Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Pytanie o korekty paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy. Mam pytanie odnośnie korekt paliwowych długoterminowych. W bloku 032 posiadam takie wartości.

 

Czy ta korekta pod obciążeniem nie jest za bardzo na bogato? Wymieniłem filtr paliwa ASO, sprawdziłem szczelność kompresorem. Wrzucam jeszcze pozostałe logi, może ktoś coś doradzi. Dzięki i pozdrawiam.

Statyczny:
Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_ek9AW8.html

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_s0nWEf.html
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_67nRY.html

Dynamiczny:
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_10qpS.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_163J3.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_P5v9Y.html

 

 

 

 

 

Edytowane przez Robozz
Opublikowano (edytowane)

Log pod pełnym obciążeniem ma się nijak do tych dużych korekt długoterminowych. Zrób z normalnej jazdy 2+33. 

Gazu nie ma? 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Gaziutku nie ma. W weekend postaram się zrobić ten log.

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, przem8 napisał:

Log pod pełnym obciążeniem ma się nijak do tych dużych korekt długoterminowych. Zrób z normalnej jazdy 2+33. 

Gazu nie ma? 

Zrobiłem te logi podczas normalnej jazdy 

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_zAzifsm.html (miasto)

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1wwDwCe.html (trasa)

Edytowane przez Robozz
Opublikowano (edytowane)

I jaką masz teraz korektę w gr32? 

Generalnie trochę za dużo przeplywomierz mierzy jak na bfb. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, przem8 napisał:

I jaką masz teraz korektę w gr32? 

Generalnie trochę za dużo przeplywomierz mierzy jak na bfb. 

Waha się od -7.8% do -8.6%. Próbować przepływomierz podmieniać? Ogólnie to kupiłem wtryski od Bex i dp ponieważ  chciałbym podnieść moc. Narazie nie montuje bo ta korekta trochę lipna.

Edytowane przez Robozz
Opublikowano

Mozesz próbować albo jest jakas nieszczelność. 

Opublikowano

Sprawdź DV-kę

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał:

Mozesz próbować albo jest jakas nieszczelność. 

Sprawdzałem kompresorem. Pompowałem ok.1bar Nie słyszałem nic poza bulgotaniem oleju w misie.

Opublikowano
28 minut temu, Shhaddoww napisał:

Sprawdź DV-kę

29 minut temu, Shhaddoww napisał:

Sprawdź DV-kę

Sprawdzałem. Wydaje się że jest ok. Membrana podtrzymywała spreżynę. Dmuchając w nią nie przepuszczała.

Opublikowano

Przy sprawnym DV, po wciśnięciu grzybka i zatknięciu króćca od podciśnienia ma być szczelnie, tzn. grzybek nie może być wypchnięty przez sprężynę gwałtownie a nawet nie powinien zostać wypchnięty do końca.

Opublikowano
5 minut temu, pelonek1 napisał:

Przy sprawnym DV, po wciśnięciu grzybka i zatknięciu króćca od podciśnienia ma być szczelnie, tzn. grzybek nie może być wypchnięty przez sprężynę gwałtownie a nawet nie powinien zostać wypchnięty do końca.

Tak jest u mnie. Może trochę nie jasno napisałem wyżej.

Opublikowano

Z logów z jazdy za nic nie widać, żeby miała być taka duża na minus korekta w 32, blisko 0 powinna być patrząc na te logi.

Opublikowano

A w 32.1 ile masz?

Opublikowano
9 minut temu, pelonek1 napisał:

A w 32.1 ile masz?

-0.6%

Opublikowano
11 minut temu, Robozz napisał:

-0.6%

Dziwne rzeczy, z jałowych ok, z jazdy bogato a z logów dynamicznych wynika, że z jazdy też powinno być ok. Ja nie mam pojęcia, może ktoś jeszcze coś podpowie.

Błędy kasowane przed robieniem logów?

Opublikowano
4 minuty temu, pelonek1 napisał:

Dziwne rzeczy, z jałowych ok, z jazdy bogato a z logów dynamicznych wynika, że z jazdy też powinno być ok. Ja nie mam pojęcia, może ktoś jeszcze coś podpowie.

Błędy kasowane przed robieniem logów?

Kasowałem chociaż i tak nic nie było. Trudne sprawy ?. Chyba poszukam jakiejś używanej przeplywki na testy.

Opublikowano
14 minut temu, Robozz napisał:

Kasowałem chociaż i tak nic nie było. Trudne sprawy ?.

Nie ważne że nie ma, ważne żeby wyzerować korekty bo to właśnie robi kasowanie błędów.

Opublikowano

Skoro masz wszystko, szczelne, DV-ka trzyma.

To musić być problem z przepływką. Za dużo mierzy pod obciażeniem a sonda tnie dawkę bo za bogato.

Opublikowano (edytowane)

Witam pany :)

Wymieniłem przepływkę Bosch 0 280 218 063. Sprawdziłem jeszcze raz szczelność kompresorem. Znalazłem jeszcze nieszczelność na oringu czujnika temperatury w kolektorze. Wymieniłem. Korekcje długoterminowe po przejechaniu 150 km

Statyczny: 
Grupa 032: 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Zrobiłem jeszcze inne logi

Statyczny:
Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_D5r09R.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_QfULE.html
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_weh1b.html

Dynamiczny:
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_FIgQNg.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_fJdyGJ.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_90Ho1C4.html

Martwią mnie te stuki w 020. Około 1,5 miesiąca logowałem 020 to wyglądało tak 

Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_163J3.html

Paliwo 95 schell, świece wymienione 20k temu. Cewki nowe, kata brak

 

Edytowane przez Robozz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...