petro Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam wszystkich Mam silnik 2.5 TDI 163KM manual w seri pokazało 351 Nm, po wirusie wyszło 195 KM i 419Nm. Chiałbym się dowiedzić czy można jeszcze więcej wyciągnać, jeżeli tak to czy sam program wystarczy czy potrzebne jakieś modyfikacje w silniku i jak to by się miało do żywotności silnika, skyrzni, sprzegło? Słyszałem że są jakieś blokady na pompie, czy idzie to jakoś ominać juz?
poziek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Pokaż wykres tych 195KM :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam wszystkich Mam silnik 2.5 TDI 163KM manual w seri pokazało 351 Nm, po wirusie wyszło 195 KM i 419Nm. Chiałbym się dowiedzić czy można jeszcze więcej wyciągnać, jeżeli tak to czy sam program wystarczy czy potrzebne jakieś modyfikacje w silniku i jak to by się miało do żywotności silnika, skyrzni, sprzegło? Słyszałem że są jakieś blokady na pompie, czy idzie to jakoś ominać juz? Nie ma zadnych blokad. Poprostu pompy maja swoja okreslona wydajnosc, a ze sa rozne, to i wyniki wychodza raz +5 PS, a raz +30 PS. Wiecej mocy nie osiagniesz, bo uklad wtryskowy nie da wiecej gnoju [paliwa].
petro Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A zmiana pompy i układu wtryskowego, jest taka możliwość?
variocustoms Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Proste pytanie po co przy FWD bez dobrej szpery więcej mocy i niutków, jazda nie będzie przyjemna by ciągłym gubieniu trakcji. Ja mam 375 Nm przy 2600 i na mokrym jazda jest tragiczna i ze zwykłym Focusem 1,6 nie mam szans na starcie
petro Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Szpere zawsze mozna dolozyc, a co do trakcji to mozna jezdzic tak zeby jej nie gubil :> Mój brat mial astre opc 2L benzyna i 285 KM 461 Nm założona szpera i nie bylo problemów z trakcja a też tylko FWD
turdzi Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Szpere zawsze mozna dolozyc, a co do trakcji to mozna jezdzic tak zeby jej nie gubil :> Mój brat mial astre opc 2L benzyna i 280 KM i nie bylo problemów z trakcja a też tylko FWD pond 400 NM w aucie z napedem ma przod to przerost formy nad trescia
petro Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 pond 400 NM w aucie z napedem ma przod to przerost formy nad trescia Ja tak nie uważam
variocustoms Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Ja uważam, moment do wykorzystania tylko przy większych prędkościach co jest oki, ale 1,2,3 to porażka np. gdy musisz przycisnąć i uciec np. ze skrzyżowania, znam Kalisz i na obwodnicy jest ładna eska, co z tego że zakręt fajny a nie da się go przejechać solidnie bo na 3ce przy 60 zrywa przyczepność na suchym, na mokrym już nie mówię.
AndyN Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/c5_akn_dwie_male_kostki_a_tyle_radosci_wizyta_u_rogala-t50708.0.html;msg656084#msg656084 Fratelli Bosio .....
petro Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 co z tego że zakręt fajny a nie da się go przejechać solidnie bo na 3ce przy 60 zrywa przyczepność na suchym, na mokrym już nie mówię. Astra na tym zakrecie nie zrywała, szpera spisywała sie znakomicie, wiec ja uważam ze auto z napędem FWD może mieć ponad 400 Nm ale wtedy już szpera by sie przydała, żeby za mocno nie zrywało
variocustoms Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 To teraz zacznij szukać szpery i jeszcze short shiftera żeby to wszystko trzymało się kupy no i zawias solidny najlepiej z regulacją twardości - kilka tysięcy padnie Ja właśnie myślę jak zrobić short shiftera bo w B&B kosztuje 500 eurasi więc kosmos, B&W nie mogę jakoś znaleźć do B7.
poziek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 B&B kosztuje 500 eurasi więc kosmos, B&W nie mogę jakoś znaleźć do B7. nie podejdzie od B6 ?
variocustoms Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Podejdzie ale cena taka jak pisałem a B&W chyba tylko w Australii jak pamiętam. Zakładałem nawet wątek o short shifterze i echo.
poziek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Podejdzie ale cena taka jak pisałem a B&W chyba tylko w Australii jak pamiętam. Zakładałem nawet wątek o short shifterze i echo. podeslij mi linka to ci powklejam kilka sztuk Ss
Flyer Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A zmiana pompy i układu wtryskowego, jest taka możliwość? Nic takiego nie ma.
Iverson Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Patryk kto robił program , musimy się zgadać wieczorkiem na maku
wiissnia Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A zmiana pompy i układu wtryskowego, jest taka możliwość? Nic takiego nie ma. Niestety
petro Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Patryk kto robił program , musimy się zgadać wieczorkiem na maku Program robiłem w zduńskiej woli alltuning.pl, nie ma problemu jak cos to pisz na PW to sie spotkamy.
Flyer Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Pierwsze slysze o tej firmie, nie wierze w te 195PS i 419nm... jak bylo hamowane auto? To jest to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się