Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zminana zacisków z aluminiowych na żeliwne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post na tym forum.

 

Wymieniłem w Audi A4 B5 Avant 1997 hamulce z tyłu: tarcze, jarzmo, zaciski, klocki, węzyki wszystko nowe. Jako że nie mam zaufania do aluminiowych zacisków (często sprawiały problemy również w poprzednim samochodzie) postanowiłem założyć oryginalne żeliwne jak we wcześniejszych rocznikach. Zaciski 8D0 615 423(4), jarzmo 443 615 425A, klocki 4A0 698 451, przewód (wężyk) 8D0 611 775B.

Problem w tym że linka ręcznego krzyżuje się z wężykiem hydraulicznym i o niego ociera. Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć jak wygląda ta "wężykologia" w samochodach z żeliwnymi zaciskami. Przypuszczam że uchwyt wężyka do belki skrętnej jest przesunięty tak że wężyk idzie bardziej płasko. Czy ktoś mógłby zrobić kilka fotek tak aby było widać jak to jest rozwiązane.

Opublikowano

przy zeliwnych zaciskach przewód idzie inaczej jak w alu

musisz troche pogłówkowac i przerobic na swoja modłę

Opublikowano

Więc zabezpieczyłem przewody i linki za pomocą grubych tulei gumowych aby nie ocierały o siebie. Jednak jest to tymczasowe rozwiązanie ponieważ powoduje to zwiększenie sztywności przewodów i uważam że należy doprowadzić układ linek do "fabrycznego stanu"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...