Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzeglo bfb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, 3r4 napisał:

za każdym razem ciągle ktoś pisze coś innego, niby przy AWX LUKa nic nie trzeba szlifować...

Czekaj to bylo chyba w sachsie. Juz mi sie mota , a przecież skracałem u siebie:P

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, przem8 napisał:

Czekaj to bylo chyba w sachsie. Juz mi sie mota :P

za tydzień oddaję auto do mechanika - właśnie ze sprzęgłem (lukiem awx) i już mam sraczkę, że mechanik będzie dzwonił, że coś nie pasuje przez Was :D 

Edytowane przez 3r4
Opublikowano
38 minut temu, Skowron0909 napisał:

Masz jakies sprawdzone sprzeglo 228 pod 6 b? Żeby wytrzymało LC i flatshift? Mój dm się poddaje jak go gniote w 3 osoby na pokładzie 

Nie pomogę w tej kwestii, kiedys przewinęło mi się jakieś ogłoszenie, w którym ktoś sprzedawał sprzęgła do takich srogich mocy ale czy to działa i się sprawdza to nie mam pojęcia.

Opublikowano
17 godzin temu, DivaynEays napisał:
20 godzin temu, sky2k napisał:

podepnę się pod temat,

mam podobny dylemat tylko stage 2 235/330 quattro i fabryczne sprzęgło się już kończy,

wyczytałem że dwumas AWX a sprzęgło bfb,  tak ma być ?

ewentualnie moge prosić o numery części żeby nie zamówić czegoś złego ?

623 3301 00

numer który podałeś to z tego co widzę to tarcza od awx, 

 

Opublikowano
9 godzin temu, 3r4 napisał:

za każdym razem ciągle ktoś pisze coś innego, niby przy AWX LUKa nic nie trzeba szlifować...

juz dziesiatki sprzegiel LUKa zalozylem, nic szlifowac nie trzeba. Kladziesz to co podalem w numerze na seryjny dwumas i wszystko lata

Opublikowano
4 minuty temu, DivaynEays napisał:

juz dziesiatki sprzegiel LUKa zalozylem, nic szlifowac nie trzeba. Kladziesz to co podalem w numerze na seryjny dwumas i wszystko lata

Czyli dm z awx i serię sprzeglo bfb? 

Opublikowano
10 minut temu, DivaynEays napisał:

juz dziesiatki sprzegiel LUKa zalozylem, nic szlifowac nie trzeba. Kladziesz to co podalem w numerze na seryjny dwumas i wszystko lata

Wytrzyma to sprzeglo LC? 

Jak to jest z tymi sprzeglami 240 ? Mam 6 b skrzynie. Podejdzie 240 czy trzeba rzeźbić? 

Opublikowano
20 godzin temu, Skowron0909 napisał:

Czyli dm z awx i serię sprzeglo bfb? 

docisk ma byc z AWX, reszta wedle uznania, chociaz ja wkaldam z reguly docisk, tarcze i lozysko na seryjny dwumas bo praktycznie nigdy nie wymaga on wymiany (naprawde trzeba sie postarac zeby dwumas ubic w tym motorze). To sprzeglo bedzie dzialac naprawde dlugo przy normalnym uzytkowaniu, nie jezdzeniu na polsprzegle itp, niestety poslizg sprzegla i jego przypalanie przy LC jest nie dounikniecia takze dlugo to nie polata. W przypadku swapu na 240 potrzebujesz kompletne sprzeglo z dwumasem, rozrusznik oraz dystans miedzy skrzynie a silnik (oryginalny np z AVF, BRD czy z TFSI wzdluznego, podejrzewam, ze i Vki maja taki sam ale tu trzeba by bylo sprawdzic w etce co do Vek) i wszystko siada. Takie sprzeglo z BRD bez problemu przenosi 550nm w dieslu takze mysle, ewentualnie mozna pomyslec do tego kompletu o docisku z 3.0 TDI

Opublikowano
W dniu 4.12.2021 o 17:52, DivaynEays napisał:

docisk ma byc z AWX, reszta wedle uznania, chociaz ja wkaldam z reguly docisk, tarcze i lozysko na seryjny dwumas bo praktycznie nigdy nie wymaga on wymiany (naprawde trzeba sie postarac zeby dwumas ubic w tym motorze). To sprzeglo bedzie dzialac naprawde dlugo przy normalnym uzytkowaniu, nie jezdzeniu na polsprzegle itp, niestety poslizg sprzegla i jego przypalanie przy LC jest nie dounikniecia takze dlugo to nie polata. W przypadku swapu na 240 potrzebujesz kompletne sprzeglo z dwumasem, rozrusznik oraz dystans miedzy skrzynie a silnik (oryginalny np z AVF, BRD czy z TFSI wzdluznego, podejrzewam, ze i Vki maja taki sam ale tu trzeba by bylo sprawdzic w etce co do Vek) i wszystko siada. Takie sprzeglo z BRD bez problemu przenosi 550nm w dieslu takze mysle, ewentualnie mozna pomyslec do tego kompletu o docisku z 3.0 TDI

