Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świece żarowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po wymianie świec żarowych kontrolka gaśnie po sekundzie i nie słychać przekaźnika avf 

Gdzie szukać problemu

 

Opublikowano

Dlaczego nikt nie wysili zrobić się podstaw, czyli odczytać błędu ze sterownika silnika? Świece żarowe jakie dałeś?

Opublikowano

Bosch

 

Opublikowano

Kontrolka nie odzwierciedla stanu grzania świec...chcesz zobaczyć ile naprawdę działają zrób sobie logi vagiem albo chociaż podejrzyj wskazania z załączania świec...

Opublikowano (edytowane)

Grupa 012 w VCDS jakby ktoś nie wiedział:

blok 012.jpg

W pierwszym polu masz status układu grzania

11111111 Glowing off
00010000 Pre-glow
01110000 Start of glow
11110000 Interim glow
10110000 Post-glow
00110000 Readiness glowing

00000000 = Waiting for Coolant Temperature
00000001 = Waiting for ECO Start Request

00010000 = Pre-Glow
01010000 = No Pre-Glow
10110000 = Post-Glow
11000000 = No Post-Glow
11110000 = Interim Glow
00110000 = Readiness Glowing
01110000 = Glow Start
10110001 = Waiting for Post-Glow
11010000 = No Post-Glow
11110001 = Waiting for Interim Glow
11111111 = Glowing OFF

Zobacz co Ci się tam pojawia i jaki czas wystawia ECU na grzanie...

 

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

W poniedziałek dopiero jadę na diagnostykę 

Przed wymianą normalnie kontrolka się pojawiła i było słychać przekaźnik 

Przed wymianą miałem świece z zieloną gumką teraz są z czarną nie wiem czy to jest różnica

Opublikowano

Zapytałem sie o model świec żarowych. Stare mogły być słabe i długo się nagrzewały lub nie grzały w ogóle, przez to przekaźnik dłużej pracował, nowe mogą być mocne, szybko się nagrzewają i przez to nic nie słyszysz. Czy poprawiło sie odpalanie silnika z rana? Jak tak to olał bym temat na Twoim miejscu.

Opublikowano

Bosch 0250202023

Opublikowano
W dniu 11.11.2021 o 18:28, Langista napisał:

Stare mogły być słabe i długo się nagrzewały lub nie grzały w ogóle, przez to przekaźnik dłużej pracował, nowe mogą być mocne, szybko się nagrzewają i przez to nic nie słyszysz

To tak nie działa, skąd niby ECU wie czy świeca jest zużyta, kiedy AVF nie ma ich diagnozy ? Czas na żarzenie jest wystawiany taki sam, niezależnie od stanu świecy, jest natomiast zależny od temperatury płynu... Jedyne co może mieć znaczący wpływ na czas działania to uszkodzony g62, kiedy zaniża, wtedy świece mogą grzać dłużej...

@Eryk333 świece dobierane po VIN ? Jaki jest Twój to zobaczymy czy masz dobre ?

Opublikowano

Właśnie nie były dobrane po Vin 

WAUZZZ8E83A219852

Opublikowano
12 minut temu, Eryk333 napisał:

Właśnie nie były dobrane po Vin 

WAUZZZ8E83A219852

N 105 792 01 lub N 105 792 02

Opublikowano
13 godzin temu, Eryk333 napisał:

Bosch 0250202023

nr jest właściwy do Twojego auta

Opublikowano

Wykręć świece wsadź w fajki i przyłóż do "masy" gwintem,włączając zapłon świeca powinna się nagrzać. Warunek podstawowy przy zabiegu to oczywiście wypięcie czujnika temperatury wody z tyłu silnika pod vacum pompa. Bez zbędnych kombinacji będziesz widział czy sterownik je załącza czy nie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...