Mefiiuu 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Witam wszystkich mam problem auto nie przyjmuje zaplonu. Auto po modach i po dwóch mapach. Jakie mogą być przyczyny na dzień dzisiejszy auto wystrojone na 229km i 320nm Pacjent b6 AVJ po modach i po drugiej mapie. zrobione wydech i dp 2,5 cała , wtryski Bosch 630cc , sztywny dolot , centralny ic , hybryda pod 280km. Usunięta sai i podciśnienia . http://vaglogi.pl/log-001_031_fFBS76.html http://vaglogi.pl/log-002_033_mqfc53.html http://vaglogi.pl/log-003_020_a1CYv.html http://vaglogi.pl/log-090_091_093_56Lm3zI.html http://vaglogi.pl/log-115_118_w60Rf.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 A w jakiej kondycji silnik i głowica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Co to za hybryda? To że pod 280 ma teoretycznie dmuchać, nie oznacza, że tyle da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Godzinę temu, Langista napisał: Co to za hybryda? To że pod 280 ma teoretycznie dmuchać, nie oznacza, że tyle da. Tu nie o turbinę chodzi,ma jeszcze zapas,zobacz jakie już ma cofania zapłonu. Nie wiadomo nic o stanie silnika przed strojeniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 A jak czujnik spalania stukowego? Może silnik się broni bo tuner źle mapę napisał i cofie zapłon żeby tłoki nie spłynęły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Jak 1.8t nie przyjmuje mocy to zazwyczaj głowica do roboty. Na moce 250+ to silnik musi być naprawdę zdrowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Godzinę temu, przem8 napisał: Jak 1.8t nie przyjmuje mocy to zazwyczaj głowica do roboty. Na moce 250+ to silnik musi być naprawdę zdrowy. Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefiiuu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 19 godzin temu, Langista napisał: Co to za hybryda? To że pod 280 ma teoretycznie dmuchać, nie oznacza, że tyle da. Hybryda od Germaniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefiiuu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 17 godzin temu, przem8 napisał: Jak 1.8t nie przyjmuje mocy to zazwyczaj głowica do roboty. Na moce 250+ to silnik musi być naprawdę zdrowy. Raczej będzie remont i kucie dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 26 minut temu, Mefiiuu napisał: kucie dołu Planujesz grubo ponad 300 koni? Kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefiiuu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 4 godziny temu, przem8 napisał: Planujesz grubo ponad 300 koni? Kto bogatemu zabroni Grubo nie. 260/270 ale jeszcze zanim je zrobię to idzie głowica do roboty układ paliwowy i zakucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się