Koziar993 Opublikowano 17 Września Autor Opublikowano 17 Września 6 godzin temu, morelo napisał(a): Ile to przyspieszy zmianę biegu? Testowałeś już tak ostrzej podczas jazdy czy to raczej na razie na sucho. Narazie w trakcie spokojnej jazdy , niestety regulacja jest dość oporna ale koniec końców się udało i pracuje wszystko wyśmienicie. Trzeba dodać ,że nie jest to typowy short shifter , skraca skok ale nie tak dużo jak myślałem. Na pewno dużo wygodnej trzyma się drążek i dużo wygodniej manewruje między biegami Testy grubsze będą po tym jak skończy się L4 i ... Okazało się że przeguby wewnętrzne do wymiany
Koziar993 Opublikowano 17 Września Autor Opublikowano 17 Września 5 godzin temu, Gorczyk napisał(a): A jak rozwiążesz tutaj temat zakrycia dekorem? Masz już pomysł? Oczywiście, wszystko gotowe . Niestety popielniczka jest zamknięta na stałe obecnie, musiałem pod klapką wyrżnąć duża dziurę żeby się zmieścić. Pod dekorem lewarka dosłownie kawałek wycięte . Oczywiście z góry nic nie widać , ale innej opcji nie bylo. 1
Koziar993 Opublikowano 17 Września Autor Opublikowano 17 Września Kierownica idzie na sprzedaż i chcę z multi funkcja . B8 ścięta na dole.
Koziar993 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu Tym razem na luzaku , wymiana przegubu wewnętrznego od strony kierowcy ( drgania na lewarku i kierownicy ) , wymiana dwóch osłon przegubów zewnętrznych. Osłony oryginał z LOBRO bodajże , przegub wewnętrzny niestety zamiennik z SKF . Zdjęcie zapożyczone z grupy , bo samemu zdjęć nie robiłem BTW. Gdzieś doczytałem , że przegub pasuje z b8 pod warunkiem , że półoś ma 24 zęby na wieloklinie !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się