46 4242 2264.4 2269.8 68.9
11.66 3381 1091.4 1649.7 51.0
12.88 2961 2346.0 2620.8 78.5
14.10 3108 2346.0 2293.2 64.1
15.30 3213 2346.0 2340.0 61.8
16.50 3318 2346.0 2316.6 61.0
17.73 3402 2346.0 2328.3 60.6
18.92 3486 2346.0 2375.1 62.2
20.14 3591 2346.0 2351.7 63.0
21.34 3654 2346.0 2351.7 63.0
22.54 3759 2346.0 2363.4 64.9
23.75 3822 2335.8 2363.4 66.1
24.96 3906 2325.6 2340.0 66.5
26.17 3969 2315.4 2328.3 66.9
27.38 4032 2315.4 2328.3 67.7
28.58 4074 2295.0 2304.9 66.9
29.80 4137 2284.8 2293.2 68.5
31.02 4179 2274.6 2281.5 68.1
         
         
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, adrianekxxxx napisał:
         
         
Group C: '011      
  Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP
TIME 2850-3150 2000-2150 2000-2200 40-95%
STAMP /min mbar   %
0.80 1680 2101.2 1509.3 22.7
2.00 1974 2254.2 2234.7 53.8
3.21 2331 2325.6 2445.3 64.9
4.42 2730 2346.0 2316.6 65.3
5.62 3108 2346.0 2258.1 64.9
6.84 3423 2346.0 2258.1 59.8
8.04 3717 2346.0 2386.8 63.0
9.25 3990 2315.4 2351.7 67.7
10.46 4242 2264.4 2269.8 68.9
11.66 3381 1091.4 1649.7 51.0
12.88 2961 2346.0 2620.8 78.5
14.10 3108 2346.0 2293.2 64.1
15.30 3213 2346.0 2340.0 61.8
16.50 3318 2346.0 2316.6 61.0
17.73 3402 2346.0 2328.3 60.6
18.92 3486 2346.0 2375.1 62.2
20.14 3591 2346.0 2351.7 63.0
21.34 3654 2346.0 2351.7 63.0
22.54 3759 2346.0 2363.4 64.9
23.75 3822 2335.8 2363.4 66.1
24.96 3906 2325.6 2340.0 66.5
26.17 3969 2315.4 2328.3 66.9
27.38 4032 2315.4 2328.3 67.7
28.58 4074 2295.0 2304.9 66.9
29.80 4137 2284.8 2293.2 68.5
31.02 4179 2274.6 2281.5 68.1
         
         

Turbo spoko podaje, zrób jeszcze log temperatury w dolocie (intake air temperature) bo możesz mieć zasrany boczny śmieciowy coolerek i nie chce jechać, ogólnie ja niedawno zmieniłem właśnie tego bocznego pedała na frontowy i właśnie w tych partiach 150kmh+ dużo chętniej przyspiesza.

Link to comment
Share on other sites

Co z tego, że turbo spoko podaje jak ogranicza go MAF... 

Kiedy zmieniany filtr powietrza ?

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, kamil-vag napisał:

Co z tego, że turbo spoko podaje jak ogranicza go MAF... 

Kiedy zmieniany filtr powietrza ?

jakieś miesiąc temu wraz z olejem itp

 

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, Ivanek napisał:

Turbo spoko podaje, zrób jeszcze log temperatury w dolocie (intake air temperature) bo możesz mieć zasrany boczny śmieciowy coolerek i nie chce jechać, ogólnie ja niedawno zmieniłem właśnie tego bocznego pedała na frontowy i właśnie w tych partiach 150kmh+ dużo chętniej przyspiesza.

intercooler jest czysty i szczelny 

Link to comment
Share on other sites

dodam ze mam kolegi przepławkę o tych samych numerach i u niego wszystko git lecz u mnie jest ten problem również zmieniłem od niego wszystkie zaworki podciśnieniowe i moje u niego pracują bez zastrzeżeń  

Link to comment
Share on other sites

To szukaj nieszczelności, MAF bez powodu nie zaniża...a jak nie to wizyta u tunera i wykluczenie przepływomierza...

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

To szukaj nieszczelności, MAF bez powodu nie zaniża...a jak nie to wizyta u tunera i wykluczenie przepływomierza...

Wyłączenie przepływki to taki plaster na otwartą ranę 

Link to comment
Share on other sites

No tak, dlatego niech szuka najpierw nieszczelności...

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, adrianekxxxx napisał:

dodam ze mam kolegi przepławkę o tych samych numerach i u niego wszystko git lecz u mnie jest ten problem również zmieniłem od niego wszystkie zaworki podciśnieniowe i moje u niego pracują bez zastrzeżeń  

Nie masz jakiegoś dźwięku gwizdania, świszczenia? Najlepiej chyba profilaktycznie podmienić przewody podciśnieniowe, na forum gdzieś były średnice i długości. Nie jest to drogie a spokój będzie na jakieś kolejne 15-20 lat.
Wejdź sobie pod auto woda z mydłęm i cukrem i psikaj, ja jak zakładałem fmic to miałem gwizd turbo i psikałem w silikony gdzie bąbelki robi, okazało się że na dole turbo uciekało powietrze.

