Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprężarka przestaje pracować po kilkunastu sekundach


Pij1973

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, po kilkunastu sekundach następuje wyłączenie sprężarki. Przez te kilkanaście sekund czuć, że szybko leci zimne powietrze więc czynnika jest wystarczająco.

Do tego na kanale zauważyłem, że gdzieś uderzyłem i wąż na kolanku przy sprężarce jest sklepany, tak na oko w 1/3 jeśli chodzi o średnicę przewodu.

Czy to może powodować rozłączanie sprężarki? Mniejszy przepływ i jakiś czujnik ciśnienia wybija?

Mechanik, z którym rozmawiałem obstawia zawór w sprężarce i twierdzi że zmniejszenie przepływu nie ma tu nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś błędy masz w klimatroniku? Skoro uderzyłeś tym wężem to możliwe, że go uszkodziłeś / rozszczelniłeś i nie masz wystarczająco czynnika. Jakie ciśnienie masz w układzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

Jakieś błędy masz w klimatroniku? Skoro uderzyłeś tym wężem to możliwe, że go uszkodziłeś / rozszczelniłeś i nie masz wystarczająco czynnika. Jakie ciśnienie masz w układzie?

Wąż jest uderzony ale cały, przez te kilkanaście sekund od razu leci zimne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dev napisał:

wentylatory chodza ?

O, tego nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia co się dzieje z ciśneiniem. Możesz mieć osiągniętą wartość graniczną dzięki czemu klima się włącza ale za moment ta wartość zmienia się i ci ją wywala. nie odpala Ci się wtedy kontrolka na Econie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DarekS4 napisał:

Do sprawdzenia co się dzieje z ciśneiniem. Możesz mieć osiągniętą wartość graniczną dzięki czemu klima się włącza ale za moment ta wartość zmienia się i ci ją wywala. nie odpala Ci się wtedy kontrolka na Econie ? 

Na klimatroniku wizualnie wszystko bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź gdzieś i niech sprawdzą ile jest czynnika, a pewnie jest go cały uj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie miał czynnika to by mu się econ cały czas palił ..... ale może być go tam tyle co nic i może być taka akcja jak pisałem. Takie wróżenie z fusów. JA robię tak że jak nie ma błędów i czujnik ciśnienia działa to ściągam to co jest patrzę ile było zapinam szczelność na 24h i dopiero jak jest ok to nabijam. 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym econ to jest różnie. W a3 8l miałem zdemontowaną sprężarkę, bo się zatarła i econ nie świecił z braku czynnika.

Powinno się zrobić jak napisałeś ale lepiej posłuchać wróżbitów z forum niż zacząć od podstawowych czynności :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek po napisaniu w tym temacie w korku 38 stopni na blacie i zaczą mi Econ się zapalać i gasić a klima razem z nim :grin:

Na szczęście już chłodniej i wszystko działa ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, DarekS4 napisał:

W piątek po napisaniu w tym temacie w korku 38 stopni na blacie i zaczą mi Econ się zapalać i gasić a klima razem z nim :grin:

Na szczęście już chłodniej i wszystko działa ?

 

Masz podmieniony czujnik ciśnienia na zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu raczej wina jego silnika, w lato po trasach jak stawałem autem to ciepło jakie ten silnik sobą kumulował jest ogromne, nie zdziwił bym się jak w trakcie jazdy w korku temperatura na tyle się dźwiga, że silnik odłącza klimę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik pewnie jeszcze OE nie zmieniałem .... To taka lużna uwaga w kontekście tematu .... pewnie prędzej czy później padnie. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Langista napisał:

Tu raczej wina jego silnika, w lato po trasach jak stawałem autem to ciepło jakie ten silnik sobą kumulował jest ogromne, nie zdziwił bym się jak w trakcie jazdy w korku temperatura na tyle się dźwiga, że silnik odłącza klimę ?

Akurat to można łatwo zdiagnozować,mój silnik nie grzeje się wcale mniej a klima zawsze działa. No może przy +35° wydajnosc ma już słabsza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...