WOLFENSTEIN Opublikowano 10 Lutego 2022 Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) Witam panowie wiem że to nie ten dział ani forum ale jak wiecie posiadam drugie auto wolswagen b8 2017r, 1,8tfsi z USA i trzy tygodnie temu była wymieniana sonda lambda za katalizatorem ponieważ świecił się żółty check i wywaliło przerwa w obwodzie sondy. Wymieniłem sondę i kilka tygodni było ok ,teraz żona zgłasza iż dwa razy zapaliła się kontrolka check żółta z kontrolka niskiego płynu od spryskiwaczy oczywiście zgasiła auto i jeszcze raz w tym samym momencie odpaliła silnik i na blacie zero błędów,stało się to dwa dni temu dwa razy.zrobiłem skan vcds-em i zero błędów,główkuje się ale nic mi do głowy nie przychodzi co ma check z kontrolka niskiego płynu spryskiwaczy,podpowiedzcie. Ps.tak myślę czy aby na pewno żona widziała kontrolkę niskiego płynu spryskiwaczy czy może niskiego płynu chłodniczego i dlatego check i brak błędów,wiecie to tylko kobieta a ja tym autem nie jeżdżę tylko audi a4b9.Cholercia już sam nie wiem,ap ropo czy przy niskim płynie chłodniczym wywala check i coś jeszcze??? Edytowane 10 Lutego 2022 przez WOLFENSTEIN
WOLFENSTEIN Opublikowano 10 Lutego 2022 Autor Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) Muskel1 obserwuję cię odkąd jestem na forum masz ogromną wiedzę ja jestem starej daty elektro-mechanikiem który zakończył pracę 15 lat temu uczę się z forum od was,wiec napisz coś sensnego na ten temat. Ps.Inni też z tego tematu skorzystają i czegoś się nauczą. Edytowane 10 Lutego 2022 przez WOLFENSTEIN
Muskel1 Opublikowano 10 Lutego 2022 Opublikowano 10 Lutego 2022 Moim zdaniem żona musiała pomylić ikonki. Płyn do spryskiwaczy nie ma nic wspólnego z chekiem, mogła po prostu pomylić. Myślę, że gdyby zaświecił się check powinno zapisać błąd w sterowniku. Musisz odczekać do następnego razu gdy się zaświeci i nie gasić silnika tylko odczytać błąd (jeżeli w ogóle się zapali).
WOLFENSTEIN Opublikowano 10 Lutego 2022 Autor Opublikowano 10 Lutego 2022 (edytowane) Tylko nasuwa się pytanie nie spotkałem się w wolswagenach czy to b6 czy b7 aby check zapalał się z kontrolką niskiego płynu chłodniczego ! ,chmm..... zrobię tak doleje G12 do zbiorniczka na maxa i wykonam reset elektryki,i będę obserwował,coś mi tu śmierdzi szkodnikiem ale nie zapeszam,dam znać... Edytowane 10 Lutego 2022 przez WOLFENSTEIN
WOLFENSTEIN Opublikowano 11 Lutego 2022 Autor Opublikowano 11 Lutego 2022 (edytowane) Nie daje mi to spać nocny marek ze mnie panowie wklejam log z vcds,tyle że tam są dwa błędy jeden o zmianie pasa coś tam ale on jest nie brany pod uwagę bo występuje od trzech lat i jest nieszkodliwy wiadomo auto z USA ale zauważyłem przed chwilą ten drugi tyle że on jest spowodowany ,tak mi się wydaje ostatni śnieżyca była i zgłosił mi błąd ze nie widzi przeszkód naprzeciw wiec wyszłem przed auto i odśnieżyłem znaczek wolswagena i monit zniknął i może to on zapisał się w logu jako drugi błąd ale oceńcie sami,poniżej log z vcds ,na 99% nie jest to zapalająca się kontrolka check i płynu ale co ja plotę na pewno nie to... Log-WOLSWAGEN-1VWDT7A3XHC062376-37950km.txt Edytowane 11 Lutego 2022 przez WOLFENSTEIN
Muskel1 Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 No te błędy nie zapalają kontrolki Check. Tak jak pisałeś, śnieg na radarze ograniczył "widoczność".
WOLFENSTEIN Opublikowano 11 Lutego 2022 Autor Opublikowano 11 Lutego 2022 to mam przejeb...... już tracę ufność do tych aut grupy vag sam wiesz muskel1 że wiele problemów jest z tą elektroniką sam stwierdzam że w przeszłości jak naprawiałem auta nie było aż tak wielu problemów ech..... mam już dość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się