Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem 1.8t 163 bfb


adamuss4

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, adamuss4 napisał:

Pompa magnetti marelli i filtr paliwa wymieniony przy wymianie pompy 

Pompa tylko Pierburg (jeżeli można sam wkład wymienić) lub VDO.

Filtr.. ja jak miałem filtr MANN nie miałem problemów, zaś polecany Knecht (Mahle) ma za mały przepływ i nowa Ori pompa wyje.

Coś mi mówi, że gaz do sprawdzenia,.bo pewnie puszcza gdzieś w kolektor i miesza się z benzyną (?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Pompa tylko Pierburg (jeżeli można sam wkład wymienić) lub VDO.

Filtr.. ja jak miałem filtr MANN nie miałem problemów, zaś polecany Knecht (Mahle) ma za mały przepływ i nowa Ori pompa wyje.

Coś mi mówi, że gaz do sprawdzenia,.bo pewnie puszcza gdzieś w kolektor i miesza się z benzyną (?)

Pompę słyszę tylko na początku, później jest cisza. Gazownik mówił wcześniej, że raczej nie gaz bo awaryjnie na gazie odpala ale gdyby coś to mówił żeby przyjechać i da się wtryski na myjkę ultradźwiękową i zobaczymy czy coś pomoże bo reduktor on by zobaczył podczas podłączenia do kompa. Generalnie pompa może być nie z najwyższej półki ale żeby po tygodniu już umarła albo nie dawała rady? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa auta z 1.8t w rodzinie i w obu w ciągu miesiąca padły filtry paliwa z czego jeden po przejechaniu 300 km, mechanicy chcieli od razu pompy wymieniać. Kiedyś wymieniałem filtr i dopiero za 3 razem trafiłem na dobry, nawet na ori z aso pompa wyła. Ten regulator ciśnienia w filtrze to jakieś nieporozumienie, chyba zacznę wozić zapasowy filtr w bagażniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krzysiek91x napisał:

Mam dwa auta z 1.8t w rodzinie i w obu w ciągu miesiąca padły filtry paliwa z czego jeden po przejechaniu 300 km, mechanicy chcieli od razu pompy wymieniać. Kiedyś wymieniałem filtr i dopiero za 3 razem trafiłem na dobry, nawet na ori z aso pompa wyła. Ten regulator ciśnienia w filtrze to jakieś nieporozumienie, chyba zacznę wozić zapasowy filtr w bagażniku

O widzisz, to jadę dzisiaj i niech patrzą ten filtr, bo też duże prawdopodobieństwo, że to właśnie to padło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.07.2022 o 12:11, adamuss4 napisał:

O widzisz, to jadę dzisiaj i niech patrzą ten filtr, bo też duże prawdopodobieństwo, że to właśnie to padło 

No i jak? Rozwiązany problem? Borykam się z (chyba) tym samym od ok. miesiąca :kwasny: Filtr wymieniony w marcu na Filtrona, jak jakiś miesiąc temu zaczął słabiej odpalać to na początek poszedł nowy akumulator (miał już swoje przelatane) potem pompa paliwa na magneti marelli i dalej zonk. Zauważyłem że w samochodzie kolegi w przewodzie pod nakrętką po naciśnięciu zaworka jest paliwo pod cisnieniem a u mnie po nawet krótkim postoju niestety nie, jak to powinno być? Rano auto odpala po około 5-6 sek. kręcenia za jednym razem. Jeżeli zakręcę 1-2 sek. odpuszczę to przy drugim zakręceniu kluczykiem momentalnie zapala. Brak błędów, jak odpali chodzi równo....

IMG20220718140759.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2022 o 19:44, Morrales napisał:

No i jak? Rozwiązany problem? Borykam się z (chyba) tym samym od ok. miesiąca :kwasny: Filtr wymieniony w marcu na Filtrona, jak jakiś miesiąc temu zaczął słabiej odpalać to na początek poszedł nowy akumulator (miał już swoje przelatane) potem pompa paliwa na magneti marelli i dalej zonk. Zauważyłem że w samochodzie kolegi w przewodzie pod nakrętką po naciśnięciu zaworka jest paliwo pod cisnieniem a u mnie po nawet krótkim postoju niestety nie, jak to powinno być? Rano auto odpala po około 5-6 sek. kręcenia za jednym razem. Jeżeli zakręcę 1-2 sek. odpuszczę to przy drugim zakręceniu kluczykiem momentalnie zapala. Brak błędów, jak odpali chodzi równo....

IMG20220718140759.jpg

Problem dalej nierozwiązany, ale od 3 tygodni nic z tym nie robiłem bo nie miałem kiedy. U mnie było tak na początku jak u Ciebie, później juz tylko gorzej. Na ten moment podejrzewam, że tak jak ktoś już wspominał filtr paliwa z filtr ona to gówno i wymienić to na filtr manna albo jednak puszcza gaz w kolektor od wtryskow gazu. Będę się z tym bawił może w weekend i pojadę na poczatek do gazownika na mycie wtryskow, jak to nic nie da wymienię filtr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, adamuss4 napisał:

pojadę na poczatek do gazownika na mycie wtryskow, jak to nic nie da wymienię filtr 

Przecież to nie naprawi puszczajacych gaz wtryskiwaczy, z resztą żeby wykluczyc lpg to wystarczy zakręcić butlę, wypalić resztke z przewodów i pojeździć na pb. Żadna filozofia. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2022 o 05:06, przem8 napisał:

Przecież to nie naprawi puszczajacych gaz wtryskiwaczy, z resztą żeby wykluczyc lpg to wystarczy zakręcić butlę, wypalić resztke z przewodów i pojeździć na pb. Żadna filozofia. 

Był zakręcony gaz w butli i jeżdżone na pb. Przez 3 dni chyba nic się nie zmieniło, została wymieniona pompa i filtr zaczął odpalać normalnie i po 4 dniach już jazdy na gazie problem wrócił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainwestuj i kup manometr i podłącz go po nocy do listwy wtryskowej i sprawdź ile nabije po zapłonie. Powinno być 4 bary jak będzie mniej to takie będą objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...