dymekn Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Kupiłem używany czujnik nox. Założyłem zrobiłem reset w nastawach podstawowych i nic. Różnica jest taka że ze starym nie było komunikacji bo nie mogłem wykonać testu dynamicznego a z tym można. zastanawia mnie to wskazanie. Zbiornik adblue jest pełny a system myśli że jest końcówka
Muskel1 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Pojeździj troche, czasem trzeba kilkanaście lub kilkadziesiąt km przejechać.
dymekn Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Pojeździj troche, czasem trzeba kilkanaście lub kilkadziesiąt km przejechać. I zniknie samo od siebie? I gdzie znajduje sie ta grzałka adblue ktora wyrzuciła błąd?Czy ona tez bedzie do wymiany?
Muskel1 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Grzałka czujnika Nox jest wbudowana w czujniku NOx, podobnie jak grzałka w sondach Lambda. Jeżeli nie ma usterki to powinno samo zniknąć.
czareq Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września jeździj aż się zaadoptuje. Jak zostanie 50km to wtedy się będziesz martwił
dymekn Opublikowano 26 Września Opublikowano 26 Września Ma ktoś może schemat układu adblue? Chodzi mi o to gdzie będą najbardziej wrażliwe miejsca na zatkanie układu. Czy będzie to tylko wtryskiwacz czy jakieś złączki ? No i czy jest tylko jeden?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się