Neiteri Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Cześć wszystkim, chciałem się Was poradzić odnośnie wydechu. Postanowiłem trochę polepszyć brzmienie w mojej A4 B9 252KM, zamontowany został układ typu cat-back, przelot + aktywna końcowa sekcja, wykonany przez zbierające raczej dobre opinie firmę ze Śląska. Efekt końcowy wydawał się zadowalający, końcówki ładnie spasowane, na zewnątrz brzmi bardzo dobrze. Niestety problem pojawił się wewnątrz, na początku tak buczało na zamkniętych klapach że głowa bolała, natomiast na otwartych występowały wibracje w pewnym przedziale obrotów. Dołożony został rezonator, taka jakby rurka w miejscu tłumika środkowego która trochę to wyciszyła, niestety dalej w pewnym przedziale obrotów 2500-300 trochę buczy i przenosi wibracje do kabiny, czuć takie jakby mrówki na tunelu i fotelach. Trochę zostawili mnie z tym problemem, sugerując że jest to wina drgań przenoszonych od silnika - poduszki, złącze elastyczne (plecionka). Byłem z tym u mechanika, ponoć nie ma się do czego przyczepić. Zastanawiam się jak z tego wybrnąć, może ta plecionka mimo że wygląda ok, została uszkodzona jakoś w środku i powinienem ją wymienić? Czy możliwe żeby ona powodowała takie efekty? Czy raczej jest to problem samego wydechu i jego konstrukcji? Dzięki za wszelkie sugestie.
marcin_o23 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 jeśli przed zmianą wydechu nie miałeś drgań to czemu ci wciskają kit?? moim zdaniem trzeba to reklamować, kto to robił ?? MG??
vvalery Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 W dniu 31.03.2022 o 15:44, Neiteri napisał(a): Cześć wszystkim, chciałem się Was poradzić odnośnie wydechu. Postanowiłem trochę polepszyć brzmienie w mojej A4 B9 252KM, zamontowany został układ typu cat-back, przelot + aktywna końcowa sekcja, wykonany przez zbierające raczej dobre opinie firmę ze Śląska. Efekt końcowy wydawał się zadowalający, końcówki ładnie spasowane, na zewnątrz brzmi bardzo dobrze. Niestety problem pojawił się wewnątrz, na początku tak buczało na zamkniętych klapach że głowa bolała, natomiast na otwartych występowały wibracje w pewnym przedziale obrotów. Dołożony został rezonator, taka jakby rurka w miejscu tłumika środkowego która trochę to wyciszyła, niestety dalej w pewnym przedziale obrotów 2500-300 trochę buczy i przenosi wibracje do kabiny, czuć takie jakby mrówki na tunelu i fotelach. Trochę zostawili mnie z tym problemem, sugerując że jest to wina drgań przenoszonych od silnika - poduszki, złącze elastyczne (plecionka). Byłem z tym u mechanika, ponoć nie ma się do czego przyczepić. Zastanawiam się jak z tego wybrnąć, może ta plecionka mimo że wygląda ok, została uszkodzona jakoś w środku i powinienem ją wymienić? Czy możliwe żeby ona powodowała takie efekty? Czy raczej jest to problem samego wydechu i jego konstrukcji? Dzięki za wszelkie sugestie. I jak tam rozwiązałeś temat ? Zastanawiam się nad zrobieniem czegoś w Audi. Natomiast mam downpipe 3", catless, tłumik środkowy tylko z RM Motors i końcówki 4" w Golfie 5 GTi. Jest to zabawka do miasta lub krótkie trasy, bo na dłuższą metę przy ponad 130 km/h urywa głowę i nie chciałbym czegoś podobnego w Audi. Custom Catbacka robi ADHD Exhaust w Chojniku i może zna ktoś tą firmę i mógłby o nich coś napisać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się