Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpowietrzanie


Patryk_audi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jak zdjąłeś zacisk, to wyleciał cały płyń że zbiorniczka i zapowietrzyles pompę absu.

Przydalo by się podłączyć kompa z vcdsem i wprowadzić pompę w tryb odpowietrzania.

Poszukaj na forum tematy bo już były wiele razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Patryk_audi napisał:

Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę 

zawsze wpada po odpaleniu na postoju

robiłes przód czy tył ? bo jak tył to masz zapowietrzony zacisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zanim zabierasz się za klikanie w guziczki poczytać co i jak.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/ESP_System_Function_Test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiesz mi dlaczego po dolaniu płynu i odpowoetrzeniu mam nadal taki miękkie hamulec, głęboko trochę wchodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo niedokładnie odpowietrzone, tylne zaciski są wredne jeżeli o odpowietrzanie chodzi. Samemu bez sprzętu ciężko to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź kogoś, kto będzie pompować hamulcem ciśnienie i je przytrzymie, kiedy Ty będziesz odkręcać zawór w zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra czyli po kolei brać każdy zacisk po kolei odpowietrzać poprzez luzowanie tego zaworku w czasie gdy ktoś pompuje mi hamulec tak?

mam to robić na włączonym silniku czy wyłączonym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompuj, trzymaj do pomocnika, odkręcam, zakręcam do siebie i tak w koło, wszystko na zgaszonym silniku. Jak nic Ci to nie mówi to oddaj auto do mechanika na odpowietrzenie hamulców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to kilka razy , mi po wymianie płynu i wszystkich zacisków auto zaczeło hamować po trzecim odpowietrzeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no teraz już wiem o co chodzi tylko wolałem się upewnić czy na zgaszonym silniku. Trochę odpowietrzylem ale w pojedynkę to średnio. Jutro wezmę kolegę żeby mi ten hamulec pompował i go przytrzymał i myślę że się uda całkowicie odpowietrzyć. Dzięki bardzo za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Langista napisał:

A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer.

lewy przód - prawy tył

prawy przód - lewy tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...