Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TDI BRD z turbo GTC 1549vz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Wrzucam wykres do oceny bo rozkminiamy z @Adam87 czemu taka różnica na podobnym setupie.

U mnie bez dp, została pucha po kacie i pucha po DPF. 

Adam - 222km, ja - 205.

Jak wam się to widzi?

59044612_a4b720tdi.thumb.jpg.955918fa7c6da00dca27fdf31ada5c05.jpg

Opublikowano

To nie silniki elektryczne, że wyniki będą te same. Samo zużycie w różnym stopniu wpływa na osiągi jednostki, masz bardziej zużyty silnik i tyle. Dlaczego logów sobie nie porównacie i będziesz wiedział gdzie niedomaga?

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Langista napisał:

To nie silniki elektryczne, że wyniki będą te same. Samo zużycie w różnym stopniu wpływa na osiągi jednostki, masz bardziej zużyty silnik i tyle. Dlaczego logów sobie nie porównacie i będziesz wiedział gdzie niedomaga?

Właśnie myślę w ten sam sposób, że zużycie kluczowych podzespołów ma znaczenie. Takie po prostu rozkminianie.  Logi zrobię to wrzucę czy tutaj czy w odpowiedni dział tak dla wszystkiego.

A co do wykresu i to jak rysuje się na nim moc i moment - spoko czy lipa?

Edytowane przez Bambr97
Opublikowano

U siebie miałem robiony kapitalny remont silnika w 2019 roku, więc to faktycznie może mieć znaczenie.

Ale tak przyjrzałem się teraz, to nie jest tak źle.. fakt, że różnica jest ale 205/419 to już fajny wynik:wink:

  • Lubię to 1
Opublikowano

Było 193km / 435 nm, ale był "cios" przy 2200 i za moment kisło. Teraz dłużej "ciągnie". W tym przypadku jak chce się więcej to chyba trzeba zmienić auto bo już niewiele można ugrać ?

Opublikowano
W dniu 27.05.2022 o 13:38, Bambr97 napisał:

Cześć. Wrzucam wykres do oceny bo rozkminiamy z @Adam87 czemu taka różnica na podobnym setupie.

U mnie bez dp, została pucha po kacie i pucha po DPF. 

Adam - 222km, ja - 205.

Jak wam się to widzi?

59044612_a4b720tdi.thumb.jpg.955918fa7c6da00dca27fdf31ada5c05.jpg

Cześć, mógłbyś podać przybliżone koszty przeróbki turbo i strojenia?

Stoję przed podobnym dylematem.

Opublikowano
2 godziny temu, Krisu a4 b7 napisał:

Cześć, mógłbyś podać przybliżone koszty przeróbki turbo i strojenia?

Stoję przed podobnym dylematem.

Siemka. Po turbo zgłosiłem się do firmy turbo-spaw. Oni przygotowali mi kolektor, turbo i flansze pod to nowe turbo. Turbo wyszło mnie 1450zl z kosztami wysyłki. Strojenie przez tunera u którego serwisuje też auto wyniosło 800zl (ale to przy okazji wymiana filtrów)

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, Bambr97 napisał:

Siemka. Po turbo zgłosiłem się do firmy turbo-spaw. Oni przygotowali mi kolektor, turbo i flansze pod to nowe turbo. Turbo wyszło mnie 1450zl z kosztami wysyłki. Strojenie przez tunera u którego serwisuje też auto wyniosło 800zl (ale to przy okazji wymiana filtrów)

Dzięki za info, rozsądna cena za turbo. Wstaje dużo lepiej niż brd? Na strojenie do kogo polecacie w mazowieckim? 1450zł to cena za samo turbo, czy z kolektor, turbo i flansze? 

Edytowane przez Krisu a4 b7
Opublikowano
Godzinę temu, Krisu a4 b7 napisał:

Dzięki za info, rozsądna cena za turbo. Wstaje dużo lepiej niż brd? Na strojenie do kogo polecacie w mazowieckim? 1450zł to cena za samo turbo, czy z kolektor, turbo i flansze? 

