Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd ESP i check Engine


Valxe

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie każdego ranka mam problem z rozruszaniem silnika, akumulator (Ok nowy), rozrusznik tez okej. Próbuje odpalić ale mu nie wychodzi dopiero po którymś razem łapie. Wyrzuca wtedy odrazu błąd ESP który po paru kilometrach znika, błąd ECP i błąd silnika. Bo diagnostyce wiem w czym jest błąd silnika ale o tym od pompy nie mogę nic znaleźć w internecie bardzo proszę o pomoc. I mniej więcej opisanie ile bd kosztować naprawa. Świece i cewkę na 1szym bd zmieniał w tym tygodniu 

AB0040FC-DFAE-42E4-8A96-3F211933392C.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Majstrowałeś coś ostatnio przy aucie lub instalacji? Dokładałeś jakieś rzeczy lub zmieniałeś kodowania?

2. Masz aktywny układ kierowniczy?

3. Wykonaj pełny autoscan wszystkich sterowników vcdsem a nie tym programem co wyżej i go tu wrzuć.

Błąd świadczy o zakłóconej komunikacji sterownika silnika z innymi sterownikami. Sterownik silnika nie otrzymuje lub otrzymuje niewłaściwe informacje. Może to być spowodowane usterką w magistrali CAN lub nieprawidłowym kodowaniu któregoś ze sterowników, nieprzeprowadzonych nastaw podstawowych któregoś ze sterowników lub usterką któregoś sterownika. Być może znajdą się inne zapisane błędy w pozostałych stetownikach. 

Odnośnie cewki, zanim kupisz nową, zamień miejscami cewkę z cylindra 1 z cylindrem 2 i sprawdź czy błąd powędruje na cyl. 2.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie pacjent to audi s4 b8.5 tzw. Wydaje mi się ze układ kierowniczy jest aktywny. Ogólnie to auto ma cewki wsadzone od audi r8.Dołożyłem tylko podświetlane ramki na tablice ale po nich błąd nie wyskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ wydaje mi się ze to problem z cylindrem i brakiem zapłonu jak mi się uda wrzucę jak to wyglada 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Muskel1 napisał:

1. Majstrowałeś coś ostatnio przy aucie lub instalacji? Dokładałeś jakieś rzeczy lub zmieniałeś kodowania?

2. Masz aktywny układ kierowniczy?

3. Wykonaj pełny autoscan wszystkich sterowników vcdsem a nie tym programem co wyżej i go tu wrzuć.

Błąd świadczy o zakłóconej komunikacji sterownika silnika z innymi sterownikami. Sterownik silnika nie otrzymuje lub otrzymuje niewłaściwe informacje. Może to być spowodowane usterką w magistrali CAN lub nieprawidłowym kodowaniu któregoś ze sterowników, nieprzeprowadzonych nastaw podstawowych któregoś ze sterowników lub usterką któregoś sterownika. Być może znajdą się inne zapisane błędy w pozostałych stetownikach. 

Odnośnie cewki, zanim kupisz nową, zamień miejscami cewkę z cylindra 1 z cylindrem 2 i sprawdź czy błąd powędruje na cyl. 2.

Powyżej odpisałem jestem nowy tu i lekkie problemy mam

Edytowane przez Valxe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fimy w tym formacie (.mov) nie działają tu.

Zrób pełny autoscan VCDSem i go tu wrzuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2022 o 22:42, Muskel1 napisał:

Fimy w tym formacie (.mov) nie działają tu.

Zrób pełny autoscan VCDSem i go tu wrzuć.

Do vcds będę miał dostęp dopiero w pon. Dziś mechanik mi powiedział ze silnik do remontu. Nic nie dalła wymiana cewek i świec . A na 1 cylindrze ciśnienie 6Bar, a na 2 cylindrze 13

Edytowane przez Valxe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim się zdecydujesz na remont  zrób próbę olejową możliwe że zapieczone są pierścienie i chemią da się je ruszyć za parę zł a nie remont za grubą kasę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Robero321 napisał:

Zanim się zdecydujesz na remont  zrób próbę olejową możliwe że zapieczone są pierścienie i chemią da się je ruszyć za parę zł a nie remont za grubą kasę....

Sprawa trafia do sądu ponieważ auto mam nie całe 14 dni z czego 6 stoi u mechanika. Poprzedni właściciel nic nie wspomniał o tym ze auto stało na oleju wymieszanym z jakimś gownem żeby podnieść kompresje. Olej byl jak smoła, obecnie jedzie próbka do laboratorium i będzie sprawdzana pod katem zawartości 

Edytowane przez Valxe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2022 o 11:07, audicoman napisał:

Auto od handlarza czy prywatna osoba?

Prywatna osoba. Dziadek przestrzegał przed góralami....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2022 o 15:29, Robero321 napisał:

No to grubo.. Powodzenia.

Ogólnie tu masz nagranie jak wygląda blok silnika. Próby olejowe nic nie dały 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, audicoman napisał:

I na jakim etapie sprawa wygląda?

Opinia rzeczoznawcy jasno wskazuje ze na każdym cylindrze jest blok wydarty, filtr wyniki z laboratorium wykazują że większość cieczy jaka przez niego przechodziła nie ma nic wspólnego z syntetykami z oleju, tylko cząstkami uzupełniającymi. Obecnie prawnik przygotował list przedsądowy który może przemówi do kupującego. Na 1 cylindrze brak nagaru na reszcie od ch**a. Ktoś już przy nim dłubał przed rzeczoznawcą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, audicoman napisał:

I na jakim etapie sprawa wygląda?

niżej odpisałem nie ogarniam tego portalu jeszcze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik złom

cyrki zaczęły sie dziać po wymianie oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dev napisał:

silnik złom

cyrki zaczęły sie dziać po wymianie oleju ?

wymieniłem olej 2 dni po. Korek od miski był odkręcony, a jak byłem na stacji diagnostycznej dzień wcześniej był przykręcony.(o nic nie uderzyłem).Silnik praktycznie bez doladowania 5 bar na 1 cylindrze reszta po 12. Pedał w podłodze a to przyśpiesza jak polonez. Wiesz może ile kosztuje remont tej V6?

 

Edytowane przez Valxe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, audicoman napisał:

Jak kupowałeś auto to jakoś sprawdzałeś motor? 

tak VCDS, sprawdzałem czy nie był rozgrzewany i czy nie klekocze, ale barometru nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...