Link to comment
Share on other sites

więc tak sprawdziłem dziś cały dolot od a do z. Przewody są szczelne dodam jeszcze ze samochód ma słabą reakcje na gaz i potencjometr od gazu sprawny przepływa równie zero wody w komputerze  

Link to comment
Share on other sites

4200obr/min i turbo trzyma cisnienie przy wysterowaniu 60-70%. Cos tu jest nie tak. 

Jak masz mozliwosc to podmien czujnik doladowania. Powinienes miec czujnik 3bar  nr038906051C a pewnie masz teraz zamontowany z literka b lub d

Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.11.2021 o 19:12, nadybek napisał:

4200obr/min i turbo trzyma cisnienie przy wysterowaniu 60-70%. Cos tu jest nie tak. 

Jak masz mozliwosc to podmien czujnik doladowania. Powinienes miec czujnik 3bar  nr038906051C a pewnie masz teraz zamontowany z literka b lub d

Kolego mam aktualnie 03890651c w aucie a drugi jaki mam to taki sam co w aucie

Link to comment
Share on other sites

Jak podmieniales czujniki to cos jest nie tak z przeplywka chociaz dziwne ze turbo trzyma idealnie cisnienie.

Moze cos z obudowa przeplywomierza? Moze sama obudowa jest ryżowym zamiennikiem? Moze cos się przykleiło na siatce przed przepływką???

Spróbuj tez zaslepić egra.

Link to comment
Share on other sites

25 minut temu, nadybek napisał:

Jak podmieniales czujniki to cos jest nie tak z przeplywka chociaz dziwne ze turbo trzyma idealnie cisnienie.

Moze cos z obudowa przeplywomierza? Moze sama obudowa jest ryżowym zamiennikiem? Moze cos się przykleiło na siatce przed przepływką???

Spróbuj tez zaslepić egra.

tak przepławka jest sprawna egr był zaślepiony i nic to nie dało a dodam ze na wtryskach korekta wynosi po 2.60 to może wina pierścieni już ?

Link to comment
Share on other sites

Pokaż loga z 013+023...

Link to comment
Share on other sites

44 minuty temu, kamil-vag napisał:

Pokaż loga z 013+023...

'013      
Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4
-2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H
mg/str mg/str mg/str mg/str
-3.01 1.27 0.14 1.55
-3.01 1.25 0.12 1.58
-2.99 1.25 0.14 1.55
-2.96 1.25 0.12 1.55
-2.96 1.22 0.14 1.55
-2.96 1.22 0.16 1.55
-2.96 1.20 0.16 1.53
-2.96 1.20 0.16 1.55
-2.99 1.20 0.21 1.53
-2.99 1.18 0.21 1.53
-2.96 1.18 0.21 1.55
-2.99 1.13 0.26 1.55
-2.96 1.11 0.28 1.55
-2.96 1.11 0.26 1.55
-2.96 1.11 0.26 1.55
-2.99 1.15 0.21 1.58
-3.01 1.18 0.19 1.60
-3.01 1.18 0.19 1.60
-3.01 1.20 0.19 1.60
-3.01 1.20 0.16 1.60
-3.01 1.20 0.16 1.60
-3.01 1.20 0.16 1.60
-3.01 1.20 0.19 1.60
-3.01 1.18 0.19 1.62
-3.01 1.18 0.19 1.62
-3.01 1.20 0.21 1.62
-3.01 1.15 0.21 1.62
-3.01 1.11 0.26 1.62
-3.01 1.08 0.26 1.62
-3.01 1.08 0.26 1.62
-3.01 1.08 0.26 1.62
-3.01 1.11 0.26 1.62
-3.01 1.11 0.21 1.62
-3.01 1.15 0.16 1.62
-2.99 1.15 0.16 1.62
-2.99 1.15 0.19 1.62
-3.01 1.15 0.19 1.62
-3.01 1.13 0.21 1.62
-3.01 1.15 0.21 1.62
-3.01 1.15 0.21 1.62
-3.01 1.15 0.21 1.62
-3.01 1.18 0.24 1.62
-3.01 1.18 0.24 1.62
-3.01 1.18 0.24 1.62
-3.01 1.18 0.24 1.62
-3.01 1.18 0.26 1.62

 

 

