gacekkstb 0 Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 Witam W ostatnim czasie podczas jazdy zaświecił się check po sprawdzeniu interfejsem wyskoczył błąd 16517 Zespół 1, sonda 1 P0133-02-sygnał za wolny - Sporadyczny - MIL zapalona , Pacjent A4B7 BFB PB+LPG. Jeździłem na LPG po skasowaniu błędu i zrobieniu około 300-400km znów check wyświetlił się. Sprawdzałem stare logi z przed roku pojawiał się ten sam błąd , ale bez zapalającego się checka. Problem leży w sondzie ? Filmik z bloku pomiarowego: 1635359198998.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 W grupie 32 jakie masz wartości przed skasowaniem błędów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 27, 2021 Author Share Posted October 27, 2021 Mam tylko po skasowaniu błędu Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 Logi porób bo być może problem jest tylko z mieszanką. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 27, 2021 Author Share Posted October 27, 2021 Godzinę temu, pelonek1 napisał: Logi porób bo być może problem jest tylko z mieszanką. Logi statyczne http://vaglogi.pl/log-002_033_73Goru.html http://vaglogi.pl/log-001_003_2yHicl.html Logi dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_033_VSp366G.html http://vaglogi.pl/log-003_020_UNWH2Z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_yEGMEt1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 Wychodzi na to, że przeplywka do wymiany. Jak możesz to popraw dynamiczny 2+33, bo coś poszło nie tak. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 27, 2021 Author Share Posted October 27, 2021 1 minutę temu, przem8 napisał: Wychodzi na to, że przeplywka do wymiany. Jak możesz to popraw dynamiczny 2+33, bo coś poszło nie tak. jutro zrobię nowy dynamiczny 2+33, przepływomierz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 4 minuty temu, gacekkstb napisał: jutro zrobię nowy dynamiczny 2+33, przepływomierz ? Albo załaduj jeszcze raz na vaglogi, bo wygląda jakby się cos ponakladało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 28, 2021 Author Share Posted October 28, 2021 nowe logi: Logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_4Hw6s9.html http://vaglogi.pl/log-001_003_365XL6.html Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_iA713Q.html http://vaglogi.pl/log-003_020_qTvBR.html http://vaglogi.pl/log-115_118_m61s1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 28, 2021 Share Posted October 28, 2021 Przepływmoierz do wymiany. Potem powtórz tylko logi dynamiczne i pewnie gaz będzie do strojenia. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 28, 2021 Author Share Posted October 28, 2021 2 minuty temu, przem8 napisał: Przepływmoierz do wymiany. Potem powtórz tylko logi dynamiczne i pewnie gaz będzie do strojenia. Powiedz mi jeszcze proszę ten będzie odpowiedni ?:) https://allegro.pl/oferta/przeplywomierz-bosch-0-986-280-217-9731348333 Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 28, 2021 Share Posted October 28, 2021 Ja kupowałem Bosch 0 280 218 063 ale oba mają takie same numery katalogowe vw więc powinien być ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skowrix 28 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 @gacekkstb kupiłem ten sam i jest ok więc śmiało zamawiaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 23 godziny temu, przem8 napisał: Przepływmoierz do wymiany. Potem powtórz tylko logi dynamiczne i pewnie gaz będzie do strojenia. Przepływka zmienona Logi dynamiczne po wymianie: http://vaglogi.pl/log-002_033_5e04CBV.html http://vaglogi.pl/log-003_020_YeJ8s7.html http://vaglogi.pl/log-115_118_0hB2m4j.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 Turbo Ci trochę przeładowuje. Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75 i loga 2+33 na lpg. Przepływ jest ok teraz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 4 minuty temu, przem8 napisał: Turbo Ci trochę przeładowuje. Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75 i loga 2+33 na lpg. Przepływ jest ok teraz. Zrobić logi dynamiczne z odpiętą wtyczką na benzynie + logi 2+33 na LPG dobrze rozumiem ?:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 2 minuty temu, gacekkstb napisał: Zrobić logi dynamiczne z odpiętą wtyczką na benzynie + logi 2+33 na LPG dobrze rozumiem ?:) Jeden log z odpiętą wtyczką na pb 115+118 i jeden log na gazie 2+33 normalnie z wszystkim podpiętym. W sumie DWA logi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 30, 2021 Author Share Posted October 30, 2021 (edited) W dniu 29.10.2021 o 19:35, przem8 napisał: Jeden log z odpiętą wtyczką na pb 115+118 i jeden log na gazie 2+33 normalnie z wszystkim podpiętym. W sumie DWA logi. Jeszcze podpytam mowa o tej wtyczce N75 ?:) Edited October 30, 2021 by gacekkstb Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 30, 2021 Share Posted October 30, 2021 Nie, to jest przeplywomierz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 31, 2021 Author Share Posted October 31, 2021 W dniu 29.10.2021 o 19:35, przem8 napisał: Jeden log z odpiętą wtyczką na pb 115+118 i jeden log na gazie 2+33 normalnie z wszystkim podpiętym. W sumie DWA logi. PB 115+118 z odpiętym N75 http://vaglogi.pl/log-115_118_bY635.html LPG 002+033 z podpiętą wtyczką N75 http://vaglogi.pl/log-002_033_eM5t7Y8.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 GAz w dwóch miejscach do poprawki jeśli chodzi o strojenie, a co do turbo zacznij od szukania nieszczelności w podcieśnieniach albo podmiance n75, bo nowa prawie 400zł więc tak średnio na próbę kupować 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 31, 2021 Author Share Posted October 31, 2021 (edited) a Edited October 31, 2021 by gacekkstb Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted October 31, 2021 Author Share Posted October 31, 2021 8 minut temu, przem8 napisał: GAz w dwóch miejscach do poprawki jeśli chodzi o strojenie, a co do turbo zacznij od szukania nieszczelności w podcieśnieniach albo podmiance n75, bo nowa prawie 400zł więc tak średnio na próbę kupować Dzięki za pomoc i zapytam z ciekawości N75 jaki ma numer katalogowy i w razie w jakiego szukać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 allegro.pl ALLEGRO.PL Można wsadzić pierburga z opla 2.0t za około 100zł ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu i trzeba wymienić dwa wężyki, bo będą za krótkie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted November 6, 2021 Author Share Posted November 6, 2021 W dniu 31.10.2021 o 20:38, przem8 napisał: allegro.pl ALLEGRO.PL Można wsadzić pierburga z opla 2.0t za około 100zł ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu i trzeba wymienić dwa wężyki, bo będą za krótkie. po wymianie N75 pierburga 115+118 na PB http://vaglogi.pl/log-115_118_rXjan6.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted November 6, 2021 Share Posted November 6, 2021 5 minut temu, gacekkstb napisał: po wymianie N75 pierburga 115+118 na PB http://vaglogi.pl/log-115_118_rXjan6.html Logi są ok. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted November 6, 2021 Author Share Posted November 6, 2021 dzięki wszystkim za pomoc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted November 6, 2021 Share Posted November 6, 2021 Turbo mogloby szybciej wstawać ale to pewnie wina zaworka z pierburga, do ogarnięcia w sofcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb 0 Posted November 6, 2021 Author Share Posted November 6, 2021 48 minut temu, przem8 napisał: Turbo mogloby szybciej wstawać ale to pewnie wina zaworka z pierburga, do ogarnięcia w sofcie. Ciężka sprawa ogarnąć ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 775 Posted November 6, 2021 Share Posted November 6, 2021 Zgrywasz soft wysyłasz do odpowiedniego człowieka i potem wgrywasz, najlepiej od razu program zrobić. Można na odleglosc na podstawie logów. Dv na 100% sprawne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now