Falcone Opublikowano 3 Marca 2022 Opublikowano 3 Marca 2022 (edytowane) Witam, przy przyspieszaniu na od 3rpm w górę czuć wyraźnie takie momenty że auto jest przyduszane na 1-2sek i potem ciągnie dalej i to się powtarza co chwila. zauważyłem że wskazania przpływomierza wyglądaja dziwnie, poniżej logi. na pb i lpg problem identyczny, przplywka podmieniona dalej to samo. co może być przyczną takich wskazan przplywomierza? http://vaglogi.pl/log-002_032_033_Mk38G3.html Edytowane 6 Marca 2022 przez Falcone
Langista Opublikowano 3 Marca 2022 Opublikowano 3 Marca 2022 A jakie doładowanie daje turbo? Może sztanga jest luźna? Zrób nim kilkanaście razy rozpędzanie z butem w podłodze, może sztanga się rozrusza. N75 też może padać.
przem8 Opublikowano 4 Marca 2022 Opublikowano 4 Marca 2022 Zrób loga 115+118. Wtryski pętla i sugerując się przeplywem to auto po sofcie. Możliwe, że pompa paliwa jeszcze pada ale zrób brakującego loga. Rady z posta powyżej pomiń 1
DarekS4 Opublikowano 4 Marca 2022 Opublikowano 4 Marca 2022 Przepływomierz pokazuje to co zastaje. Lamda i wtryski same nasuwają wnioski. Zrób jak pisze Przemo. Manometr w układ i zmierzcie ciśnienie paliwa pod obciążeniem
Falcone Opublikowano 6 Marca 2022 Autor Opublikowano 6 Marca 2022 zalaczam komplet logów, z gory dziekuje za pomoc. dynamiczne 002+033 dynamiczne 003+020 dynamiczne 090+093 dynamiczne 115+118 statyczne 001+003 statyczne 002+033 statyczne 090+093
Łukasz13 Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 Dwa problemy, jeden prawdopodobnie z cisnieniem paliwa, drugi z doładowaniem.
Falcone Opublikowano 6 Marca 2022 Autor Opublikowano 6 Marca 2022 14 minut temu, Łukasz13 napisał: Dwa problemy, jeden prawdopodobnie z cisnieniem paliwa, drugi z doładowaniem. ok, czyli zajmę się sprawdzeniem ciśnienia paliwa, a odnośnie doładowania co może być przyczyną? samo turbo, nieszczelność, n75 ?
Łukasz13 Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 Zacznij od wezyków od n75, potem sam zaworek.
Falcone Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2022 (edytowane) W końcu miałem czas żeby się zabrać za auto no i tak: -uszkodzony wężyk od N75 do turbiny -nieszczelny ezekator -DV przepuszczał całkowicie - wymieniony na używkę bo akurat znajomy miał za grosze sprawną sztukę -paliwo na jałowym biegu 4 bar - akurat nie miałem dłuższego wężyka żeby sprawdzić podczas jazdy :/ Poniżej nowe logi, wygląda na to że czasy wtrysku się polepszyły no i turbo chyba trochę lepiej - ale czy już akceptowalnie? Wygląda że przepływomierz za mało pokazuje no i wypadanie zapłonów. http://vaglogi.pl/log-003_020_ZkPLGM.html http://vaglogi.pl/log-002_033_d25JJ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_0B7E7.html Jakieś dalsze sugestie? Nowe świece już jadą. @Łukasz13 proszę, czy mógłbyś rzucić okiem? Z góry dzięki! Edytowane 20 Kwietnia 2022 przez Falcone
Łukasz13 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Wymień jeszcze przeplywke na nową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się