Michu1996 Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Opublikowano 23 Kwietnia 2022 356/330 jak najbardziej polecam niebo a ziemia
ivan1977 Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2022 (edytowane) Już zamówione 345/330 od rs dziadek wybrałem taki zestaw mam nadzieje że niedługo wpadną na auto niestety brak wolnego czasu No i felgi w końcu na aucie Edytowane 23 Kwietnia 2022 przez ivan1977
karolek_ust Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 No to fajnie że już wybrałeś hamulce , będą ładnie pasować 1
ivan1977 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 7 godzin temu, karolek_ust napisał: No to fajnie że już wybrałeś hamulce , będą ładnie pasować Auto posiadam prawie 5 lat z racji że autem porusza się żona na codzień i trochę córka zaniedbałem je trochę skupiając się na A6 jeszcze parę rzeczy jest do zrobienia - Daszek na tylną klapę - Dyfuzor zderzaka ( i tu mam dylemat ) na dwie rury czy oryginał na jedna - Posadzić auto trochę niżej ( pro kit lub gwint) niestety Niemcy to strasznie upierdliwe państwo - listwy na próg s-line - No i parę innych pierdół Wszystko niestety przeciąga się w czasie z racji zamieszkania w De
karolek_ust Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 12 minut temu, ivan1977 napisał: Auto posiadam prawie 5 lat z racji że autem porusza się żona na codzień i trochę córka zaniedbałem je trochę skupiając się na A6 jeszcze parę rzeczy jest do zrobienia - Daszek na tylną klapę - Dyfuzor zderzaka ( i tu mam dylemat ) na dwie rury czy oryginał na jedna - Posadzić auto trochę niżej ( pro kit lub gwint) niestety Niemcy to strasznie upierdliwe państwo - listwy na próg s-line - No i parę innych pierdół Wszystko niestety przeciąga się w czasie z racji zamieszkania w De Zderzak tył kominy na dwie strony zdecydowanie lepiej , a gdzie jakiś temat o A6 No wszystko musi być z tuv i nie obniżysz ile chcesz
ivan1977 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 (edytowane) 5 minut temu, karolek_ust napisał: Zderzak tył kominy na dwie strony zdecydowanie lepiej , a gdzie jakiś temat o A6 No wszystko musi być z tuv i nie obniżysz ile chcesz No jest temat z A6 Competition Nardo Grau TÜV to nie wszystko Edytowane 24 Kwietnia 2022 przez ivan1977
ivan1977 Opublikowano 4 Października 2022 Autor Opublikowano 4 Października 2022 (edytowane) Dawno nic się nie działo w temacie więc trochę zaukualizuję -Wymiana łożysk na mechanizmie różnicowym skrzyni biegów ( wyła niemiłosiernie) zniszczenia na zdjęciach No i doczekał się montażu zestaw hamulców 345mm przód i 330mm tył tarcze Mikoda dostałem w sumie za pół ceny leżak magazynowy bardziej wziąłem na testy co te tarcze są warte + klocki Ferodo Premier Edytowane 4 Października 2022 przez ivan1977
NelsonPL Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 Zaciski hamulcowe jak były malowane na czerwono? Malowanie proszkowe? Jeśli nie, to marnie to będzie za niedługi czas wyglądać. 3
ivan1977 Opublikowano 4 Października 2022 Autor Opublikowano 4 Października 2022 5 minut temu, NelsonPL napisał: Zaciski hamulcowe jak były malowane na czerwono? Malowanie proszkowe? Jeśli nie, to marnie to będzie za niedługi czas wyglądać. Zaciski zamówione od forumowicza rs dziadek więc raczej pełna profeska niestety w ASO nie malują 2
Awra Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 W dniu 17.04.2022 o 03:24, Dev napisał: powiem Ci że męcząca jest już dla mnie pisanina na temat hamulców dopóki ktos nie wsiadzie i sie przejedzie autem z własciwymi hamulcami nie zrozumie Tutaj dev dobrze pisze, mam brembo 345mm chyba z q5. Wziąłem je zamiast 356 bo były lżejsze, klocki ebc yellow I tarcze chyba Zimmerman. Kilka hamowań 250-180 i tarcze zaczęły bić, a i jeszcze jedno regeneracja droga tych zacisków, przynajmniej tych moich bo u Ciebie jest chyba jeden tłoczek to może mniej kosztowna. Tak czy inaczej robiłem przymiarki już do 356 ale chciałem akebono tylko podrożały strasznie niestety :/ te z a6 c7 bym na dzień dzisiejszy brał. I nie dlatego że na codzień ganiam po trasach 200+ tylko wlasnie z tych powodów co napisał dev
ivan1977 Opublikowano 4 Października 2022 Autor Opublikowano 4 Października 2022 (edytowane) 40 minut temu, Awra napisał: Tutaj dev dobrze pisze, mam brembo 345mm chyba z q5. Wziąłem je zamiast 356 bo były lżejsze, klocki ebc yellow I tarcze chyba Zimmerman. Kilka hamowań 250-180 i tarcze zaczęły bić, a i jeszcze jedno regeneracja droga tych zacisków, przynajmniej tych moich bo u Ciebie jest chyba jeden tłoczek to może mniej kosztowna. Tak czy inaczej robiłem przymiarki już do 356 ale chciałem akebono tylko podrożały strasznie niestety :/ te z a6 c7 bym na dzień dzisiejszy brał. I nie dlatego że na codzień ganiam po trasach 200+ tylko wlasnie z tych powodów co napisał dev Napiszę Ci tak kolega założył tarcze Rotinger Graphite i po ok roku tarcze są jak nowe nie biją nic klocek Textar i hula po autostradach ja u siebie najpierw założyłem tarcze i klocki ATE i po pół roku biły wyleciały z auta i wpadł właśnie Zimmerman i do tej pory żadnych problemów W A6 też mam Zimmerman Sport i spisują się świetnie także to nie reguła jak dla mnie chyba dziś wszystko robione jest z gównolitu , tak są to zaciski jednotłoczkowe i są po pełnej regeneracji także nie spodziewam sie w najbliższym czasie problemów Edytowane 4 Października 2022 przez ivan1977
Awra Opublikowano 5 Października 2022 Opublikowano 5 Października 2022 9 godzin temu, ivan1977 napisał: Napiszę Ci tak kolega założył tarcze Rotinger Graphite i po ok roku tarcze są jak nowe nie biją nic klocek Textar i hula po autostradach ja u siebie najpierw założyłem tarcze i klocki ATE i po pół roku biły wyleciały z auta i wpadł właśnie Zimmerman i do tej pory żadnych problemów W A6 też mam Zimmerman Sport i spisują się świetnie także to nie reguła jak dla mnie chyba dziś wszystko robione jest z gównolitu , tak są to zaciski jednotłoczkowe i są po pełnej regeneracji także nie spodziewam sie w najbliższym czasie problemów Uważam że te 345 Ci wystarczą ale każdemu polecam 356 bo sam bym je na dzień dzisiejszy wziął.
