Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Dziwne objawy grzania się silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich,

mam pytańko bo w zasadzie to nie wiem co jest??

Samochodzik odpala normalnie potem jak jadę po mieście i w korkach to spoko trzyma 90st ale jak wyjeżdzam na trasę to niedaj boże jak przekroczę 70km/h czyli 2000obr/min!!!Temperatura zaczyna rosnąć i musze zdjąć nogę z gazu wtedy zaczyna ponownie maleć ale baaaardzo powoli. W zasadzie to padło mi wisko więc mymieniłem na nowe, również zbiorniczek mi się rozklejił więć też jest nowy, oczywiście płyn. Chłodnica jest nowa bo wymieniana w zeszłym roku (po 200tys zrobiął się jak sito), termostat sprawdzony normalnie się otwiera etc etc. Jak się zagrzeje i włącze ogrzewanie i wentylator na 4 stopień to ciepło leci jak z włochów zimą czyli szału nie robi a wiadomo w audi jak jest ogrzewanie na mx to można jajka smażyć. Czujniki sprawdziłem są OK (a jest ich trochę). Mam kilka hipotez ale nie wiem czy słuszne.

Pierwsza: padła pompa wody i po przekroczeniu 2000obr/min nie daje już rady płyn nie jest mielony i wzrasta ciśnienie (daj boże)

Druga: zapłach się układ (daj boże) mam nadzieję że nie w głowicy kanaliki

Trzecia: padła uszczelka pod głowicą bo autoko ma już 220tys nakulan (chroń boże od tego)

Czwarta i piąta: problem z nagrzenicą, wymiennikiem (też chroń boże)

szósta: NIE MAM POJĘCIA!!!!

Czy może ktoś mi pomóc chociaż teoretycznie :)

Posdrafiam i czekam na dobre rady :a4fan:

Opublikowano

Wymień termostat i czujnik temperatury, w badania się nie baw bo czasami przynoszą skutek odwrotny :confused4:, kup części oryginalne w serwisie audi i będzie coś wiadomo.

:pali:

Opublikowano

Witka,

wielkie dzięki za zainteresowanie.

Wszystko zostało sprawdzone i okazało się że jednak na szczęście pompa wody siadła uffff:)) tak myślałem i liczyłem po cichu no i okazało się że pompa.

Oczywiście termostat i czujniki zostały wcześniej sprawdzone i są OKI:)

Pozdrawiam

Opublikowano

witam. podepne sie pod temat bo mam podobnie . Moze zaczne od poczatku , wszystko zaczelo sie od tego jak woda zplynela z ukladu chlodzenia (pekniety wezyk) :wallbash:na szczescie zdazylem sie szybko zoorientowac gdy tem skoczyla do ponad 110. Po naprawie owego wezyka temp trzyma na 96stopni a nawet wiecej przy ostrzejszej jezdzie :kwasny: na vagu po wykasowaniu bledow po tygoniu nie pokazalo nic. Wszystkie czujniki ok oprocz 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit zaobserwowalem wieksze spalanie jutro wymieniam termostat co moze byc jeszcze nie tak? :mysli:

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...