Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po regeneracji maglownica zacina się w zimne dni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mam nietypowy problem, po regeneracji maglownicy. Temperatura na na zewnątrz +5 stopni, auto stoi kilka godzin, odpalam i maglownica bardzo ciężko chodzi, używam dużej siły i nagle "klik" i działa. 

Sytuacja ma miejsce TYLKO w chłodniejsze dni. W lecie tego problemu totalnie nie ma, wszystko działa płynnie i lekko. W okresie zimowym muszę zrobić kilka obrotów kierownicą żeby odpuściło i dopiero mogę jechać. 

Po regeneracji wlałem nowy płyn ( Motul Multi HF), pompa jest sprawna. Może ktoś ma podobny problem? 

Opublikowano

Ja miałem taki problem w passerati b5 i po wymianie pompy nie było tego problemu.

Opublikowano

Mam ten sam problem w B6 po swapie na Servotrnic z B7 

Założyłem w sierpniu i problemu nie było teraz rano dwa dni wspomaganie działo max na 30% a wczoraj jakby nigdy nic jednym palcem. 

Obstawiam zawór servotronic lun zaworki w przekładni. 

Co na to firma co regenerowała ? 

Opublikowano

Sam regenerowałem. Maglownica wcześniej działała dobrze, nie miała luzów tylko wyrobiły się uszczelniacze i uciekał płyn. 

Opublikowano (edytowane)

Typowe uszkodzenie zaworka, miałem to samo, czasami dopiero za 3 razem zaworek się rozruszał.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Ten zawór jest uszkodzony? Przed regeneracją wszystko działało, jak można go uszkodzić?

6707-15094-thickbox.jpg

Opublikowano

Wada fabryczna lub się zapchał.

Opublikowano

Znalazłem! Przed regeneracją w układzie był CZERWONY płyn i wszystko działało a po regeneracji wlałem ZIELONY teoretycznie taki jaki zaleca producent. Zrobiłem próbę i wymieniłem płyn na czerwony i nagle wszystko działa. Nawet przy ujemnych temperaturach od razu wspomaganie działa lekko. Wlałem najtańszy płyn z "Moje auto" (specjalnie tani bo na próbę).

Opublikowano

Kwestia tylko jak długo wytrzymają uszczelnienia przy tym tanim płynie ?

Opublikowano

Jezeli zmieniałeś płyny to powinieneś wypłukać cały układ. Nie można łączyć płynów .... 

Ogólnie ciężki temat ... ja wymieniłem pompę wspomagania na SKV i wyje od nowości a im dłużej jade tym bardziej wyje. 

Układ płukałem 2x nowym płynem bo przekładnia z B7 jeździła na żółtym. Pompa OE 1400zł. 

Ale mam na to już pomysł tylko potrzebuję troche czasu i luxniejszego budżetu 

Opublikowano

U mnie też pompa SKV wyje ale tylko na wolnych obrotach. Nie wiem, czy przytarła się tak szybko przy odpowietrzaniu czy co.. mam ciągle Ori pompę i nie mam siły zlecić komuś wykonania nowego korpusu, bo ma mega dużo rys i według mnie przez to pompa wyje i traci ciśnienie robocze. Można by tą część po obróbce zabezpieczyć jakimś hartowaniem lub nałożyć jakiś teflon ?

IMG_20191228_150456.thumb.jpg.4d3c38db51608c6b27b33a87d6b369c4.jpg

IMG_20191228_150601.thumb.jpg.092b9222e1a17068eca72d32299d3b8a.jpg

IMG_20191228_150716.thumb.jpg.f6f9fc896bc1f7c64fb582613f3d7e0d.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...