Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelnienie sterownika AdBlue w A4 B9 2.0TDI i 3.0 TDI


Muskel1
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Muskel1,

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pare sztuk do sprzedania  cena to 2 euro za sztuke plus 4 euro przesylka z niemiec do polski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, egon2105 napisał(a):

witam mam pare sztuk do sprzedania  cena to 2 euro za sztuke plus 4 euro przesylka z niemiec do polski

Za co Ty 4 € chcesz? List do PL kosztuje 1,10 € dolicz 0,15 € za kopertę ale 4€?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie wysylalem do polski tak mi wyskoczylo na internecie ze list z niemiec do polski tyle kosztuje spoko nie chce na nikim zarabiac jesli tyle to wprowadzam poprawke 2 plus 1.50 i dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2023 o 21:12, egon2105 napisał(a):

nigdy nie wysylalem do polski tak mi wyskoczylo na internecie ze list z niemiec do polski tyle kosztuje spoko nie chce na nikim zarabiac jesli tyle to wprowadzam poprawke 2 plus 1.50 i dzieki za info

Dobra biorę 2 sztuki. Przy wymianie oleju sobie uszczelnię to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2023 o 08:48, RALF76 napisał(a):

u mnie vcds podaje pojemność zbiornika  środka red 18.73 l a chyba mam 24 litry zbiornik - czy tu podaje ile zostało środka czyli 18l???

przebieg do braku środka 16269.5km

Tutaj świeżo odczytane dane po zatankowaniu do pełna AdBlue.

 

Możecie u siebie odczytać jaką wartość jakość czynnika redukcyjnego (IDE10032) Wam pokazuje? U mnie jest 399.99

Z tego co wiem tyle właśnie pokazuje, gdy AdBlue ma odpowiednie stężenie mocznika.

Przy starym i rozcieńczonym AdBlue wartość ta jest niższa.

 

 

Tutaj macie gotowca bloków pomiarowych, po załadowaniu go w VCDS pokaże wam wartości z tych samych bloków, które widoczne są na poniższym zdjęciu.

Screenshot (128).png

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2023 o 20:39, egon2105 napisał(a):

witam mam pare sztuk do sprzedania

daj foto tych membran, pokaż co masz jak one wygladają, opakowanie z nazwą albo link gdzie kupiłes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, tobias napisał(a):

daj foto tych membran, pokaż co masz jak one wygladają, opakowanie z nazwą albo link gdzie kupiłes

Pokazane jest na pierwszej strone jak wyglądają oraz gdzie można je kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lipcu sprawdzałem to miałem takie wartości: 

  IDE10032   Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika 399.99 %
  IDE10044   Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista 28.0 °C
  IDE10252   Licznik czasu pracy układu środka redukującego sprawny 655350 s

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.11.2023 o 12:17, Muskel1 napisał(a):

Tutaj macie gotowca bloków pomiarowych, po załadowaniu go w VCDS pokaże wam wartości z tych samych bloków, które widoczne są na poniższym zdjęciu.

Muskel ja to sprawdzę. Jak należy załadować ten plik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej instrukcja:wink:

Z tego co wiem, gdy AdBlue ma odpowiednie stężenie mocznika, w B9 pokazuje właśnie w 399.99%

Screenshot_20231115_193939_YouTube.jpg

Screenshot_20231115_194100_YouTube.jpg

Screenshot_20231115_200121_YouTube.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Poniżej instrukcja

dzieki za instrukcje, w weekend to zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.11.2023 o 12:17, Muskel1 napisał(a):

Możecie u siebie odczytać jaką wartość jakość czynnika redukcyjnego (IDE10032) Wam pokazuje? U mnie jest 399.99

Z tego co wiem tyle właśnie pokazuje, gdy AdBlue ma odpowiednie stężenie mocznika.

 

W dniu 7.11.2023 o 12:17, Muskel1 napisał(a):

Tutaj macie gotowca bloków pomiarowych, po załadowaniu go w VCDS pokaże wam wartości z tych samych bloków, które widoczne są na poniższym zdjęciu.

Hej Muskel. Przepraszam ze to troche trwalo, ale w weekend snieg padal a garazu niestety nie mam, wiec wczoraj dopiero podpialem kompa.

Twoj plik juz nie jest dostepny ale recznie dodalem i wyglada to jak ponizej.

 

Natomiast nie wiem dlaczego zaden z uzytkownikow forum jeszcze nie wstawil odpowiedzi na prosbe kolegi Muskel, ktory zwracam uwage w mojej opinii najwiecej udziela sie na forum i pomaga. Jak tylko ktos poprosi o sprawdzenie wynikow z VCDS w zwiazku ze swoim problemem to Muskel najczesciej jako pierwszy wstawia odpowiedz i pomaga, dlatego drodzy forumowicze dajcie swoje odpowiedzi ze zrzutami...

pomiary_musk.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dziękuję. Nie ma sprawy, nie śpieszy mi się:wink:

Masz także 399,99% więc wszystko jest ok:thumbup1:

 

Tak to właśnie jest na forum, ludzie zaglądają na forum, aby zadać pytanie gdy mają jakiś problem. Znikoma część z nich udzieli odpowiedzi co było przyczyną, gdy już go rozwiążą. Dziękuję za wsparcie:wink:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie co oznaczaja dokladnie pozycje dotyczace:

Pojemnosci zbiornika srodka redukujacego - wychodzi ze mam 15L?

a z VIN wychodzi ze mam:

Dodatkowy zbiornik SCR - FK2 - Z dodatkowym zbiornikiem SCR (24 l)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to trochę niefortunnie nazwane. Chodzi tu o obliczoną ilość AdBlue znajdującego się w zbiorniku. Jedną pozycje wyżej pokazuje wartość rzeczywistą zmierzoną w ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahh czyli to pokazuje ile mniej wiecej mam w zbiorniku jeszcze ad blue.

Zmylilo mnie to ze u Ciebie jest 24 - czyli tyle ile ma zbiornik, znaczy ze masz pelno ;)

Edytowane przez Koalakm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie. Napisałem nawet nad zdjęciem, że świeżo po zatankowaniu do pełna:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Tak dokładnie. Napisałem nawet nad zdjęciem, że świeżo po zatankowaniu do pełna

Tankujesz na stacji rozumiem (ja kupuje oryginalny VW)? Czy tam ten pistolet tez sam odbija tak jak benzynowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tankuję zawsze w ASO, na corocznej inspekcji. Każe im zawsze dolać do pełna. Co rok wymiana oleju i inspekcja. W tym roku od przeglądu do przeglądu zrobiłem 11.420 km i ok 12 l dolali bo sprawdzałem przed inspekcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...