Mateov97 Opublikowano 22 Maja 2022 Opublikowano 22 Maja 2022 Cześć, Pisze z prośba o nakierunkowanie przyczyny problemu z dwusprzęgłowką. Kilka miesięcy temu kupiłem s-tronica skrzynia chodziła idealnie, lecz po paru tyg pare raz lekko przymulila, wiec stwierdziłem ze umówię się na pełny serwis skrzyni. W dniu w którym wyjeżdżałem do warsztatu auto przeciągało bieg i w końcu coś mocno strzeliło, zdarzyło się potem tak jeszcze z 2x aż wyskoczyła kontrolka awari hamulca, trakcji i na końcu skrzyni. Wysiadłem i plama oleju. Następnie doholowalismy samochód do warsztatu. Po rozbiórce okazało się ze jest tylko 500ml w skrzyni, a winowajca był przewód od chłodnicy oleju który doprowadza olej do skrzyni. Przewód wymieniony, zalany nowy olej, filtry. Samochód nie faluje, biegi zmienia prawidłowo, ale jest ogromny rezonans niezależnie czy zimny czy jade czy stoję (największy na „P”). Dodatkowo przy cofaniu jakby lekko się dusił i miał za chwile zgasnąć. Czy te mocne strzały mogły rozsypać dwumas, czy raczej dwumas nie ma wpływu na każdy z trybów jazdy? Kiedyś miałem walnięty dwumas ale to stukało na zimnym i tyle. Wiem ze jest uszkodzona podpora poduszki skrzyni, ale wątpię żeby to odpowiadało za taki rezonans, zelaszcza ze ta podpora już chyba wcześniej była do wymiany. ktos nakierunkuje co posprawdzać?
Mateov97 Opublikowano 22 Maja 2022 Autor Opublikowano 22 Maja 2022 7 minut temu, krzychuG napisał: Mam. ?
Mateov97 Opublikowano 22 Maja 2022 Autor Opublikowano 22 Maja 2022 1 godzinę temu, krzychuG napisał: 11r udokumentowane 140tyś O czym ty gościu mówisz? Widziałeś post ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się