Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna / Zła Praca Silnika gdy Zimny :( Audi A4 B5 97r Avant 1.8 ADR 125km Benzyna + Gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, posiadam Audi A4 B5 97r Avant 1.8 ADR 125km Benzyna + Gaz i mam takie problem od tygodnia ze gdy odpalę go dłuższej przerwie ( np po pracy czy tez przed ) jak jest Zimny strasznie go zaczyna trząść po dosłownie kilku sekundach po odpaleniu i chodzi jak ciągnik dopóki się dobrze nie rozgrzeje jak już się rozgrzeje wszystko wraca do normy a zaczęło się tak ze pewnego wieczoru jak wracałem z pracy po przejechaniu Ok 1km nagle zaczęło go trząść, Brak Mocy, nie chciał się wkręcić na obroty i zgasł poczym jak chciałem go odpalić to ciężko kręcił jak już odpalił bardzo dziwnie chodził ( dodam Nagrania Video ) lecz po 10/15min stania na poboczu już po odpaleniu i staniu na obrotach delikatnie dodając gazu wszystko wróciło do normy lecz problem jest za każdym razem jak jest zimny trzęsie się strasznie czuć to bardzo mocno siedząc w środku i chodzi jak ciągnik do czasu aż się nie rozgrzeje :(

Niestety Nie znam się na Mechanice ale jakieś tam podstawowe naprawy potrafię zrobić bez problemu ( Tarcze,klocki itp ) lecz co do silnika zawsze wolałem unikać konieczności grzebania w nim chyba ze jakieś wymiany typu Rozrusznik czy coś teraz jestem za Granica gdyż tu Pracuje mam podstawowe narzędzia i podwórko ale kompletnie nie mam pojęcia ani nawet pomysłu co sie mogło stać i jak temu zaradzić i czy wgl coś na to zaradzić czy zacząć myśleć nad zmiana auta lecz tego chciał bym uniknąć z Góry dziekuje za Pomoc starałem sie opisać problem najlepiej jak potrafię No ale Mechanikiem nie jestem potrafię coś rozkręcić skręcić ale tego typu zmęczy dla mnie to Czarna magia ?

Jakoś Miesiąc temu wymieniałem świece, Kable i moduł zapłonowy na nowy ponieważ przestał chodzić na 1 gar do tego wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów bo swiece były zalane olejem i wymieniłem olej na nowy przez wymiana wlałam płukankę odpaliłem na jakieś 10/15min następnie spuściłem całość i zalałem nowy olej Kroon Oil 10w40 Torsynth Jaki był wcześniej nie mam pojęcia 

Nagrania w Dzień - Obecny problem

Nagranie w Nocy - Pierwszy raz już po ponownym odpaleniu jak zgasł mi podczas jazdy ( po pracy przejechałem Ok 1km ) 

 

DRIVE.GOOGLE.COM

IMG_4103.MOVIMG_4102.MOVIMG_4101.MOVIMG_4095.MOV

Edytowane przez Mikolaj Kesy
Wiecej Informacji
Opublikowano

Wypadają zapłony. Przyjrzyj się układowi zapłonowemu.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jakoś Miesiąc temu wymieniałem świece, Kable i moduł zapłonowy na nowy ponieważ przestał chodzić na 1 gar do tego wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów bo swiece były zalane olejem i wymieniłem olej na nowy przez wymiana wlałam płukankę odpaliłem na jakieś 10/15min następnie spuściłem całość i zalałem nowy olej Kroon Oil 10w40 Torsynth Jaki był wcześniej nie mam pojęcia 

EFA48468-F5CC-43AC-BA05-1A5FAAE7BE13.jpeg

DC760EF1-0D52-495E-B3CB-8E6C0EC724A2.jpeg

DFF5736E-3911-46AD-B447-34EC7DF52A6F.jpeg

84CD75D5-2356-4078-8ECE-D1A16DA4089F.jpeg

Opublikowano

To może hiper cewka skv pada :lol:. Odpinaj po kolei kable i będziesz wiedział na który gar kuleje.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ale jakiś powód musi być ich padanie bo miesiąc temu ja zakładałem nowa bo poprzednia chuy strzelił i nie pracował na 1gar i wtedy czy ciepły czy zimny cały czas tak samo było teraz pytanie kupię znowu nowa cefka kolejne 400zl i znowu za miesiąc panie to mnie szlak trafi chyba :/

Opublikowano

Zdjecia i Nagrania jeśli ktoś ma problem z odtworzeniem Link do pobrania 

DRIVE.GOOGLE.COM

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...