Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozłączenie akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skasuj zatem błędy i obserwuj czy powrócą.

Opublikowano

Dobrze. Narazie wszystko jest ok. Temat po ciężkich dniach uważam za zakończony. Dzięki Muskel za pomoc i innym użytkownikom forum. Pozdro! :a4fan:

Opublikowano

Cześć ponownie. Otóż po pół dnia znowu check wyskoczył. Ten sam problem.. Nie mogę usunąć błędu, pompka chodzi bo ja słychać, dotykam ręką i czuję jak wibruje... Mimo to błąd jest dalej.. Ma ktoś jakiś pomysł??? 

Opublikowano

Najwidoczniej jest jakiś problem (chwilowy) z zasilaniem lub pompą. Treść błędu wskazuje na przerwę w obwodzie więc być może wiązka, wtyczka lub sama pompa mają gdzieś problem z kontaktem. Wypnij wtykę zajrzyi z do wtyczki i gniazda, przedmuchaj. Popsikaj sprajem do kontaktów. Może to wystarczy. 

Opublikowano

A  czym grozi jazda z takim czymś? Może doprowadzić do jakieś poważnej usterki? Mam do przejechania 1000 km, mogę zrobić to po powrocie?? ????

Opublikowano

Z tego, co pisał Muskel wyżej, to pompka od chłodziwa intercoolera, innymi słowy, przy wyższych temperaturach będzie tracić moc, przy trasie może objawić się minimalnie wyższym spalaniem o tej porze roku ale na autostradzie pęd powietrza sam schłodzi intercooler. Ogólnie badziewie to straszne i podnoszenie mocy zaczyna się od wykastrowania auta z tego ustrojstwa ?

Opublikowano (edytowane)

Pompa ta nie chodzi cały czas. Sterowanie nią odbyw się na podstawie wartości zadanych dla powietrza doładowania oraz temperatury zasysanego powietrza. Gdy powietrze doładowania jest zbyt gorące pompa zostaje uruchomiona. Tak jak kolega @Langista napisał, usterka tej pompy może prowadzić  do spadku mocy,  wzrostu spalania nierównej pracy silnika. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Witam poniownie wszystkich. Mam pytanie odnośnie mojego problemu.. Po odłączeniu wtyczki tej dodatkowej pompy i przeskanowaniu kompa wyskakują mi dodatkowe dwa błędy. odnośnie chłodzenia. Po włączeniu wtyczki spowrotem zostaje jeden i ten sam błąd co na samym początku. Pompa 3 płynu chłodzącego... Robiłem test wydajności tak jak kolega Muskel zaproponował i czuję że pompa buczy... Przy wtyczce mam 12,2V (sprawdzałem wczoraj) Kurdę ręcę mi opadają bo świeci się ten check i zastanawiam się czy nie oddać już samochodu do mechanika-a może kupić używaną pompę za 350 pln. Numer katalogowy pompy 4H0965567A
Czy w tym samochodzie jest możliwosć aby była jeszcze jakaś pompa ? Wiem o 2 zwykła pompa wody i elektroniczna pompa wody z która mam prpblem... Ręcę opadają :facepalm:

Opublikowano

W sumie są 3 pompy ale Twój błąd świadczy o usterce przy pompie 3, czyli tej o której mowa. 

Opublikowano

Chu*,wezmę i zamówię pompę z Alledrogo  i zobaczę,jak problem będzie dalej to oddam go do mechanika... Napiszę co i jak po wymianie pompy.. Pozdro:suicide_anim:

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie do Ciebie Muskel! ;) Mam możliwość podpięcia pompy żeby sprawdzić czy działa.. Tylko moje pytanie brzmi: Numer mojej pompy ma 4H0965567A a pompa do przepięcie ma numer 4H0965567     
Czy ta literka A ma duże znaczenie? 

Opublikowano

Indeks na końcu numeru części czasem ma duże znaczenie i element jest przeznaczony np. do innego modelu. Czasem jest to tylko zastąpienie poprzedniego elementu nowym, z literką na końcu. Myślę, że w tym przypadku literka na końcu została dołożona bo 4H0965567A zastąpiło starszy model 4H0965567. 

Opublikowano

Witam wsyzstkich!!  Otóż podpiąłem drugą pompę i ten sam błąd. Podczas fizycznego wypinania tej  pompy o kodzie 4h0965567A wyskakuje błąd  " P023A00 - Pompa płynu chłodzącego ukł.chłodzenia powietrza doładowującego Przerwa" Gdy włączam kostkę to mogę ten bład usunąć,nic się nie dzieje. Niestety ten drugi błąd zostaje,nie mogę go usunąć!, może to jakaś inna pompka jeszcze? Sprawdziłem i wtyczkę,i pompkę wszystko działa niestety ten check świeci się cały czas!  :mellow: Ma ktoś jakieś pomysły!?

Opublikowano

Pozostaje albo uszkodzona wiązka albo sterownik (zakładając, że druga pompa jest 100% sprawna).

Opublikowano

A czy może być zapowietrzony ? Naciskam węże obok intercoolera i są puste... Jest taka możliwosć?

Opublikowano

Błąd wskazuje na usterkę w obwodzie elektrycznym. Nie ma tam możliwości diagnozowania powietrza w układzie.

Opublikowano

Muskel, czy wiesz może gdzie będzie znajdować się ta druga pompka jeszcze? Jak wspomniałeś w są 3. Wiesz gdzie tą drugą elektryczną mógłbym znaleźć w moim silniku ? 

Opublikowano

Pompa 2 czyli V488 

Zgodnie z poniższym schematem węże z turbiny (7) idą do pompy 2 (6) następnie wchodzą do bloku. 

20220405_173011.jpg

20220405_172723.jpg

Opublikowano

Hej ponownie po dłuższym okresie przerwy w tym temacie. Przy pompce mam 3 pinowa kostkę. Ona z boku ma widoczne tak jakby 3 piny ( Nie chodzi tutaj o te wtyki główne patrząc od góry) Sprawdzajac miernikiem na pozycji prądu stałego do 20 powinno pokazywać jakieś napięcie ( kiedyś miałem około 12) na wyłączonym zapłonie? Czy zaplon musi być zawsze wlaczony jeżeli chce sprawdzic Czy jest prad w wtyczce. Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

Wtyczka od pompy V488 ma 3 piny. Pin 1 to brązowy przewód (masa), pin 2 żółto-czerwony idzie z bezpiecznika nr 12 z rzędu ST1 w podstopnicy, pin nr 3 fioletowo-biały idzie do sterownika silnika na pin nr 37 tej 91 pinowej wtyczki sterownika silnika.

 

Napięcie powinieneś mieć na tym żółto-czerwonym w momencie gdy na wymienionym bezpieczniku pojawia się napięcie.

 

 

20230208_214625.jpg

20230208_214751.jpg

20230208_214820.jpg

Edytowane przez Muskel1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...