cj92 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 (edytowane) Witam, mam problem z a4 b6 1.8t avj, po zmianie głowicy na inna(sprawdzona obrobiona itp), silnik jest słabszy. Samochód ciągnie coraz lepiej wraz z wzrostem obrotów, najlepiej ciągnie przy 5-6tyś obr. Turbina ładuje dobrze i wstaje również całkiem dobrze. Do 3-4tyś czuć lekkie przydławienie silnika, czasem pooszarpywanie. Na biegu jałowym dziwny jest odczyt przepływomierza: Przepływka została wymieniona na nową, oryginalną (te same odczyty). Rozrząd po obu stronach nowy. Błędów brak. Wygląda to trochę jak by był to problem z jakimś podciśnieniem. Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Dodatkowe informacje: auto po programie. Turbo bex i większe wtryski. Edytowane 14 Sierpnia 2022 przez cj92
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Zrób normalnie logi vcds, a nie jakieś filmiki które nic nie wnoszą.
cj92 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2022 @przem8 Zamówię dziś kabel to pewnie gdzieś w czwartek uda mi się zrobić pełne logi. Niestety kabel który obecnie posiadam nie współpracuje z vcds-em.
Pieterb Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Jeśli działa tym polskim wagiem to i powinien z normalnym vag com'em lub vcds'em.
cj92 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Niestety ten kabel nie działa z vcds-em, miałem działający ale pożyczyłem i przepadł. Zamówiłem nowy kabel więc pewnie w środę przyjdzie. Dziś miałem trochę czasu więc zająłem się sprawdzaniem szczelności dolotu. Udało mi się wykryć mała nieszczelność na wężyku i go wymienić. Oprócz tego wyczyściłem masy na ścianie grodziowej i na deklu zaworów. Kostki pod ścianą grodziowa porozpinałem i spryskałem contact sprayem. Po tych zabiegach przepływ na biegu jałowym wacha się pomiędzy 6-8. W jeździe niewielka poprawa, czekam aż kabel przyjdzie i zrobię logi.
cj92 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Konkretnie jest to BOSCH 0 280 218 063 Stara i nowa ma podobne wskazania.
cj92 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Nowy kabel viaken-a przyszedł, ku mojemu zdziwienie przepływ na biegu jałowym na wyłączonych światłach około 3,8 na włączonych 4,5. Bardzo stabilnie. Wygląda jak błąd tamtego kabla/programu. Dodatkowo wyskoczył błąd 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - Logi: http://vaglogi.pl/log-002_031_032_y7KpqNO.html http://vaglogi.pl/log-002_033_034_EItT5H7.html http://vaglogi.pl/log-093_115_020_9o59f.html http://vaglogi.pl/log-118_002_TcQa34.html
przem8 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 (edytowane) Z tego co widać to auto po sofcie. Zmien taktowanie, bo odświeżanie co kilka sekund jest slabe i za duzo nie widać w logach. Wyglada jakby sonda nie działała. Edytowane 17 Sierpnia 2022 przez przem8 1
cj92 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2022 (edytowane) Sonda zamówiona nowa z aso jutro może jak znajdę czas po pracy to zamontuje. Samochód po programie. Większy intercooler, wtryski większe, turbo bex, nowe dv, przepływomierz filtr paliwa, napinacz łańcucha rozrządu, katalizator pusty, nowe tłumiki. Edytowane 17 Sierpnia 2022 przez cj92
cj92 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Oczywiście jak to bywa przyszła zła sonda lambda i musieli jeszcze raz wysłać dobrą. Dziś zamontowana i tak na szybko logi zrobione na 4 biegu(niedokręcone do odcięcia bo droga za krótka). Poprawa spora ale nadal nie jest to co było. Z góry dzięki http://vaglogi.pl/log-033_034_mNy65F.html http://vaglogi.pl/log-031_032_xNo8Uw.html http://vaglogi.pl/log-020_115_118_Fu3QE9.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się