Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 Avant 3.0 ASN Quattro


krzysiekbp

Rekomendowane odpowiedzi

Co temat a a4 z ASN to remont silnika ?,graty za włożoną pracę i niech się odwdzięczy motor bezawaryjną pracą. Ja tam wolę BDV ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pila24 napisał:

Co temat a a4 z ASN to remont silnika ?,graty za włożoną pracę i niech się odwdzięczy motor bezawaryjną pracą. Ja tam wolę BDV ?

Hehe co poradzic, auta sa juz stare, ale mają coś w sobie i się pakuje kase :P :) ja 2.4 nie brałem pod uwagę bo nie występował z q w b6 i nie miały tipa. Chciałem automat a multitronic mi nie podchodzi:) Więc wybór prosty:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo,ja zamiast ładować w remont ASNa wsadził bym 2.8 który jest bliźniakiem 2.4

Było by zabawy z elektroniką,ale wszystko da się ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolałbym mocno wqurwiające 2.7 TT :decayed:

  • Pomoc techniczna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Dev napisał:

wolałbym mocno wqurwiające 2.7 TT :decayed:

Ale nie będzie już tak tanio i bezobsługowo jak 2.8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DarekS4 Mnie namawiał na 2,7 z C5 zamiast remontu ale zamiast wydać w najgorszym wypadku ok 7k na remont, tutaj wydałbym ok 30 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna opcja ale jak mówisz kosztowna, ale jak można sobie pozwolić na 2.7 to czemu nie:) A swapowanie 2.8 to podobny koszt do remontu, a nie wiadomo w jakim stanie sie to kupi, więc niekoniecznie musi wyjść ekonomicznie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Langista napisał:

@DarekS4 Mnie namawiał na 2,7 z C5 zamiast remontu ale zamiast wydać w najgorszym wypadku ok 7k na remont, tutaj wydałbym ok 30 :D

30 ? 

ostatnio wkładałem 2.7 do B6 i wyszło niecałe 10000 za wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejsce wolnossaka? Jakim cudem tak mało wyszło? Ja bym się tego nie podjął bo mechanik ze mnie żaden, więc dochodzi poza częściami, koszt robocizny, wystrojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.02.2022 o 23:35, Dev napisał:

wolałbym mocno wqurwiające 2.7 TT :decayed:

Ta i wyciągnie motoru do każdej głupoty:facepalm: Szacun za ożywienie ASN. Teraz będzie dawał radę:kox:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwila chwila chłopy .. 10 za swap Ok ale robisz go sam i masz pewniak silnik 

A jak się okaże że tu pierdoła a tu zaworek tam muszla od turbiny na klapce pęknięta a trzeba wydech zrobić a trzeba dolot zrobić a się okazuję że kompresja gdzies ucieka na jednym i się robią koszta. 

druga sprawa jak ja bym miał sprzedawać któryś z moich silników które mam to np za AGB na Zmienionej elektronice to 6tys to jest super minimum. I to jeszcze trzeba by rozrząd wymienić oleje filtry płyny gdzie wyjęcie włożenie nowego. Sorry znam realia robię silniki prawie co dziennie i nie dam się nabrać na bajki o idealnych silnikach. 

 

BTW ASN 

Czemu nikt nie chce tego modzić ? :D .... muszę złamać ten stereotyp. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bo koszta są ogromne ? jeżeli przy tych głowicach chcesz go doładować kompresorem, to musi wpaść customowy kolektor, jak tu :

 

Koszt tego kompresora jest nieznany ?

Druga opcja to turbo ale gdzie to upchnąć? No i do tego głowice z 2.7 by trza, a tam znowu przeróbka rozrządu ? dobra, nie ma co koledze tematu zaśmiecać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś kiedyś widziałem filmiki z uturbionym asn, ale za wiele info nie było. Pewnie większość właścicieli myślących o turbo wyszła z założenia, że łatwiej będzie wsadzić 2.7bt :)

1 godzinę temu, DarekS4 napisał:

BTW ASN 

Czemu nikt nie chce tego modzić ? :D .... muszę złamać ten stereotyp. :naughty:

Masz moje mentalne wsparcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze w tym aucie głowice nie są żadnym problemem. 

PES to horrendalne hajsy. ten wyżej jak dobrze pamiętam to full zestaw ok 7-8tys. a do RS4 B7 ok 13tys $ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic nie pisalem, w aucie w sumie jakies pierdoly sie dzieja typu przetwornica xenona, czy niestety podsufitka z tylu sie odkleja ehh.

Poza tym wpadły 19', mysalem, ze bedzie bardziej twardo, a miedzy nimi a 17 na 1bv nie ma wielkiej roznicy hehe. Mam jeszcze drugi zestaw amorkow z talerzykami od b5 i tak kminie czy zmieniac czy zostawic jak jest.

No i wpadla instalacja KME.

IMG_20220416_145437.jpg

IMG_20220416_145420.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...