Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie rozrządu 1.8T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przeszukałem forum ale nie znalazłem informacji odnośnie ustawienia rozrządu. Jeden znak na kole zębatym od wałka a drugi na kole dolnym od wału, czy sa jeszcze jakieś znaki? 

Opublikowano

masz jeszcze na kole zamachowym i na wałkąch rozrzadu

Opublikowano

Rozumiem ze na znak na walkach będzie potrzebny jakbym zmieniał łańcuch i napinacz? Czy przy pasku tez?

Opublikowano
24 minuty temu, Damian96 napisał:

Rozumiem ze na znak na walkach będzie potrzebny jakbym zmieniał łańcuch i napinacz? Czy przy pasku tez?

Przy wymianie paska rozrządu nie ma potrzeby tam zaglądać, chyba że po wymianie będzie problem z synchronizacją to wtedy trzeba tam  zajrzeć.

Opublikowano

Czyli tylko ustawic tak naprawde na 3 znaki? Koło walka, koło zamachowe i koło wału? Żadnego luzowania koła wałka? Jaka powinna byc przerwa przy założeniu napinacza hydraulicznego?

Opublikowano
15 minut temu, Damian96 napisał:

Czyli tylko ustawic tak naprawde na 3 znaki? Koło walka, koło zamachowe i koło wału? Żadnego luzowania koła wałka? Jaka powinna byc przerwa przy założeniu napinacza hydraulicznego?

ustawiasz tylko wał i wałek, nic wiecej nie kombinujesz

zaznacz sobie dokładnie ich położenie bo przy napinaniu lubi coś uciec, albo góra albo dół

przed zdjeciem koła pasowego na którym masz naciecie i na osłonie na której tez masz znak zobacz w jakim położeniu jest znak na kole do znaku na pokrywie głowicy

tak samo musi byc po złożeniu wszystkiego do kupy

Opublikowano
23 minuty temu, Damian96 napisał:

Czyli tylko ustawic tak naprawde na 3 znaki? Koło walka, koło zamachowe i koło wału? Żadnego luzowania koła wałka? Jaka powinna byc przerwa przy założeniu napinacza hydraulicznego?

producent sugeruje 6-10mm, optymalnie ustawiam zawsze na 8 :)

Ustaw zamach na znak + walek wydechowy, znaki na z przodu na deklu i obudowie rozrzadu nie sa w 100% pewne i pamietaj obrocic walem 2x i sprawdzic ustawienie bo latwo sie o zabek walnac. Po zabiegu warto skontrolowac grupy 90+91+93 na rozgrzanym silniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...