Bambr97 Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 Cześć. Wrzucam wykres do oceny bo rozkminiamy z @Adam87 czemu taka różnica na podobnym setupie. U mnie bez dp, została pucha po kacie i pucha po DPF. Adam - 222km, ja - 205. Jak wam się to widzi?
Langista Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 To nie silniki elektryczne, że wyniki będą te same. Samo zużycie w różnym stopniu wpływa na osiągi jednostki, masz bardziej zużyty silnik i tyle. Dlaczego logów sobie nie porównacie i będziesz wiedział gdzie niedomaga? 2
Bambr97 Opublikowano 27 Maja 2022 Autor Opublikowano 27 Maja 2022 (edytowane) 6 minut temu, Langista napisał: To nie silniki elektryczne, że wyniki będą te same. Samo zużycie w różnym stopniu wpływa na osiągi jednostki, masz bardziej zużyty silnik i tyle. Dlaczego logów sobie nie porównacie i będziesz wiedział gdzie niedomaga? Właśnie myślę w ten sam sposób, że zużycie kluczowych podzespołów ma znaczenie. Takie po prostu rozkminianie. Logi zrobię to wrzucę czy tutaj czy w odpowiedni dział tak dla wszystkiego. A co do wykresu i to jak rysuje się na nim moc i moment - spoko czy lipa? Edytowane 27 Maja 2022 przez Bambr97
Adam87 Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 U siebie miałem robiony kapitalny remont silnika w 2019 roku, więc to faktycznie może mieć znaczenie. Ale tak przyjrzałem się teraz, to nie jest tak źle.. fakt, że różnica jest ale 205/419 to już fajny wynik 1
Bambr97 Opublikowano 28 Maja 2022 Autor Opublikowano 28 Maja 2022 Było 193km / 435 nm, ale był "cios" przy 2200 i za moment kisło. Teraz dłużej "ciągnie". W tym przypadku jak chce się więcej to chyba trzeba zmienić auto bo już niewiele można ugrać ?
Krisu a4 b7 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Opublikowano 17 Czerwca 2022 W dniu 27.05.2022 o 13:38, Bambr97 napisał: Cześć. Wrzucam wykres do oceny bo rozkminiamy z @Adam87 czemu taka różnica na podobnym setupie. U mnie bez dp, została pucha po kacie i pucha po DPF. Adam - 222km, ja - 205. Jak wam się to widzi? Cześć, mógłbyś podać przybliżone koszty przeróbki turbo i strojenia? Stoję przed podobnym dylematem.
Bambr97 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2022 2 godziny temu, Krisu a4 b7 napisał: Cześć, mógłbyś podać przybliżone koszty przeróbki turbo i strojenia? Stoję przed podobnym dylematem. Siemka. Po turbo zgłosiłem się do firmy turbo-spaw. Oni przygotowali mi kolektor, turbo i flansze pod to nowe turbo. Turbo wyszło mnie 1450zl z kosztami wysyłki. Strojenie przez tunera u którego serwisuje też auto wyniosło 800zl (ale to przy okazji wymiana filtrów)
Krisu a4 b7 Opublikowano 18 Czerwca 2022 Opublikowano 18 Czerwca 2022 (edytowane) 20 godzin temu, Bambr97 napisał: Siemka. Po turbo zgłosiłem się do firmy turbo-spaw. Oni przygotowali mi kolektor, turbo i flansze pod to nowe turbo. Turbo wyszło mnie 1450zl z kosztami wysyłki. Strojenie przez tunera u którego serwisuje też auto wyniosło 800zl (ale to przy okazji wymiana filtrów) Dzięki za info, rozsądna cena za turbo. Wstaje dużo lepiej niż brd? Na strojenie do kogo polecacie w mazowieckim? 1450zł to cena za samo turbo, czy z kolektor, turbo i flansze? Edytowane 18 Czerwca 2022 przez Krisu a4 b7
Bambr97 Opublikowano 18 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2022 Godzinę temu, Krisu a4 b7 napisał: Dzięki za info, rozsądna cena za turbo. Wstaje dużo lepiej niż brd? Na strojenie do kogo polecacie w mazowieckim? 1450zł to cena za samo turbo, czy z kolektor, turbo i flansze? To cena za gotowy zestaw do założenia na auto. Daj to komuś kto potrafi i wystroić i pospawać (ta flansze trzeba będzie przyspawać do dp lub puchy kata w zależności co tam masz) Różnica w jeździe jest duża. Polecam
Krisu a4 b7 Opublikowano 18 Czerwca 2022 Opublikowano 18 Czerwca 2022 43 minuty temu, Bambr97 napisał: To cena za gotowy zestaw do założenia na auto. Daj to komuś kto potrafi i wystroić i pospawać (ta flansze trzeba będzie przyspawać do dp lub puchy kata w zależności co tam masz) Różnica w jeździe jest duża. Polecam Dzięki za info. Pozdrawiam!