         
'023       Group C:
(no units) (no units) (no units) (no units)  
        TIME
        STAMP
-16.0 -3.0 -17.0 -13.0  
-13.0 -8.0 -12.0 -14.0  
-11.0 -10.0 -11.0 -15.0  
-11.0 -11.0 -14.0 -15.0  
-13.0 -11.0 -14.0 -13.0  
-16.0 -10.0 -14.0 -17.0  
-15.0 -9.0 -15.0 -16.0  
-14.0 -9.0 -11.0 -13.0  
-10.0 -7.0 -12.0 -16.0  
-13.0 -6.0 -14.0 -16.0  
-10.0 -9.0 -14.0 -13.0  
-10.0 -4.0 -15.0 -10.0  
-11.0 -7.0 -14.0 -12.0  
-9.0 2.0 -15.0 -7.0  
-12.0 -4.0 -13.0 -9.0  
-11.0 -6.0 -11.0 -11.0  
-8.0 -5.0 -9.0 -9.0  
-10.0 -3.0 -13.0 -8.0  
-9.0 -2.0 -13.0 -7.0  
-10.0 -4.0 -13.0 -11.0  
-9.0 -6.0 -11.0 -10.0  
-6.0 -8.0 -11.0 -12.0  
-8.0 -10.0 -15.0 -13.0  
-12.0 -4.0 -11.0 -13.0  
-16.0 -3.0 -13.0 -13.0  
-11.0 -5.0 -15.0 -11.0  
-11.0 -5.0 -14.0 -13.0  
-8.0 -5.0 -13.0 -16.0  
-9.0 -9.0 -16.0 -14.0  
-16.0 -4.0 -15.0 -15.0  
-11.0 -10.0 -15.0 -16.0  
-14.0 -8.0 -15.0 -17.0  
-13.0 -5.0 -14.0 -13.0  
-11.0 -5.0 -14.0 -14.0  
-9.0 -5.0 -12.0 -9.0  
-11.0 -3.0 -12.0 -12.0  
-11.0 -4.0 -11.0 -12.0  
-12.0 -6.0 -14.0 -15.0  
-8.0 -4.0 -12.0 -12.0  
-14.0 -8.0 -14.0 -13.0  
-10.0 -7.0 -14.0 -12.0  
-10.0 -9.0 -14.0 -10.0  
-14.0 -7.0 -13.0 -9.0  
-10.0 -6.0 -13.0 -11.0  
-11.0 -9.0 -12.0 -10.0  
-10.0 -7.0 -13.0 -14.0  
-9.0 -7.0 -13.0 -9.0  
-13.0 -5.0 -14.0 -12.0  
-14.0 -3.0 -15.0 -15.0  
-10.0 -7.0 -13.0 -17.0  
-7.0 -4.0 -15.0 -15.0  
-11.0 0.0 -11.0 -14.0  
-12.0 -6.0 -15.0 -11.0  
-15.0 -4.0 -17.0 -14.0  
-12.0 -7.0 -12.0 -10.0  
-10.0 -5.0 -16.0 -13.0  
-8.0 -8.0 -10.0 -7.0  
-11.0 -5.0 -15.0 -12.0  
-8.0 -5.0 -11.0 -10.0  
-9.0 -8.0 -17.0 -8.0  
-13.0 -3.0 -17.0 -11.0  
-6.0 -1.0 -18.0 -12.0  
-11.0 -6.0 -15.0 -13.0  
-8.0 -8.0 -14.0 -13.0  
-13.0 -7.0 -16.0 -15.0  
-13.0 -7.0 -14.0 -11.0  
-13.0 -7.0 -14.0 -12.0  
-12.0 -8.0 -16.0 -17.0  
-13.0 -4.0 -10.0 -15.0  
-12.0 -7.0 -12.0 -13.0  
-11.0 -10.0 -17.0 -15.0  
-12.0 -7.0 -14.0 -13.0  
-8.0 -7.0 -13.0 -13.0  
-14.0 -8.0 -12.0 -11.0  
-12.0 -2.0 -13.0 -9.0  
-12.0 -5.0 -10.0 -12.0  
-9.0 -5.0 -9.0 -12.0  
-13.0 -7.0 -13.0 -12.0  
-11.0 -3.0 -15.0 -8.0  
-8.0 -3.0 -10.0 -10.0  
Link to comment
Share on other sites

Bipy w minusie i wysokie korekcje, może być problem w dostarczaniu paliwa do PD albo oringi mają już dość...

Przydałoby się sprawdzić ciśnienie tłoczenia paliwa przez pompę podwójną (tandem, vaccum jak kto woli).

 

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, kamil-vag napisał:

Bipy w minusie i wysokie korekcje, może być problem w dostarczaniu paliwa do PD albo oringi mają już dość...

Przydałoby się sprawdzić ciśnienie tłoczenia paliwa przez pompę podwójną (tandem, vaccum jak kto woli).

 

czyli do mechanika a dodam ze w zbiorniku mam olej i całą pompę ostatnio czyściłem 

 

Link to comment
Share on other sites

Olej czy paliwo jest po prostu ciemne?

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, nadybek napisał:

Olej czy paliwo jest po prostu ciemne?

Olej czarno było w zbiorniku

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...