Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz 2.5Tdi a4 b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Po długiej nieobecności na forum, przychodzę z prośbą o pomóc. Czy jest ktoś wstanie na podstawie nr vin badz kodu silnika powiedzieć mi jaki przepływomierz konkretnie powinien być w aucie? Mam jakiś meteor, który nie do końca mi się podoba, bo nie pasuje do reszty obudowy (ktoś rzeźbił) i chciałbym by było wszystko tak jak powinno. Nr tego przepływomierza metor F028-0009 

Nr vin WAUZZZ8EZ1A064212

Silnik 2.5 tdi q AKE.

Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie, albo słabo szukam.

Będę wdzięczny za pomoc.

Opublikowano

Tam chyba fabrycznie był z hitachi, niech ktoś jeszcze potwierdzi, i takiego bym szukał.

Opublikowano

Z góry dzięki, no ale poczekam jeszcze na jakies potwierdzenie. W aso oczywiście nie podaja nr części tylko cene.

Opublikowano

Dla silnika AKE widzę w katalogu 2 numery:
059 906 461 D
059 906 461 M

Meteor który masz teraz zamontowany w pokrywa się z innymi zamiennikami dla powyższych numerów (pierburg, bremi) więc teoretycznie pasuje. Inna sprawa, że MAFy w zamienniku różnie sie (nie)sprawdzają ;)  

Opublikowano

tel. 796 553 835

Zadzwoń do sklepu, naszego kolegi z forum ja tam wszystko kupuję to po vin ci od razu dobierze.

Opublikowano

No a czy te ostatnie literowe oznaczenia mają jakieś znaczenie?

Opublikowano
2 minuty temu, morelo napisał:

tel. 796 553 835

Zadzwoń do sklepu, naszego kolegi z forum ja tam wszystko kupuję to po vin ci od razu dobierze.

A pytanko, normalnie to ogarnie tam, czy mówić, że dostałem nr z forum? :D

Opublikowano

Jak chcesz tu nie ma żadnej tajemnicy po prostu lubię ten sklep bo co bym  nie potrzebował to mają do mojej audicy i z dnia na dzień jest u mnie w domu.

Opublikowano
W dniu 29.10.2021 o 14:52, morelo napisał:

Jak chcesz tu nie ma żadnej tajemnicy po prostu lubię ten sklep bo co bym  nie potrzebował to mają do mojej audicy i z dnia na dzień jest u mnie w domu.

Tak juz dzwoniłem, masz racje pełna profeska polecam. 

Pany a tak przy okazji, czy to możliwe, żeby przy padnietym przepływomierzu turbo nie wstawało? Samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny i kaput nie jedzie. Na odpietej przeplywce wsio normalnie. Samochodu nie moge podłączyć pod kompa, bo jeździ nim ktoś inny a jestem ponad 400km od domu. Pobliski mechanik postawił diagnoze na zawór n75, zapiekajace kierownice turbo, bądź nieszczelność. Jednak bez przeplywki podobno jedzie normalnie. 

Opublikowano
22 minuty temu, Damian98 napisał:

eby przy padnietym przepływomierzu turbo nie wstawało?

Możliwe i bardzo prawdopodobne.

Opublikowano
23 minuty temu, przem8 napisał:

Możliwe i bardzo prawdopodobne.

Od siebie dodam tyle, że nieszczelność wykluczam, bo sam nie aż tak dawno caly przód zwalalem, wszystko sprawdzałem. N75 niby wyczyszczony(nie ja czyściłem, dlatego "niby") na samym początku wyrzucalo błąd pedału przyśpieszenia( oczywiście wymieniony) mechanik powiedział, że bez sensu bo to nie od tego, ale dziwnym trafem po wymianie błąd znikł bezpowrotnie. No i teraz zostałby przepływomierz. Jakieś porady czy da sie go sprawdzić w 100% bez kompa(osoba która jest nie ogarnie) a na podmiane średnio, jedynie ze szrotu może ale no nie pasujący oznaczeniem..

Opublikowano

No i podobno na odłączonej jedzie normalnie, w sensie normalnie ciągnie i sie zbiera, wiadomo, że nie bedzie jechał jak z podłączona. Ale z podłączona nie idzie tym jechać, nie idzie sie rozpędzić, pedal w podłodze, a do 2tys nie chce dojść. 

Opublikowano (edytowane)

Jak to ma jeździć na jakimś meteorze? Ogarnij ori przeplywke, a jak nie macie czym sprawdzić parametrów to może wróżka podpowie albo ten mechanik, bo widać, że ma predyspozycje albo dostęp do szklanej kuli, która nie za bardzo prawdę mówi :lol: 

Ja bym jeździł póki co na odpiętej skoro da się w miarę normalnie jeździć. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Sorry ale nie, za duzo włożone w auto, żeby sobie jeździć z czymś odpiętym. Sprawdzić jest czym, ale nie ma kto :D

na tym meteorze jeździło, aż do teraz więc no jakoś jeździło. Nie bylo problemu, samochód rwał jak burza. No ale chyba na dana chwile pozostaje wymiana, jak nie pomoże to przynajmniej będzie ori a nie jakieś rzeźby himalajskie.

Jak już coś będę wiedział, oczywiście dam znać dla potomnych, chyba, że uda mi sie jakoś zjechać na dniach i podiagnozowac. Na daną chwilę dziękuję, no chyba, że znajdzie sie ktoś co jeszcze dołoży info na co warto zwrócić uwagę. 

Opublikowano
27 minut temu, przem8 napisał:

Jak to ma jeździć na jakimś meteorze? Ogarnij ori przeplywke, a jak nie macie czym sprawdzić parametrów to może wróżka podpowie albo ten mechanik, bo widać, że ma predyspozycje albo dostęp do szklanej kuli, która nie za bardzo prawdę mówi :lol: 

Ja bym jeździł póki co na odpiętej skoro da się w miarę normalnie jeździć. 

A jeszcze jak masz wiedzę, to jakie parametry powinien mierzyć? Z góry thx.

Opublikowano (edytowane)

W dieslach przeplyw ma podążać za zadanym więc wszystko widać jak na dłoni, porownujesz dwie wartości w kolumnach obok i tyle. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
29 minut temu, przem8 napisał:

W dieslach przeplyw ma podążać za zadanym więc wszystko widać jak na dłoni, porownujesz dwie wartości w kolumnach obok i tyle. 

Jakbyś miał chwile, to mógłbyś dokładniej opisać mi to na priv bądź tu? Byłbym wdzięczny. 

Gdzie sie logować i jakie logi? jak może wrócę to cos pogrzebie. 

Opublikowano (edytowane)

@Damian98w 3,0 TDI V6 tylko że z 2011 roku to grupa 3, jak podłączysz się kablem to poszukaj która grupa będzie wyglądać tak jak poniżej u mnie albo poszukaj w necie, któraś z pierwszych grup raczej będzie. Grupa 3 to wskazania przepływomierza u mnie, link do mojego loga poniżej dla porównania.

http://vaglogi.pl/log-001_003_004_tIr6604.html

 

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

@pelonek1 ok, będę szukał i działał. Dzięki 

Opublikowano

Tak jak mówiłem dam znać, winna była przepływka. Wleciała ori używka i auto śmiga. Dzięki wszystkim zainteresowanym, pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...