MeWaPKP Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Cześć jak w temacie mam problem z kartą Sim. Ostatnią zapisaną pozycję mam na granicy Polsko niemieckiej, kiedy faktycznie wracałem z Niemiec. Od tego czasu samochód nie widnieje w aplikacji myAudi. Nie Jestem w stanie go też ani zdalnie otworzyć, ani zamknąć. Ewidentnie karta Sim zawiesiła się na etapie zmiany sieci na sieć polską. Przywracałem cały komputer do ustawień fabrycznych z poziomu mmi aczkolwiek to nic nie dało. Macie pomysł jak to zresetować, żeby Karta zalogowała się w sieci polskiej? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 W przedlifcie w ustawieniach mmi można deaktywować moduł danych. Poszukaj u siebie czy też masz taką funkcję. Alternatywnie wykonaj reset mmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeWaPKP Opublikowano 6 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 9 minut temu, Muskel1 napisał: W przedlifcie w ustawieniach mmi można deaktywować moduł danych. Poszukaj u siebie czy też masz taką funkcję. Alternatywnie wykonaj reset mmi. Niestety nie ma takiej opcji. Reset MMI? tzn? Ustawienia fabryczne? - już robiłem, bez skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Nie kasowanie, po prostu reboot, czyli jednostka mmi startuje od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeWaPKP Opublikowano 6 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 33 minuty temu, Muskel1 napisał: Nie kasowanie, po prostu reboot, czyli jednostka mmi startuje od nowa. Cześć! Wykonałem reboot. Niestety dalej nie działa. Jest pewna zmiana. Widzi sieć LTE. Ale nie ma synchronizacji danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Może dlatego, że skasowałeś dane i użytkownika. Sprawdź czy jesteś jako użytkownik zalogowany. Być może będziesz musiał przypisać na nowo siebie jako użytkownika i się zalogować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burzaa Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Cześć, udało się naprawić? Mam ten sam problem… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się