Bambr97 Opublikowano 18 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2022 21 minut temu, Krisu a4 b7 napisał: Dzięki za info. Pozdrawiam! Jak zdecydujesz się na wymianę i będziesz po zabiegu wrzuć tutaj wynik. Nie ma sprawy
Krisu a4 b7 Opublikowano 19 Czerwca 2022 Opublikowano 19 Czerwca 2022 W dniu 18.06.2022 o 18:29, Bambr97 napisał: Jak zdecydujesz się na wymianę i będziesz po zabiegu wrzuć tutaj wynik. Nie ma sprawy Ok, cały czas rozkminiam czy brd, czy inna. Martwię się też o stan wtrysków. Jeśli wymienię, wrzucę wykres. Pozdro!
Ivanek Opublikowano 13 Października 2022 Opublikowano 13 Października 2022 W dniu 18.06.2022 o 18:29, Bambr97 napisał: Jak zdecydujesz się na wymianę i będziesz po zabiegu wrzuć tutaj wynik. Nie ma sprawy do 1.9 avf będę wkładał tą turbinkę, myślę że w tych ~1500 mechanicznie się zmieszczę, do 2000 ze strojeniem, jestem ciekaw jak sprzęgło wytrzyma i co moje BA podadzą liczę na 200/400+ moje turbo już trochę puszcza olej i gwiżdże więc czas na nie, 478k przebiegu
Bambr97 Opublikowano 24 Października 2022 Autor Opublikowano 24 Października 2022 W dniu 13.10.2022 o 21:30, Ivanek napisał: do 1.9 avf będę wkładał tą turbinkę, myślę że w tych ~1500 mechanicznie się zmieszczę, do 2000 ze strojeniem, jestem ciekaw jak sprzęgło wytrzyma i co moje BA podadzą liczę na 200/400+ moje turbo już trochę puszcza olej i gwiżdże więc czas na nie, 478k przebiegu Powodzenia ;). Skąd bierzesz turbo?
Ivanek Opublikowano 25 Października 2022 Opublikowano 25 Października 2022 7 godzin temu, Bambr97 napisał: Powodzenia ;). Skąd bierzesz turbo? Mam już z grupy facebooka, 90 tys przebiegu z C7 Dane do pospawania. Montaż w przyszłym tygodniu 1
szymekd Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia W dniu 5.11.2022 o 23:23, Ivanek napisał(a): Założone Siemanko sorry za odkop, ale do rzeczy chcę założyć u siebie w 1.9 tdi taką turbinie i zastanawia mnie czy ona pasuje p&p jak jest sterowana? Bo na zdjęciu widać gruszkę z jakąś kostką
Ivanek Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia Godzinę temu, szymekd napisał(a): Siemanko sorry za odkop, ale do rzeczy chcę założyć u siebie w 1.9 tdi taką turbinie i zastanawia mnie czy ona pasuje p&p jak jest sterowana? Bo na zdjęciu widać gruszkę z jakąś kostką żadna nie pasuje p&p prócz 1749va oraz chyba BRD czyli bv43, w każdej trzeba coś przerabiać. sterowana jest podciśnieniowo jak w AVF/AWX a ta wtyczka jest po to by komputer widział stopień wysterowania gruszki wyrażone w napięciu V. Tak naprawde to nic nie wnosi prócz kolejnej rubryczki w VCDS. Dodatkowo turbina posiada sonde EGT. Jestem mega zadowolony, ponad rok na niej jeżdżę i jest petarda.
szymekd Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Ok a mógłbyś podpowiedzieć co dokładnie nie pasuje, i co trzeba przerabiać? Pod kolektor wydechowy pasuje ?
Ivanek Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia 18 minut temu, szymekd napisał(a): Ok a mógłbyś podpowiedzieć co dokładnie nie pasuje, i co trzeba przerabiać? Pod kolektor wydechowy pasuje ? Kolektor wydechowy, zasilanie oraz spływ oleju, dospawać kawałek rurki od dołu turbo co dolot z intercoolera przychodzi. Skrócić dolot z filtra powietrza chyba o 4 albo 5 zwojów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się