To cena za gotowy zestaw do założenia na auto. Daj to komuś kto potrafi i wystroić i pospawać (ta flansze trzeba będzie przyspawać do dp lub puchy kata w zależności co tam masz)

Różnica w jeździe jest duża. Polecam 

Opublikowano
43 minuty temu, Bambr97 napisał:

To cena za gotowy zestaw do założenia na auto. Daj to komuś kto potrafi i wystroić i pospawać (ta flansze trzeba będzie przyspawać do dp lub puchy kata w zależności co tam masz)

Różnica w jeździe jest duża. Polecam 

Dzięki za info. Pozdrawiam!

Opublikowano
21 minut temu, Krisu a4 b7 napisał:

Dzięki za info. Pozdrawiam!

Jak zdecydujesz się na wymianę i będziesz po zabiegu wrzuć tutaj wynik. Nie ma sprawy :)

Opublikowano
W dniu 18.06.2022 o 18:29, Bambr97 napisał:

Jak zdecydujesz się na wymianę i będziesz po zabiegu wrzuć tutaj wynik. Nie ma sprawy :)

Ok, cały czas rozkminiam czy brd, czy inna. Martwię się też o stan wtrysków. Jeśli wymienię, wrzucę wykres. Pozdro!

Opublikowano
W dniu 18.06.2022 o 18:29, Bambr97 napisał:

Jak zdecydujesz się na wymianę i będziesz po zabiegu wrzuć tutaj wynik. Nie ma sprawy :)

do 1.9 avf będę wkładał tą turbinkę, myślę że w tych ~1500 mechanicznie się zmieszczę, do 2000 ze strojeniem, jestem ciekaw jak sprzęgło wytrzyma i co moje BA podadzą :) liczę na 200/400+
moje turbo już trochę puszcza olej i gwiżdże więc czas na nie, 478k przebiegu

Opublikowano
W dniu 13.10.2022 o 21:30, Ivanek napisał:

do 1.9 avf będę wkładał tą turbinkę, myślę że w tych ~1500 mechanicznie się zmieszczę, do 2000 ze strojeniem, jestem ciekaw jak sprzęgło wytrzyma i co moje BA podadzą :) liczę na 200/400+
moje turbo już trochę puszcza olej i gwiżdże więc czas na nie, 478k przebiegu

Powodzenia ;). Skąd bierzesz turbo?

Opublikowano
7 godzin temu, Bambr97 napisał:

Powodzenia ;). Skąd bierzesz turbo?

Mam już z grupy facebooka, 90 tys przebiegu z C7

Dane do pospawania. Montaż w przyszłym tygodniu 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Założone

IMG_20221105_142246.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 5.11.2022 o 23:23, Ivanek napisał(a):

Założone

IMG_20221105_142246.jpg

Siemanko sorry za odkop, ale do rzeczy chcę założyć u siebie w 1.9 tdi taką turbinie i zastanawia mnie czy ona pasuje p&p jak jest sterowana? Bo na zdjęciu widać gruszkę z jakąś kostką

Opublikowano
Godzinę temu, szymekd napisał(a):

Siemanko sorry za odkop, ale do rzeczy chcę założyć u siebie w 1.9 tdi taką turbinie i zastanawia mnie czy ona pasuje p&p jak jest sterowana? Bo na zdjęciu widać gruszkę z jakąś kostką

żadna nie pasuje p&p prócz 1749va oraz chyba BRD czyli bv43, w każdej trzeba coś przerabiać.

sterowana jest podciśnieniowo jak w AVF/AWX a ta wtyczka jest po to by komputer widział stopień wysterowania gruszki wyrażone w napięciu V. Tak naprawde to nic nie wnosi prócz kolejnej rubryczki w VCDS. Dodatkowo turbina posiada sonde EGT. Jestem mega zadowolony, ponad rok na niej jeżdżę i jest petarda.

Opublikowano

Ok a mógłbyś podpowiedzieć co dokładnie nie pasuje, i co trzeba przerabiać? Pod kolektor wydechowy pasuje ?

Opublikowano
18 minut temu, szymekd napisał(a):

Ok a mógłbyś podpowiedzieć co dokładnie nie pasuje, i co trzeba przerabiać? Pod kolektor wydechowy pasuje ?

Kolektor wydechowy, zasilanie oraz spływ oleju, dospawać kawałek rurki od dołu turbo co dolot z intercoolera przychodzi. 

Skrócić dolot z filtra powietrza chyba o 4 albo 5 zwojów. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...