Jump to content
IGNORED

logi sonda A4B7 BFB


gacekkstb
 Share

Recommended Posts

Witam

W ostatnim czasie podczas jazdy zaświecił się check po sprawdzeniu interfejsem wyskoczył błąd 16517 Zespół 1, sonda 1 P0133-02-sygnał za wolny - Sporadyczny - MIL zapalona , Pacjent A4B7 BFB PB+LPG. Jeździłem na LPG po skasowaniu błędu i zrobieniu około 300-400km znów check wyświetlił się. Sprawdzałem stare logi z przed roku pojawiał się ten sam błąd , ale bez zapalającego się checka. Problem leży w sondzie ?

Filmik z bloku pomiarowego:

Link to comment
Share on other sites

W grupie 32 jakie masz wartości przed skasowaniem błędów?

Link to comment
Share on other sites

Mam tylko po skasowaniu błędu

 

aaaa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Logi porób bo być może problem jest tylko z mieszanką.

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Godzinę temu, pelonek1 napisał:

Logi porób bo być może problem jest tylko z mieszanką.

 

 

Logi statyczne

http://vaglogi.pl/log-002_033_73Goru.html

http://vaglogi.pl/log-001_003_2yHicl.html

Logi dynamiczne

http://vaglogi.pl/log-002_033_VSp366G.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_UNWH2Z.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_yEGMEt1.html

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Wychodzi na to, że przeplywka do wymiany. Jak możesz to popraw dynamiczny 2+33, bo coś poszło nie tak. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, przem8 napisał:

Wychodzi na to, że przeplywka do wymiany. Jak możesz to popraw dynamiczny 2+33, bo coś poszło nie tak. 

jutro zrobię nowy dynamiczny 2+33, przepływomierz ?

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, gacekkstb napisał:

jutro zrobię nowy dynamiczny 2+33, przepływomierz ?

Albo załaduj jeszcze raz na vaglogi, bo wygląda jakby się cos ponakladało. 

Link to comment
Share on other sites

Przepływmoierz do wymiany. Potem powtórz tylko logi dynamiczne i pewnie gaz będzie do strojenia.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, przem8 napisał:

Przepływmoierz do wymiany. Potem powtórz tylko logi dynamiczne i pewnie gaz będzie do strojenia.

Powiedz mi jeszcze proszę ten będzie odpowiedni ?:)

https://allegro.pl/oferta/przeplywomierz-bosch-0-986-280-217-9731348333

 

Link to comment
Share on other sites

Ja kupowałem Bosch 0 280 218 063 ale oba mają takie same numery katalogowe vw więc powinien być ok.

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, przem8 napisał:

Przepływmoierz do wymiany. Potem powtórz tylko logi dynamiczne i pewnie gaz będzie do strojenia.

Przepływka zmienona

Logi dynamiczne po wymianie:

http://vaglogi.pl/log-002_033_5e04CBV.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_YeJ8s7.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_0hB2m4j.html

 

Link to comment
Share on other sites

Turbo Ci trochę przeładowuje. Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75 i loga 2+33 na lpg. Przepływ jest ok teraz.

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, przem8 napisał:

Turbo Ci trochę przeładowuje. Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75 i loga 2+33 na lpg. Przepływ jest ok teraz.

Zrobić logi dynamiczne z odpiętą wtyczką na benzynie + logi 2+33 na LPG dobrze rozumiem ?:)

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, gacekkstb napisał:

Zrobić logi dynamiczne z odpiętą wtyczką na benzynie + logi 2+33 na LPG dobrze rozumiem ?:)

Jeden log z odpiętą wtyczką na pb 115+118 i jeden log na gazie 2+33 normalnie z wszystkim podpiętym. W sumie DWA logi.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.10.2021 o 19:35, przem8 napisał:

Jeden log z odpiętą wtyczką na pb 115+118 i jeden log na gazie 2+33 normalnie z wszystkim podpiętym. W sumie DWA logi.

Jeszcze podpytam mowa o tej wtyczce N75 ?:)

 

Edited by gacekkstb
Link to comment
Share on other sites

Nie, to jest przeplywomierz. 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.10.2021 o 19:35, przem8 napisał:

Jeden log z odpiętą wtyczką na pb 115+118 i jeden log na gazie 2+33 normalnie z wszystkim podpiętym. W sumie DWA logi.

PB 115+118 z odpiętym N75

http://vaglogi.pl/log-115_118_bY635.html

LPG 002+033 z podpiętą wtyczką N75

http://vaglogi.pl/log-002_033_eM5t7Y8.html

 

Link to comment
Share on other sites

GAz w dwóch miejscach do poprawki jeśli chodzi o strojenie, a co do turbo zacznij od szukania nieszczelności w podcieśnieniach albo podmiance n75, bo nowa prawie 400zł więc tak średnio na próbę kupować :P

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

a

Edited by gacekkstb
Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, przem8 napisał:

GAz w dwóch miejscach do poprawki jeśli chodzi o strojenie, a co do turbo zacznij od szukania nieszczelności w podcieśnieniach albo podmiance n75, bo nowa prawie 400zł więc tak średnio na próbę kupować :P

Dzięki za pomoc i zapytam z ciekawości N75 jaki ma numer katalogowy i w razie w jakiego szukać ?

Link to comment
Share on other sites

ALLEGRO.PL

Można wsadzić pierburga z opla 2.0t za około 100zł ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu i trzeba wymienić dwa wężyki, bo będą za krótkie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 31.10.2021 o 20:38, przem8 napisał:
ALLEGRO.PL

Można wsadzić pierburga z opla 2.0t za około 100zł ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu i trzeba wymienić dwa wężyki, bo będą za krótkie.

po wymianie N75 pierburga 115+118 na PB

http://vaglogi.pl/log-115_118_rXjan6.html

 

Link to comment
Share on other sites

Turbo mogloby szybciej wstawać ale to pewnie wina zaworka z pierburga, do ogarnięcia w sofcie. 

Link to comment
Share on other sites

48 minut temu, przem8 napisał:

Turbo mogloby szybciej wstawać ale to pewnie wina zaworka z pierburga, do ogarnięcia w sofcie. 

Ciężka sprawa ogarnąć ?

Link to comment
Share on other sites

Zgrywasz soft wysyłasz do odpowiedniego człowieka i potem wgrywasz, najlepiej od razu program zrobić. Można na odleglosc na podstawie logów. Dv na 100% sprawne? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...