Patryk_audi Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę
MaTeo85 Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Pewnie jak zdjąłeś zacisk, to wyleciał cały płyń że zbiorniczka i zapowietrzyles pompę absu. Przydalo by się podłączyć kompa z vcdsem i wprowadzić pompę w tryb odpowietrzania. Poszukaj na forum tematy bo już były wiele razy.
Dev Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Godzinę temu, Patryk_audi napisał: Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę zawsze wpada po odpaleniu na postoju robiłes przód czy tył ? bo jak tył to masz zapowietrzony zacisk
MaTeo85 Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Warto zanim zabierasz się za klikanie w guziczki poczytać co i jak. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/ESP_System_Function_Test
Patryk_audi Posted April 20, 2022 Author Posted April 20, 2022 A powiesz mi dlaczego po dolaniu płynu i odpowoetrzeniu mam nadal taki miękkie hamulec, głęboko trochę wchodzi
Langista Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Bo niedokładnie odpowietrzone, tylne zaciski są wredne jeżeli o odpowietrzanie chodzi. Samemu bez sprzętu ciężko to zrobić.
Patryk_audi Posted April 20, 2022 Author Posted April 20, 2022 Czyli musze oddać auto do mechanika na odpowietrzenie?
Langista Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Znajdź kogoś, kto będzie pompować hamulcem ciśnienie i je przytrzymie, kiedy Ty będziesz odkręcać zawór w zacisku.
Patryk_audi Posted April 20, 2022 Author Posted April 20, 2022 dobra czyli po kolei brać każdy zacisk po kolei odpowietrzać poprzez luzowanie tego zaworku w czasie gdy ktoś pompuje mi hamulec tak? mam to robić na włączonym silniku czy wyłączonym?
pelonek1 Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Pompuj, trzymaj do pomocnika, odkręcam, zakręcam do siebie i tak w koło, wszystko na zgaszonym silniku. Jak nic Ci to nie mówi to oddaj auto do mechanika na odpowietrzenie hamulców.
dekiel 13 Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 I to kilka razy , mi po wymianie płynu i wszystkich zacisków auto zaczeło hamować po trzecim odpowietrzeniu
Patryk_audi Posted April 20, 2022 Author Posted April 20, 2022 Nie no teraz już wiem o co chodzi tylko wolałem się upewnić czy na zgaszonym silniku. Trochę odpowietrzylem ale w pojedynkę to średnio. Jutro wezmę kolegę żeby mi ten hamulec pompował i go przytrzymał i myślę że się uda całkowicie odpowietrzyć. Dzięki bardzo za pomoc
Langista Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer.
Patryk_audi Posted April 20, 2022 Author Posted April 20, 2022 dzięki, a polecisz mi jakiegoś producenta tarcz i klocków hamulcowych w przystępnej cenie
Dev Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 3 minuty temu, Langista napisał: A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer. lewy przód - prawy tył prawy przód - lewy tył
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now