Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki wał dopasować?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mialem ostatnio "dokładane" quattro w moim b6 (2004)

Silnik 1.9 AVF . Skrzynia, która została założona to FZK. Dyfer ma oznaczenia ETS 110803 Problem w tym, ze ewidentnie widac, ze wał jest załamany w miejscu podpory. Nie jest w lini . Ten, ktory jest założony jest od 4.2 BBK z oznaczeniem 8E0521101M. Podczas jazdy przy 70 km/h zaczynaja sie mocne drgania i tak do 110. Dodatkowo widac tez, ze skrzynia tak samo jest skoszona w strone prawą(wina podpory? Zamontowana Podpora poprzeczna jest z oznaczeniem AL). Prosze o jakąś pomoc ogarniętych w temacie, czy te "graty", które są w tym momencie zamontowane współgraja ze soba, czy musze coś wymienic, zeby dojść z tym do ładu. Z góry dzieki!

Edytowane przez cichy.g89
Opublikowano

Nie bardzo rozumiem, jak wał może być złamany. W miejscu podpory delikatnie zmienia kąt, więc może o to chodzi. Jakby co, to masz koło siebie speców od wałów - CR-Turbo. Kiedyś u nich regenerowałem wał. Mega fachowcy, polecam. 

WWW.CRTURBO.PL

Naprawa wałów napędowych, serwis wałów napędowych, wymiana krzyżaka, regeneracja mulczerów, wyważanie kosiarek, wyważanie wałów napędowych

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czy ktos moze mi napisac z jakimi numerami oryginalnie szedł wał do skrzyni FZK i dyfra ETS?

Opublikowano
12 minut temu, cichy.g89 napisał:

Czy ktos moze mi napisac z jakimi numerami oryginalnie szedł wał do skrzyni FZK i dyfra ETS?

Vin ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał:

WAUZZZ8E95A014611

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...