Jeszcze raz powtarzam. Mój DM jest do zwalenia. Jazda w osoby i gniote do podłogi to zaczyna wibrowac. I to dość mocno. Jak jeżdżę sam, jest ok. Dlatego pytam czy nie lepiej dm z awx i resztę sprzęgła też z awx. Co o tym myślisz 

Opublikowano

Wtrącę swoje trzy grosze, jest kilka tematów na ten temat co do sprzęgła, kolega ma problemy z czytaniem lub szkoda 15--20 min poświęcić. Więc bramki są trzy:

- bramka nr 1 jeśli nie ma quattro komplet sprzęgła z AWX

- bramka nr 2 na pokładzie jest quattro wtedy dwumas i docisk z AWX + tarcza sprzęgłowa z BFB

- bramka nr 3 na pokładzie jest quattro montaż kompletu z AWX i ryzyko z wibracjami (występują, ale nie zawsze)

Dwa miesiące temu osobiście wybrałem bramkę nr 2, w razie zwalania skrzyni ponownie zostaje kilka złotych w kieszeni i czas oszczędzony.

Opublikowano
7 godzin temu, tass napisał:

Wtrącę swoje trzy grosze, jest kilka tematów na ten temat co do sprzęgła, kolega ma problemy z czytaniem lub szkoda 15--20 min poświęcić. Więc bramki są trzy:

- bramka nr 1 jeśli nie ma quattro komplet sprzęgła z AWX

- bramka nr 2 na pokładzie jest quattro wtedy dwumas i docisk z AWX + tarcza sprzęgłowa z BFB

- bramka nr 3 na pokładzie jest quattro montaż kompletu z AWX i ryzyko z wibracjami (występują, ale nie zawsze)

Dwa miesiące temu osobiście wybrałem bramkę nr 2, w razie zwalania skrzyni ponownie zostaje kilka złotych w kieszeni i czas oszczędzony.

Właśnie o taka odpowiedź mi chodziło. 

Tak mam quattro i dlatego myślałem o tym żeby włożyć dm i docisk awx a tarcze bfb. 

Wieloklin trzeba szlifować wtedy? Czy podejdzie p&p? 

Opublikowano

Nie trzeba, kilka postów wyżej opisałem to samo ale jak widać niektórym 100x można powtarzać i dalej nie mogą załapać :P 

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał:

Nie trzeba, kilka postów wyżej opisałem to samo ale jak widać niektórym 100x można powtarzać i dalej nie mogą załapać :P 

No tak ale pisałeś zeby wrzucić dm oryginalna bfb. Dlatego pytam. 

Opublikowano
13 minut temu, Skowron0909 napisał:

No tak ale pisałeś zeby wrzucić dm oryginalna bfb. Dlatego pytam. 

Nie ma takiej opcji.

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

Nie ma takiej opcji.

A co wy na to żeby wrzucić sztywne koło. Rozsypie się skrzynia? 

Opublikowano (edytowane)

W a3 1.8t miałem taki kit (jednomas i sprzęgło z g60 ale ten zestaw pasuje tylko do silników poprzecznych, w wzdłużnych trzeba szukać odpowiednika) , nic się nie działo przez 80tys yebania i pewnie dalej jeździ u kogoś innego. W ośce to się sprawdza, a w quattro mogą być wibracje przenoszone. 

Masz dwie opcje (sprzęgło i przeróbki na 240mm albo zestaw awx+tarcza bfb (możesz obić kevlarem jak chłostasz), a jak chcesz dalej eksperymentować to próbuj.

Temat jak dla mnie wyczerpany.

 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

W a3 1.8t miałem taki kit (jednomas i sprzęgło z g60 ale ten zestaw pasuje tylko do silników poprzecznych, w wzdłużnych trzeba szukać odpowiednika) , nic się nie działo przez 80tys yebania i pewnie dalej jeździ u kogoś innego. W ośce to się sprawdza, a w quattro mogą być wibracje przenoszone. 

Masz dwie opcje (sprzęgło i przeróbki na 240mm albo zestaw awx+tarcza bfb (możesz obić kevlarem jak chłostasz), a jak chcesz dalej eksperymentować to próbuj.

Temat jak dla mnie wyczerpany.

 

Ok dzięki. Temat zamknięty. 

Dzieki panowie za czas i chęci udzielania odpowiedzi 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...