Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P1103


Bogus71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Wczoraj po dłuższej trasie wywaliło mi check; poniżej co odczytałem:

Jaka może być przyczyna; proszę o sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można prosić numer części 

Ile jest sond w układzie silnika BFB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosch 0 258 007 351 i nic więcej niech Cie nie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia  tylko że ten błąd to nie zawsze błąd sondy..

Równie dobrze może być zasilanie grzałki lub jak często się zdarza zimne luty na zasilaniu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze inne objawy tj.:

zauważalny wzrost zużycia paliwa i czasowy spadek mocy zarówno na PB jak i na LPG

chwilowe spalanie też nie jest stabilne; czasem na postoju jest 0,8l innym razem 3,4 a raz było 14

Dzisiaj po odczytaniu błędów wyskoczył jeszcze jeden; poniżej zrzut.

Jeszcze jedno pytania, bo jak sprawdzałem ten numer sondy to w szczegółach produktu nie widziałem mojego modelu i silnika.

IMG_2424.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bogus71 napisał:

Jeszcze jedno pytania, bo jak sprawdzałem ten numer sondy to w szczegółach produktu nie widziałem mojego modelu i silnika.

No i? Jak podałem to znaczy, że działa. Montowałem 2 razy do 1.8t, a jakbym nie był jej pewien to bym nie pisał. 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17536/P1128/004392

Logi prawdę powiedzą..

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bogus71 napisał:

Ok, dzięki:)

Jak chcesz ją szybko wymienić to obetnij kabel przy sondzie i bliżej wtyczki. Oszczędzisz czas na szarpaniu się z opaskami i nie podrapiesz rąk. Chyba, że już nie jest dziewica i nie jest fabrycznie spięta w plątaninę innych kabli :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,

Tak zrobię, ale z tego co wiem to i tak od góry trzeba trochę rzeczy odkręcić

Jest gdzież może jakiś manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak dużo rozbierania nie ma. Co najwyżej zbiorniczek wyrównawczy przesunąć na bok  i wyjąć łapacz powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy po wymianie sondy trzeba robić jakieś adaptacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie czy sprawdziłeś tą grzałkę sondy czy od razu wymieniasz w ślepo ją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda wymieniona.

Przejechane ok 700km; ogólnie OK auto lepiej wchodzi na obroty nie muli ale dziś znów wyskoczył błąd:

obraz.png.df92f08840d075e750ead28c04c83c1f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Bogus71 napisał:

Może to kwestia LPG???

A czy błąd mieszanki to to samo co błąd od sondy? NIe. Pojeździj na benzynie z 20km po skasowaniu i taki sam dystans na lpg i sprawdź korekty długoterminowe za każdym razym po jeździe na poszczególnym paliwie.

Najlepiej jakbyś zrobił komplet logów, z resztą już dawno o tym pisałem jak wcześniej wklejałeś ten sam błąd.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...