Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logu 2.0 alt b7


dudi2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, wczoraj z ciekawości robiłem blog dynamiczny i moim zdaniem jest ok. No, może przypływka już troszeczkę zaniża ale to nie dramat. Jak myślicie?

Grupa A 002, Grupa B 033, to 58.41.png

 

tu link do szczegółów z loga 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez dudi2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka bardzo mocno zaniża przy maxie powinno być w okolicy 100 do 105, a u Ciebie jest jakieś 80. Szukaj czy nie ma gdzieś nieszczelności i nie ciągnie lewego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby zaniża o około 10g/s ale korekty ok. Sprawdź czy siedzi ori przepływomierz i jak wyglądają korekty w gr 32 po jeździe.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak założę, że nieszczelności nie mam, to przepływka do wymiany albo czyszczenia?

 

Edit:

Właśnie znalazłem nieszczelność, pod oplotem, rurki odmy na wysokości pokrywy zaworów. 

Zamówię odmę i zrobię ponownie logi, dam znać... 

Edytowane przez dudi2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dziurawą odmę na oryginalny element o numerze 06B 103 211 J. Poniżej wstawiam ponownie log, koledzy jest już ok?

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez dudi2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz przepływka ładnie wskazuje, ale przed zrobieniem loga trzeba skasować błędy żaby wyuczone korekty wyzerować. wtedy będzie widać co z paliwem się dzieje, bo tu chyba nie kasowałeś błędów przed zrobieniem logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, MaTeo85 napisał:

teraz przepływka ładnie wskazuje, ale przed zrobieniem loga trzeba skasować błędy żaby wyuczone korekty wyzerować. wtedy będzie widać co z paliwem się dzieje, bo tu chyba nie kasowałeś błędów przed zrobieniem logów.

kasowałem ale chwilę przed robieniem logów tzn. na załączonym silniku i od razu rura. Chodzi ci o czas wtrysku "injection timing"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, dudi2000 napisał:

kasowałem ale chwilę przed robieniem logów tzn. na załączonym silniku i od razu rura. Chodzi ci o czas wtrysku "injection timing"?

Nie skasowałeś bo w 32 nie masz samych 0. Musisz skasować błędy, nawet jak ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pelonek1 napisał:

Nie skasowałeś bo w 32 nie masz samych 0. Musisz skasować błędy, nawet jak ich nie ma.

LOG.TUNEZILLA.COM

log po skasowaniu błędów, dodam, że w grupie 32 drugie okienko wzrosło do wartości 10 w drodze do domu po wykonaniu loga.

Mimo wszystko wykresy wydają się podobne...

Edytowane przez dudi2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.11.2021 o 09:40, przem8 napisał:

Tylko podczas jazdy, a nie na postoju.

Koledzy, sprawdziłem właśnie kompresję silnika i na cylindrach wacha się od 10,5 do 11 bar. Sprawdziłem ciśnienie benzyny i na luzie ma 3,5 bar a przy gazie i podjeżdżaniu paru metrów stoi na 4 bar.

skąd te dodatnie wartości w grupie 32 i 33? około 10 na +

Może wtryski trzeba by było przelecieć jakimś preparatem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie powinno być stałe 4bary. Raczej pompa niedomaga, a te preparaty Ci pomogą jak plaster na ból d*py :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie wydaje mi się, że pompa jest ok bo daje 4 bar ale zawór\regulator benzyny reguluje ciśnienie w obiegu i tak na jałowym ma być 3,5 a pod obciążeniem 4 bar

jakieś propozycję... ? nie wiem do czego się przyczepić

ALLEGRO.PL

 

Edytowane przez dudi2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mam pomóc? Korekty słabe, jak na moje za długie czasy wtrysków jak na alt z powodu braku paliwa, zwłaszcza na wysokich obrotach. Przepływmoierz masz oryginalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, przem8 napisał:

A co mam pomóc? Korekty słabe, jak na moje za długie czasy wtrysków jak na alt z powodu braku paliwa, zwłaszcza na wysokich obrotach. Przepływmoierz masz oryginalny?

sprawdzę i dam znać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, przem8 napisał:

A co mam pomóc? Korekty słabe, jak na moje za długie czasy wtrysków jak na alt z powodu braku paliwa, zwłaszcza na wysokich obrotach. Przepływmoierz masz oryginalny?

przepływka oryginalna boscha, świece wymienione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...