przemek_zz Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Witam wszystkich, mam nietypowy problem, po regeneracji maglownicy. Temperatura na na zewnątrz +5 stopni, auto stoi kilka godzin, odpalam i maglownica bardzo ciężko chodzi, używam dużej siły i nagle "klik" i działa. Sytuacja ma miejsce TYLKO w chłodniejsze dni. W lecie tego problemu totalnie nie ma, wszystko działa płynnie i lekko. W okresie zimowym muszę zrobić kilka obrotów kierownicą żeby odpuściło i dopiero mogę jechać. Po regeneracji wlałem nowy płyn ( Motul Multi HF), pompa jest sprawna. Może ktoś ma podobny problem?
aker Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Ja miałem taki problem w passerati b5 i po wymianie pompy nie było tego problemu.
DarekS4 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Mam ten sam problem w B6 po swapie na Servotrnic z B7 Założyłem w sierpniu i problemu nie było teraz rano dwa dni wspomaganie działo max na 30% a wczoraj jakby nigdy nic jednym palcem. Obstawiam zawór servotronic lun zaworki w przekładni. Co na to firma co regenerowała ?
przemek_zz Opublikowano 11 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2021 Sam regenerowałem. Maglownica wcześniej działała dobrze, nie miała luzów tylko wyrobiły się uszczelniacze i uciekał płyn.
Langista Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) Typowe uszkodzenie zaworka, miałem to samo, czasami dopiero za 3 razem zaworek się rozruszał. Edytowane 11 Grudnia 2021 przez Langista
przemek_zz Opublikowano 11 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2021 Ten zawór jest uszkodzony? Przed regeneracją wszystko działało, jak można go uszkodzić?
przemek_zz Opublikowano 13 Lutego 2022 Autor Opublikowano 13 Lutego 2022 Znalazłem! Przed regeneracją w układzie był CZERWONY płyn i wszystko działało a po regeneracji wlałem ZIELONY teoretycznie taki jaki zaleca producent. Zrobiłem próbę i wymieniłem płyn na czerwony i nagle wszystko działa. Nawet przy ujemnych temperaturach od razu wspomaganie działa lekko. Wlałem najtańszy płyn z "Moje auto" (specjalnie tani bo na próbę).
Langista Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Kwestia tylko jak długo wytrzymają uszczelnienia przy tym tanim płynie ?
DarekS4 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Jezeli zmieniałeś płyny to powinieneś wypłukać cały układ. Nie można łączyć płynów .... Ogólnie ciężki temat ... ja wymieniłem pompę wspomagania na SKV i wyje od nowości a im dłużej jade tym bardziej wyje. Układ płukałem 2x nowym płynem bo przekładnia z B7 jeździła na żółtym. Pompa OE 1400zł. Ale mam na to już pomysł tylko potrzebuję troche czasu i luxniejszego budżetu
Langista Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 U mnie też pompa SKV wyje ale tylko na wolnych obrotach. Nie wiem, czy przytarła się tak szybko przy odpowietrzaniu czy co.. mam ciągle Ori pompę i nie mam siły zlecić komuś wykonania nowego korpusu, bo ma mega dużo rys i według mnie przez to pompa wyje i traci ciśnienie robocze. Można by tą część po obróbce zabezpieczyć jakimś hartowaniem lub nałożyć jakiś teflon ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się