Tas2die4 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam! Moja niunia dzis odmowila posluszenstwa.. rano bylo ok, odpalilem, rozgrzala sie chwile, ruszylem.. wszystko bylo ok, jechala jak zwykle, zero objawow ze cos nie tak... nagle po przejechaniu kilku km auto przestalo reagowac na gaz.. bez zadnego odglosu, zero dymu, nic.. po prostu przestalo jechac.. dokulalem sie na pobocze, auto na wolnych chodzi jak zwykle.. zgasilem, zagladam pod maske, sciagam pokrywe, odpalam.. chodzi normalnie, tylko slychac syczenie z okolic EGR i widac ze troche okopcone jakby... Co moglo sie stac?? Pompa paliwa? Ktorys wtryskiwacz? (taka diagnoze na odleglosc dal znajomy mechanik). Silnik to oczywiscie 2.5 TDI AKE. Prosze o pomoc Pozdrawiam.
Flyer Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zacznij od najprostszych czynnosci, vag/logi, uklad podcisnienia [moze cos sie wypielo, moze cos nie laczy] etc. Tak to mozna wiele hipotez postawic. W jakim sensie "nie wchodzi na obroty" ?
Tas2die4 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 w takim sensie,ze 1200 obr/min to max, w ogole sie nie wkreca wyzej, to max na co ja stac logi i vag powinny byc dzis wieczorem lub jutro.
Flyer Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Jeden z lekarzy rodzinnych mojego AKE mowi: podcisnienie nie dziala podcisnienie trzeba rozmontowac cale - N18, N75 i N239 sprawdzic prad [kabel do minusa, a drugi do masy] ma byc 13-14V sprawdzic bezpiecznik 15A przy ECU i przekaznik przy ECU jak OK > demontujemy caly uklad i dmychamy kompresowrem 1 dzien pracy I obowiazkowo 003BS i 011BS.
Tas2die4 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Auto poszlo do mechanika ktory niby zna sie na rzeczy... Z objawow doszlo mega kopcenia na siwo-niebiesko przy probie przegazowania Czasem sie udalo wkrecic na obroty. Logi nic nie wykazaly,ale znajomy mial tylko jakiegos podstawowego vaga. Mam nadzieje,ze to nie cala pompa. W kazdym razie auto idzie na sprzedaz jak je zrobie. :gwizdanie:[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2009, 16:02_________________________________________________Jest i diagnoza, nie jest zle... rozwalony od wewnatrz (rozwarstwiony) wąż od intercoolera i powietrze nie przechodzilo. Dodatkowo okazalo sie,ze mam peknieta rurke od EGR i to tez bedzie wymienione, stad ten nagar w okolicy EGR. Koszt okolo 600 zl.
wyder Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Mam hmmm amatorskie pytanie gdzie jest EGR i jak zobaczyć?
boseron Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 patrząc od strony kierowcy po prawej stronie nad turbiną a pod obudową ( pokrywą silnika) taka gruszka-sztanga którą mozesz ruszać w przód i tył
MarcinGD Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Mam hmmm amatorskie pytanie gdzie jest EGR i jak zobaczyć? Element numer 1 i w czerwonym kolku.
biedruch Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jeden z lekarzy rodzinnych mojego AKE mowi: podcisnienie nie dziala podcisnienie trzeba rozmontowac cale - N18, N75 i N239 sprawdzic prad [kabel do minusa, a drugi do masy] ma byc 13-14V sprawdzic bezpiecznik 15A przy ECU i przekaznik przy ECU dokładnie, słuszna instrukcja , przy okzazji może wyjść problem eketryczny (np zwarcie) a nie mechaniczny podciśnienia, problem Tas2die4 wskazuje własnie na padakę podciśnienia, z tym że mi silnik kręcił do ok 2000obr/min, a nie 1200 gdy miałem coś takiego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się