Sylwek77 Opublikowano 1 Lipca 2022 Opublikowano 1 Lipca 2022 Dopadła mnie własnie taka sytuacja z.... b6 z silnikem AVJ . Po kilku godzinach w lesie powrót na parking i d*pa. Auto nie chce odpalić ... Niby łapie na setny ułamek i nic... Po kilkunastu próbach w końcu odpala. Jednak nie ma mocy, brak błędów na desce. Do 2000 tyś. obrotów jako tako jedzie, powyżej zaczyna szarpać i dusić się... Dodam że burza chwile wcześniej przeszła.. Jakaś wilgoc mogła zaszkodzić ? Ratujcie bo mnie tu wilki zjedzą
Muskel1 Opublikowano 2 Lipca 2022 Opublikowano 2 Lipca 2022 (edytowane) 1. Uzupełnij prosze profil 2. Podłącz auto pod komputer diagnostyczny i sczytaj błędy. 3. Sprawdź w podszybiu (strona kierowcy) czy sterownik silnika i przekaźniki nie są zalane. Edytowane 2 Lipca 2022 przez Muskel1
3r4 Opublikowano 3 Lipca 2022 Opublikowano 3 Lipca 2022 może zerwało/rozerwało jakiś wąż i masz nieszczelność. Taki trochę mix bo jak spadła mi rura z ICka to nie mogłem odpalić, a jak spadała z turbo to przy mocniejszym wciskaniu jak ładowało to się dławił i nie jechał
Sylwek77 Opublikowano 5 Lipca 2022 Autor Opublikowano 5 Lipca 2022 W dniu 2.07.2022 o 08:20, Muskel1 napisał: 1. Uzupełnij prosze profil 2. Podłącz auto pod komputer diagnostyczny i sczytaj błędy. 3. Sprawdź w podszybiu (strona kierowcy) czy sterownik silnika i przekaźniki nie są zalane. Dodam że na Lpg zapitala aż miło, jak zawsze Pompa paliwa raczej sprawna, na filtrze paliwa zrobione może z 5000 tyś Blędy jakie pokazuje
przem8 Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 (edytowane) Szukaj nieszczelności w układzie SAI ale ona raczej nie ma nic do odpalania. Prędzej ten filtr paliwa z zamiennika, w który jebie się regulator ciśnienia bardziej niż sasha grey jak była na topie Sprawdź sobie ciśnienie paliwa przy odpalaniu i czy reduktor nie puszcza gazu w dolot. Edytowane 5 Lipca 2022 przez przem8
Sylwek77 Opublikowano 5 Lipca 2022 Autor Opublikowano 5 Lipca 2022 2 minuty temu, przem8 napisał: Szukaj nieszczelności w układzie SAI ale ona raczej nie ma nic do odpalania. Prędzej ten filtr paliwa z zamiennika, w który jebie się regulator ciśnienia bardziej niż sasha grey jak była na topie Sprawdź sobie ciśnienie paliwa przy odpalaniu i czy reduktor nie puszcza gazu w dolot. Filtr paliwa Knecht... wiec jako tako Jeżdzę na Pb.... gaz jest bo jest, przełączyłem ostatnio by sprawdzić róznice
przem8 Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 Firma filtra nie ma znaczenia, wszystkie jednyn c**jem robione. Poza tym jak chcesz diagnozować to masz w dziale diagnostyka co i jak z 1.8t.
Sylwek77 Opublikowano 6 Lipca 2022 Autor Opublikowano 6 Lipca 2022 W dniu 3.07.2022 o 16:54, 3r4 napisał: może zerwało/rozerwało jakiś wąż i masz nieszczelność. Taki trochę mix bo jak spadła mi rura z ICka to nie mogłem odpalić, a jak spadała z turbo to przy mocniejszym wciskaniu jak ładowało to się dławił i nie jechał W dniu 5.07.2022 o 15:51, przem8 napisał: Firma filtra nie ma znaczenia, wszystkie jednyn c**jem robione. Poza tym jak chcesz diagnozować to masz w dziale diagnostyka co i jak z 1.8t. Temat ogarnięty.... Winowajca to filtr paliwa ??? A juz chcieli na warsztacie sprawdzac/wymieniać swiece, cewki, przeplywomiez, turbine i bog wie co jeszcze ? Po wyjechaniu z warsztatu okazało się ze miałem peknietą spreżyne lewy przód, pewnie po podnieśieniu auta suka wylazła ?? Dzieki za info o reduktorze ciśnienia w filtrze ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się