JeJu Opublikowano 15 Lipca 2022 Autor Opublikowano 15 Lipca 2022 pompa niskiego cisnienia z baku daje na b.jałowym 4bary a przy obrotach 2tys i 3tys rpm cisnienie wynosi 3.5bar - 4 bar. ile powinno być?
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca 2022 Opublikowano 15 Lipca 2022 Ciśnienie może wytwarzać ale nie podaje odpowiedniej ilości paliwa. Powinieneś nie ciśnienie a wydajność pompy paliwa zmierzyć. W określonym czasie przy określonym podanym napięciu powinna podać przynajmniej określoną ilość paliwa do naczyńka. W ten sposób sprawdza się pompę.
JeJu Opublikowano 15 Lipca 2022 Autor Opublikowano 15 Lipca 2022 moze i bym ta wydajnosc pompy sprawdził ale nawet nie wiem ile ma byc np. litrów na minute Prawie 2tyg walcze z tymi skokami ciśnienia. jade na urlop innym autem, a tego oddam do mechaniora jak wróce. podsumowujac: - reg ciś na szynie cr nowy bosch - wtryski sprawdzone ok - pompa cr sprawdzona ok - nowe przelewy bosch - podmianka reg. ciś na pompie cr jest ok - pompa w baku chyba ok - węże paliwowe szczelne, brak opilkow i syfu w ukladzie - nowy filtr paliwa filtron auto zapierdziela jak zdrowe do odcinki, a jak mignie spiralka to koniec
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca 2022 Opublikowano 15 Lipca 2022 (edytowane) Wypinasz wężyk z pompy ( nr.3 na rysunku) i wpinasz na ten wypust na pompie wężyk o średnicy 8mm. Drugi koniec wężyka wpuszczacz do naczynia, w krórym gromadzić ma się paliwo. Podajesz na pompę na pin nr.1 plus z aku, na pin nr.5 masę, jednocześnie mierząc napięcie jakie dochodzi do pompy. Podajesz napięcie przez 15s. W tym czasie pompa powinna podać przynajmniej określoną na wykresie ilość paliwa, i tak przy 12V powinna podać przynajmniej 800 ml/15s. Czym niższe napięcie, tym mniejsza wymagana ilość paliwa. Edytowane 15 Lipca 2022 przez Muskel1
JeJu Opublikowano 30 Lipca 2022 Autor Opublikowano 30 Lipca 2022 (edytowane) od ostatniego posta zrobiłem jeszcze pare rzeczy: - sprawdzenie woltomierzem czujnika ciśnienia na listwie cr. Napięcie na pin 2 - masa: 0,5V na zapłonie, 1,2V b. jałowy, 2V tak przy 500-600bar, średnio napięcie rośnie o 0,2V na każde 100bar czyli sprawny - wymontowałem sterownik silnika i zaniosłem do tunera, okazało sie że była zrobiona jakaś kiepska mapa, wgrał ori soft bez modyfikacji - podłączałem auto do vcds/ KTS boscha/ vas ODIS w celu znalezienia "adaptacji" zaworu na szynie CR lub resetowania wartości wyuczonych jedn odmierz dawki i zaworu regul. ciśnienia. Niby niektóre auta to mają ale moje nie ma takiej funkcji. W żadnym interfejsie tego nie ma. I odkąd jeżdżę na ori sofcie błąd niskiego/wysokiego ciśnienia się nie pojawił (już jakieś 300km zrobione w różnych warunkach) ale problem nadal występuje Kilka LOGÓW z ciśnieniem paliwa: Log #589696 LOG.TUNEZILLA.COM Log #589691 LOG.TUNEZILLA.COM Log #589693 LOG.TUNEZILLA.COM Log #589694 LOG.TUNEZILLA.COM jak będę miał czas to jeszcze ta wydajnośc pompy paliwa sprawdzę ale to by cały czas był problem z falowaniem, a widac w logach że czasami jest elegancko, a czasem faluje. co tu sie wyprawia??? Edytowane 30 Lipca 2022 przez JeJu
luku86 Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca Jaka jest poprawna wartość cisnienia na listwie cr w 2.0 tdi cglc ? Od ile do ile powinno być??
Muskel1 Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca Sterownik pokazuje w blokach pomiarowych jakie powinny być wartości (zadane) i jakie są rzeczywiste, zależne od obciążenia slnika.
luku86 Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca 2 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Sterownik pokazuje w blokach pomiarowych jakie powinny być wartości (zadane) i jakie są rzeczywiste, zależne od obciążenia slnika. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się