Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę 

Posted

Pewnie jak zdjąłeś zacisk, to wyleciał cały płyń że zbiorniczka i zapowietrzyles pompę absu.

Przydalo by się podłączyć kompa z vcdsem i wprowadzić pompę w tryb odpowietrzania.

Poszukaj na forum tematy bo już były wiele razy.

Posted
Godzinę temu, Patryk_audi napisał:

Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę 

zawsze wpada po odpaleniu na postoju

robiłes przód czy tył ? bo jak tył to masz zapowietrzony zacisk

Posted

Tylko jest jeden problem

20220420_163840.jpg

Posted

I taki błąd mi wyrzuca

20220420_164843.jpg

Posted

A powiesz mi dlaczego po dolaniu płynu i odpowoetrzeniu mam nadal taki miękkie hamulec, głęboko trochę wchodzi

Posted

Bo niedokładnie odpowietrzone, tylne zaciski są wredne jeżeli o odpowietrzanie chodzi. Samemu bez sprzętu ciężko to zrobić.

Posted

Czyli musze oddać auto do mechanika na odpowietrzenie?

Posted

Znajdź kogoś, kto będzie pompować hamulcem ciśnienie i je przytrzymie, kiedy Ty będziesz odkręcać zawór w zacisku.

Posted

dobra czyli po kolei brać każdy zacisk po kolei odpowietrzać poprzez luzowanie tego zaworku w czasie gdy ktoś pompuje mi hamulec tak?

mam to robić na włączonym silniku czy wyłączonym? 

Posted

Pompuj, trzymaj do pomocnika, odkręcam, zakręcam do siebie i tak w koło, wszystko na zgaszonym silniku. Jak nic Ci to nie mówi to oddaj auto do mechanika na odpowietrzenie hamulców.

Posted

I to kilka razy , mi po wymianie płynu i wszystkich zacisków auto zaczeło hamować po trzecim odpowietrzeniu

Posted

Nie no teraz już wiem o co chodzi tylko wolałem się upewnić czy na zgaszonym silniku. Trochę odpowietrzylem ale w pojedynkę to średnio. Jutro wezmę kolegę żeby mi ten hamulec pompował i go przytrzymał i myślę że się uda całkowicie odpowietrzyć. Dzięki bardzo za pomoc 

Posted

A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer.

Posted

dzięki, a polecisz mi jakiegoś producenta tarcz i klocków hamulcowych w przystępnej cenie 

Posted
3 minuty temu, Langista napisał:

A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer.

lewy przód - prawy tył

prawy przód - lewy tył

Posted

czyli, który sposób w końcu

 

Posted

Który chcesz

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...