Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujace obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z falujacymi obrotami silnika w audi a4b6 bfb 190km (została moc podniesiona).Kupiłem auto było ok po jakims czasie stojac na swiatłach patrze a obroty faluja dodam ze w sierpniu byl wymieniony przeplywomierz gdy bylo ok wszystko z obrotami na boscha pojechalem do serwisu jak juz te obroty falowały wymienili odme bo psiknal w okolicy odmy obroty spadaly ale odma do wymiany przepustnica czysta adaptacja zrobiona stwierdzili ze te 1100obr musi byc takich mechanikow mamy na zimnym jest ok ma 900obr jak sie zagrzeje do90 faluja na jałowym.W nastepnym tyg jade na vaga.Jakies pomysly?

Opublikowano

Kiedy podnosiłeś moc i w jaki sposób? Czy podniesione obroty były od samego początku, czy dopiero po wizycie w serwisie? Powiedzieli z jakiego powodu wymieniają przepływkę? Na jakiej firmy przepływkę wymienili? No i bez odczytania błędów można tutaj wymieniać bez końca powody falujących obrotów.

Opublikowano

Tu masz rozwiązanie ale najlepiej przeczytaj cały wątek żeby wykluczyć inne przyczyny:

Rozwiązanie to zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej, kup w ASO bo podobno nie kosztuje dużo.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Przepływka była wymieniona bo trakcja sie swieciła i blad przepływomierza wywalało to bylo przyczyna boscha orginalna jak pisałem wczesniej wtedy z obrotami było ok to sie pojawiło jakies 3mies temu wiec pojechalem okazało sie odma peknieta  wymienili odme obroty z miesiac staly w miejscu ok 1100obr bylo i teraz od jakiegos czasu znowu faluja 1200 1300 wiec na vaga sie umowiłem w nastepnym tyg.Wlaczam grzanie na maxa nawiewy podobnie w lecie klime spadaja na chwile do 900obr komputer jak postoje na swiatlach chwile to spalanie sie zwieksza np z 8l na 9 w ekspresowym tempie dodam ze swiece wymienione uszczelka pod klawiatura tez auto jezdzi ma moc itd. Dodam ze pompa paliwowa mi sie odzywa ale nie zawsze mechanik mi mówil poki jezdzi nie ruszaj wlej paliwo lepsze z BP a nie Orlen i powinno pomoc i np kumplowi pomogło pompa ucichła.Moc podniesiona w szwajcari mam na to briefa szwajcarskiego.

Edytowane przez Elfenomeno90
Opublikowano

Słuchaj, wiem, że nie od tego jest to forum ale zacznij używać interpunkcji bo bardzo ciężko się to czyta.. Co do jakości paliwa wszystko zależy od tego który dostawca w Twojej okolicy bardziej sobie dba, u mnie w powiecie np. najlepsze jakościowo paliwo ma Orlen a BP ma zwyczajnie gnój zmieszany z niewiadomo czym, no i jak pompa wyje zacznij od wymiany filtra paliwa.

Odma wymieniona na oryginalną czy tani chiński zamiennik bez swojego logo nadrukowanego nawet?

Opublikowano

Sprawdź czy zasysa korek oleju na odpalonym.

Opublikowano

Wiem ze ciezko czyta ale bylem w pracy.Odma wymieniona na toprana taka mi doradzili.Raczej orginały wstawiam tutaj mowili ze nie ma roznicy kumpel tez wstawial ja zadowolony na forach tez chwalili ja.Co do korka zerkne co jezeli nie zasysa lub zasysa.?

Opublikowano (edytowane)

Z toprana to co najwyzej kolanko mozna zamontować i nic wiecej. Reszta tylko ori, zwlaszcza zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy. Przerobione nie raz, a ten kto poleca toprana to z głupim na rozumy się pozamieniał albo ktoś daje mu odsyp od wciskania gówna klientom. Jeśli ezektor tez był zmieniany na toprana to ten układ nie ma prawa działać prawidłowo. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Oni wlasnie to kolanko wymienili z tego co pamietam bo byla pocharatana

Opublikowano

Czyli najważniejsze elementy wymienione na słabej jakości lub / i nie wymienione wcale. Ogarnij ten zaworek i odmę w ASO a będzie poprawa.

Opublikowano

Jasne w tym tyg go zostawiam u mechanika.Co do korka odkrecilem i byl zassany ale delikatnie nie wiem jak to ma wygladac czy mocno zassany ze ciezko odkrecic czy jak?

Opublikowano

Ma podskakiwać korek. Do wymiany zaworek jednokierunkowy odmy na ori. Jak masz jeszcze błąd na vagu o za wysokich obrotach to na 99℅ jego wina. 

Opublikowano

Ok dzieki Panowie dam znac co i jak?

Opublikowano (edytowane)

Jako ze covid mnie dopadl i poniekad brak czasu bylem u goscia z vagiem wyszło takie cos jak na zdjeciu.To ze wyskakuje bład sterownika silnika to wiem akurat ale pozostałe zaadaptowal przepustnice na nowo była tez czyszczona jakis czas temu po adaptacji jej wczoraj przez jakis czas chodziła na ok 900 obrotow bylo spoko dotknal pedał gazu zeby przygazowac dalej falowaly.Jakies podpowiedzi?

20220106_181206.jpg

Edytowane przez Elfenomeno90
Opublikowano (edytowane)

Robiłeś coś z tym zaworkiem jednokierunkowym? Błąd od przeładowania turbo. Mogł logi zrobić, a nie sam odczyt błędów.. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Rozwizane zawor jednokierunkowy padł obieg był w obie strony cena 57zl ori aso takze diagnoza trafiona przem8.

Opublikowano
1 minutę temu, Elfenomeno90 napisał:

Rozwizane zawor jednokierunkowy padł obieg był w obie strony cena 57zl ori aso takze diagnoza trafiona przem8.

Jesteś co najmniej trzecią osobą w przeciągu tygodnia u której była ta sama diagnoza :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...