Langista Opublikowano 5 Października 2022 Opublikowano 5 Października 2022 345 jest dobre jak ktoś chce (musi) zostać przy oryginalnej feldze 17" jak ja, ze względu na przeglądy w Niemczech, które nie dopuszczają hamulców nie występujących w danej budzie oraz felg. Przez to nie mogłem wziąć nic większego bo wszystko większe wymagało już felgi 18" minimum ?
ivan1977 Opublikowano 5 Października 2022 Autor Opublikowano 5 Października 2022 (edytowane) 6 godzin temu, Langista napisał: 345 jest dobre jak ktoś chce (musi) zostać przy oryginalnej feldze 17" jak ja, ze względu na przeglądy w Niemczech, które nie dopuszczają hamulców nie występujących w danej budzie oraz felg. Przez to nie mogłem wziąć nic większego bo wszystko większe wymagało już felgi 18" minimum ? Auto zarejestrowane i używane w DE i felga 19 cali dopuszczają wieksze felgi i hamulce ale na wszystko potrzebny Tüv i to nie taki który robisz co 2 lata Edytowane 5 Października 2022 przez ivan1977
ivan1977 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) W temacie długo nic sie nie działo ale przy aucie wpadło parę zmian - Zderzak przód Sline - Zderzak tył Sline z dyfuzorem w Black Piano - Listwy progowe - Grill w Black Piano - W lampy wpadły ledy Philips Ultinon Pro6000 Docelowo wlecą lampy po przeróbce - Czarne emblematy Sline ( do przyklejenia)+ przód i tył Edytowane 21 Kwietnia 2023 przez ivan1977
KamilEG20 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 To teraz jeszcze Dechroming ramek wokół szyb i będzie baja ? Wiesz jak ma się sprawa w DE zmiany hamulców na większe? Też trzeba robić TUV?
ivan1977 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2023 (edytowane) 47 minut temu, KamilEG20 napisał(a): To teraz jeszcze Dechroming ramek wokół szyb i będzie baja ? Wiesz jak ma się sprawa w DE zmiany hamulców na większe? Też trzeba robić TUV? No niestety trzeba robić TUV jeżeli nie masz jakiś adapterów wszystko założone w fabryczne miejsce to problemów raczej nie powinieneś mieć Myślę właśnie nad oklejeniem ramek i relingów na czarno pewnie ogarnę to na urlopie w PL Edytowane 23 Kwietnia 2023 przez ivan1977 1
ivan1977 Opublikowano 10 Maja 2023 Autor Opublikowano 10 Maja 2023 (edytowane) Nowa Rolka kupiona 19 9J ET 33 jednak Rotor nadal w B8 nadal robi robotę Tył chyba jednak przyciera miałem załadowane stare koła w bagażniku i było słychać jak by przytarło czy to możliwe opony 255/35 i gdzie nie czytałem to nikt nie miał problemów przy zawieszeniu 1BV Następne w planach -ścięta kierownica -Dechroming - Edytowane 15 Maja 2023 przez ivan1977
marcin_o23 Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 Wszystko zależy od opony, ogólnie w b8 przy tych parametrach lepiej zakładać 245 1
ivan1977 Opublikowano 11 Maja 2023 Autor Opublikowano 11 Maja 2023 3 godziny temu, marcin_o23 napisał(a): Wszystko zależy od opony, ogólnie w b8 przy tych parametrach lepiej zakładać 245 Gdzie nie czytałem polecali opone 255/35 na Niemieckich forach również, wiem że wiele zależy od producenta opon niektóre lepiej się układają na feldze jak np Pirelli P Zero które mam założone na przodzie lekko je naciągło z tyłu są Falkeny których nie naciągło nic przekładając przód na tył i tak jest to na granicy jadąc np w 4 osoby potrafi przytrzeć dziwi mnie fakt polecania opon 255/35 na praktycznie wszystkich forach choć jest to rozmiar polecany przez producenta do felg 19 lecz raczej do felg 8,5J i ET zbliżonym do 43 niestety przy feldze 9J już tak malinowo nie jest pozostało mi raczej wyleczyć się z felg 9J lub kombinować z oponami zawieszenia nie chcę ruszać ze względu na upierdliwość Niemieckich Urzędników wszystko do ogarnięcia ale nie mam czasu biegać po instytucjach żeby np wbić zawieszenie do dowodu rejestracyjnego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się