koper26 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Witam, jestem w trakcie wymiany wahaczy górnych w audi a4 b6 2002 1.8t. wczoraj po długiej walce z legendarną śrubą wymieniłem tylko prawą stronę, dwa górne wahacze + końcówka drążka. Musiałem rozmontować całą kolumnę aby wybić śrubę spinającą wahacze. Po skręceniu okazało się że koło jest ustawione bardzo na zewnątrz w trakcie próby jazdy aż wyłączał się ABS. Po "wizualnym" ustawieniu zdziwił minie fakt konieczności strasznie dużego wykręcenia końcówki drążka żeby koło w ogóle ustawić na wprost, zwykle przy wymianie końcówek ustawiam je tak jak stare i do czasu ustawienia zbieżności nie ma problemu. Autem nie da się za bardzo jeździć, jest niestabilne a w trakcie kręcenia kołami w miejscu buja przodem z prawej strony w górę i w dół. Nie zdarzyło mi się wcześniej coś takiego, ale ze względu na pośpiech być może coś źle złożyłem, chociaż wydaje mi się, że ciężko tam coś źle złożyć. Może któryś z kolegów doradzi gdzie zerknąć na początku zanim wyjadę do garażu i wezmę się za drugie koło? Zestaw wahaczy budżetowy że tak powiem.
koper26 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Proszę administratora o usunięcie tematu, znalazłem problem. ?
pelonek1 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 2 minuty temu, koper26 napisał: Proszę administratora o usunięcie tematu, znalazłem problem. ? To może napisz dla potomnych.
koper26 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2022 27 minut temu, pelonek1 napisał: To może napisz dla potomnych. Jednak się da źle złożyć. Końcówka drążka założona "od góry". Pośpiech nie jest dobrym doradcą ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się