Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z oświetleniem wnętrza po zamknięciu


dezonn1g

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam problem z moją B5'tka.

Otóż przy próbie zamknięcia auta oświetlenie w środku lekko przygasa po czym zostaję włączone.

Dzieje się tak tylko przy otwarciu drzwi pasażera przód i tył, gdy sam wysiadam z auta wszystko gaśnie jak należy.

Gdy problem się dzieje nie ma też mrygniecia kierunkami (tak jak by któreś z drzwi były otwarte.)

 

Dodam że ostatnio zmieniłem licznik z półfisa jaeger ma pełny fis jaeger. Przy czym wykonałem podłączenie otwarcia drzwi tak żeby wyświetlało które drzwi są w danym momencie otwarte. 

Myślałem że problem leży w połączeniu licznik --> sygnał otwarcia drzwi ale wszystkie kable są w odpowiednim miejscu.

W czym może leżeć problem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam też że VAG nie pokazuje żadnych błędów na kanale 17 i 35.

Problem zdaza się też tylko gdy drzwi kierowcy zostaną zamknięte jako pierwsze a reszta drzwi jako ostatnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Langista said:

Któraś krańcówka nie działa poprawnie.

W tym przypadku wszystkie 3 ?

Drzwi pasażera, tył lewo i prawo stwarza problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update #1

 

Po wyjęciu licznika problem znika.

Na co mógłbym zwrócić uwagę w liczniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update #2

W sumie wyjecie licznika nie ma nic do rzeczy bo wyjmując licznik jedyne podświetlenie które się zapala to przy otwarciu drzwi kierowcy. 

Reszta dopiero zaczyna świecić gdy jest wpięty licznik wraz z szarą kostką.

....

Podświetlenie nie gasnie gdy:

- oprócz drzwi kierowcy zostaną otwarte pozostałe drzwi i zamknięte jako ostatnie w ciągu około 30 sekund.

Gdy wszystkie drzwi zostaną zamknięte poniżej 10 sekund cale podświetlenie gasnie jak należy.

 

 

Edytowane przez dezonn1g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie miga ci podświetlenie po otwarciu drzwi? Bo to z reguły był problem. @Fazii byly full fisy jeagera w b5?  Jaki dokładnie licznik zaloźyłeś? 

Wszystko jest spowodowane innym podłączeniem w momencie gdy dokładasz krańcówki - były róźnice w rocznikach modelowych i przy danych licznikach. Podpinając krańcówki odciąłeś kable które były we wtyczce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Banan said:

A nie miga ci podświetlenie po otwarciu drzwi? Bo to z reguły był problem. @Fazii byly full fisy jeagera w b5?  Jaki dokładnie licznik zaloźyłeś? 

Wszystko jest spowodowane innym podłączeniem w momencie gdy dokładasz krańcówki - były róźnice w rocznikach modelowych i przy danych licznikach. Podpinając krańcówki odciąłeś kable które były we wtyczce?

Jak kolega powiedział były full fisy jaegera.

Rocznik auta z którego mam licznik jest dokładnie ten sam (2000) tak samo jak silnik i cała reszta.

Cała przekładka została wykonana według poradnika od @soulmaster3m  podwójnie sprawdzałem czy kabelki odpowiadające za sygnał są w dobrym miejscu...

Numeru licznika nie mam przy sobie więc podeślę potem.

Co mnie osobiście zastanawia to to że dzieje się tak tylko gdy drzwi są otwarte dłużej niż 15-30sekund (wadliwa pompka centralnego??)

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Banan said:

A nie miga ci podświetlenie po otwarciu drzwi? Bo to z reguły był problem. @Fazii byly full fisy jeagera w b5?  Jaki dokładnie licznik zaloźyłeś? 

Wszystko jest spowodowane innym podłączeniem w momencie gdy dokładasz krańcówki - były róźnice w rocznikach modelowych i przy danych licznikach. Podpinając krańcówki odciąłeś kable które były we wtyczce?

A no i krańcówek nie podłączałem bo wszystkie już u mnie były na miejscu w oryginale ?.

Kabelki które odpowiadają za sygnał otwarcia drzwi są podpięte na stałe od szarej kostki do kostki t15a w prawym słupku według poradnika zmiany pół fis na fis od @soulmaster3m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poradniku jest błąd. Przewody idące do licznika wpinasz do kostki t15a a te które siedzą fabrycznie odpinasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, Fazii said:

W poradniku jest błąd. Przewody idące do licznika wpinasz do kostki t15a a te które siedzą fabrycznie odpinasz.

Tak wlasnie zrobilem, wiec w podlaczeniu (szara kostka od licznika --> kostka t15a) nie widze zadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad nogami kierowcy jest przekaźnik - już nie pamiętam który to  był ale będziesz słyszał kiedy zapala się podświetlenie on nim steruje - może się zawiesza? 

 

Ale skoro wcześniej nie miałeś z tym problemów to......

Ja jeszcze podejrzewałbym sam licznik ( jednak to Jeager :decayed: )  - on wystawia masę na pin 1 zielonej wtyczki ( po otwarciu drzwi pasażera i tylnych drzwi ) sygnał ten idzie  przez pin 14 wtyczki t15a  idzie na pin 7 wtyczki C pompki ( w sytuacji jjak jest półFIS to do tego pinu są krańcówki tych 3 drzwi podpięte i po otwarciu których kolwiek z nich ten pin dostaje masę ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina jednak leży w liczniku... dziś dorwałem innego Jaegera full-fis i na nim problemu nie ma...

Ktoś wie gdzie może leżeć problem w liczniku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prześledź ścieżki od pinów krańcówek drzwi z szarej wtyczki do pinu 1 zielonej wtyczki to znajdziesz co jest nie tak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...