Jump to content

Recommended Posts

Witam .może ktoś pomoże co lepiej zrobić . Przysługuje mi naprawa na orginalnych częściach ale pytanie czy warto wymieniać . Moje pytanie czy lepiej:

1. Wymienić cały błotnik 

2. Próbować wyciągnąć 

IMG-20220505-WA0022.jpg

IMG-20220505-WA0017.jpg

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Naprawa. Są spece co wyciągnął tak że śladu nie będzie. 

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

Dokładnie, jedz do gościa od PDR większego problemu z wyciągnięciem raczej nie będzie miał 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Przy zgięciu na dole przy zderzaku może być problem i będzie coś widać. Druga sprawa to jeśli pęknie lakier a jest to prawdopodobne to i tak trzeba będzie lakierować. Tak czy inaczej to wolałbym lakierowany błotnik niż spawany.

Edited by pelonek1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, pelonek1 napisał:

 Tak czy inaczej to wolałbym lakierowany błotnik niż spawany.

Pod warunkiem, że najpierw wyciągną jak najlepiej wgniecenie a nie zalepią go 2 kg szpachli:wink:

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, Muskel1 napisał:

Pod warunkiem, że najpierw wyciągną jak najlepiej wgniecenie a nie zalepią go 2 kg szpachli:wink:

Nie najpierw muszą mi to wyciągnąć . Bo rozebrania połowy audi też mi się nie widzie

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nie z Twojej winy kolizja to się nie ma czym przejmować... 

Jeśli zaś Ty jesteś sprawcą no to chyba lepiej to wyciągnąć i zobaczyć co się stanie dalej

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...