pila24 318 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Co temat a a4 z ASN to remont silnika ?,graty za włożoną pracę i niech się odwdzięczy motor bezawaryjną pracą. Ja tam wolę BDV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekbp 7 Opublikowano 20 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 5 godzin temu, pila24 napisał: Co temat a a4 z ASN to remont silnika ?,graty za włożoną pracę i niech się odwdzięczy motor bezawaryjną pracą. Ja tam wolę BDV ? Hehe co poradzic, auta sa juz stare, ale mają coś w sobie i się pakuje kase ja 2.4 nie brałem pod uwagę bo nie występował z q w b6 i nie miały tipa. Chciałem automat a multitronic mi nie podchodzi:) Więc wybór prosty:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Wiadomo,ja zamiast ładować w remont ASNa wsadził bym 2.8 który jest bliźniakiem 2.4 Było by zabawy z elektroniką,ale wszystko da się ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 wolałbym mocno wqurwiające 2.7 TT 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 15 godzin temu, Dev napisał: wolałbym mocno wqurwiające 2.7 TT Ale nie będzie już tak tanio i bezobsługowo jak 2.8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 @DarekS4 Mnie namawiał na 2,7 z C5 zamiast remontu ale zamiast wydać w najgorszym wypadku ok 7k na remont, tutaj wydałbym ok 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekbp 7 Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Fajna opcja ale jak mówisz kosztowna, ale jak można sobie pozwolić na 2.7 to czemu nie:) A swapowanie 2.8 to podobny koszt do remontu, a nie wiadomo w jakim stanie sie to kupi, więc niekoniecznie musi wyjść ekonomicznie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 7 godzin temu, Langista napisał: @DarekS4 Mnie namawiał na 2,7 z C5 zamiast remontu ale zamiast wydać w najgorszym wypadku ok 7k na remont, tutaj wydałbym ok 30 30 ? ostatnio wkładałem 2.7 do B6 i wyszło niecałe 10000 za wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 W miejsce wolnossaka? Jakim cudem tak mało wyszło? Ja bym się tego nie podjął bo mechanik ze mnie żaden, więc dochodzi poza częściami, koszt robocizny, wystrojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 W dniu 20.02.2022 o 23:35, Dev napisał: wolałbym mocno wqurwiające 2.7 TT Ta i wyciągnie motoru do każdej głupoty Szacun za ożywienie ASN. Teraz będzie dawał radę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Chwila chwila chłopy .. 10 za swap Ok ale robisz go sam i masz pewniak silnik A jak się okaże że tu pierdoła a tu zaworek tam muszla od turbiny na klapce pęknięta a trzeba wydech zrobić a trzeba dolot zrobić a się okazuję że kompresja gdzies ucieka na jednym i się robią koszta. druga sprawa jak ja bym miał sprzedawać któryś z moich silników które mam to np za AGB na Zmienionej elektronice to 6tys to jest super minimum. I to jeszcze trzeba by rozrząd wymienić oleje filtry płyny gdzie wyjęcie włożenie nowego. Sorry znam realia robię silniki prawie co dziennie i nie dam się nabrać na bajki o idealnych silnikach. BTW ASN Czemu nikt nie chce tego modzić ? .... muszę złamać ten stereotyp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Bo koszta są ogromne ? jeżeli przy tych głowicach chcesz go doładować kompresorem, to musi wpaść customowy kolektor, jak tu : Koszt tego kompresora jest nieznany ? Druga opcja to turbo ale gdzie to upchnąć? No i do tego głowice z 2.7 by trza, a tam znowu przeróbka rozrządu ? dobra, nie ma co koledze tematu zaśmiecać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekbp 7 Opublikowano 22 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Gdzieś kiedyś widziałem filmiki z uturbionym asn, ale za wiele info nie było. Pewnie większość właścicieli myślących o turbo wyszła z założenia, że łatwiej będzie wsadzić 2.7bt 1 godzinę temu, DarekS4 napisał: BTW ASN Czemu nikt nie chce tego modzić ? .... muszę złamać ten stereotyp. Masz moje mentalne wsparcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Wydaje mi się ze w tym aucie głowice nie są żadnym problemem. PES to horrendalne hajsy. ten wyżej jak dobrze pamiętam to full zestaw ok 7-8tys. a do RS4 B7 ok 13tys $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekbp 7 Opublikowano 3 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2022 Dawno nic nie pisalem, w aucie w sumie jakies pierdoly sie dzieja typu przetwornica xenona, czy niestety podsufitka z tylu sie odkleja ehh. Poza tym wpadły 19', mysalem, ze bedzie bardziej twardo, a miedzy nimi a 17 na 1bv nie ma wielkiej roznicy hehe. Mam jeszcze drugi zestaw amorkow z talerzykami od b5 i tak kminie czy zmieniac czy zostawic jak jest. No i wpadla instalacja KME. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się